Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 10221 til 10240 af 95433
-
Halvveringstid
ForumindlægHej, jeg skal til fysik-eksamen på tirsdag. Jeg sidder lidt fast i radioaktivitet og underemnet halvveringstid. Håber i kan hjælpe lidt ;) Tak på forhån -
SRP - spg i noget du ikke hr læst op på
ForumindlægHej Det haster. Jeg skal op at forsvare min SRP i matematik og kemi, hvor emnet er kinetik. Min problemformulering tilføjes som foto. Mit spg er følgende: Hej, må læreren spørge indtil alt muligt andet udenfor det jeg har slrevet i? Jeg har skrevet i mat A og kemi B, hvor fokus er på kinetik me... -
Krise!! STX eller HHX?
ForumindlægHej. Jeg går på efterskole i 10. klasse, og jeg står og har kæmpe krise lige pt., da jeg er meget i tvivl, om jeg skal vælge STX eller HHX. Jeg har været i brobygning begge steder men synes ikke rigtigt, at det har fået mig videre i min beslutning. Jeg kan helt klart bedst lide den atmosf... -
Hvad gør jeg?
ForumindlægHey jeg har et snit på 5,2 uden bonussen på 1,08. Jeg er interesseret i politik, historie,sprog og kultur. Ved i hvilken uddannelse jeg skal søge ind på? Jeg skal desuden supplere matematik på B-niveau i et halvårligt forløb. -
Gode links (old)
ForumindlægHej, som profilen hentyder...Nogen der har kendskab til nogle indholdsrige netsider relateret til faget oldtidskundskab?Niveauet bør som minimum være equal gymnasieniveau. -
Trigonometri
ForumindlægHejigen =) Jeg sidder med en opgave fra eksamensopgaverne fra Mat på A niveau. opgaven lyder følgende: Bevis, at i en trekant med sidelængderne a, b og c er længden af medianen fra C bestemt ved: M -2 for oven og c for neden (skrives som et integral) = ½ a^2 + ½ b ^2 - 1/4 c ^ 2. er d... -
Tvivl om valgfag
ForumindlægDa jeg skal til at vælge valgfag for 3.g, kunne jeg godt tænkte mig at høre lidt om de forskellige fag, da jeg er meget i tvivl! Jeg går på stx med studieretningen Samfundsfag A, Matematik B og Naturgeografi B. Jeg hæver Matematik til A-niveau, men skal derudover vælge ét valgfag. Valget st... -
Hvad skal I op i???
ForumindlægJa, som titlen antyder, hvad skal I op i til mundtlig eksamen og hvad synes i om det?Jeg får det at vide her kl. 12.00, men 3.g'erne fik det vist nok at vide i går kl. 24.00. -
Hjælp vedrørende gymnasiet.
ForumindlægNogle der har nogle gode råd til gymnasiet, og er der evt. Noget man kan forberede sig på? Jeg ønsker bare at klare gymnasiet godt, og med er respektabelt snit. Min prioritet er at væge studieretningen "naturvidenskab", da jeg interessere mig meget for human fysiologi, anatomi, og biol... -
Atomteori
ForumindlægHej er der nogen der kan med sine egne ord forklare hvad kvark (fysik) er? Helst nede på basis niveau? -
Fysikbøger?
ForumindlægHej jeg skal have fysik A i 3g, men har her i 1. og 2. g haft de ringeste fysikbøger ever. De hedder "Fysik for 2.g" og 1., og 2.g bogen er gul og 1.g bogen er rød udenpå, og jeg får sikkert samme model i 3.g. Jeg synes virkelig at de forklarer tingene på en mærkværdig måde, og der er m... -
Lille spørgsmål .. :I
ForumindlægHej .. Jeg skal på Herlev Gym efter sommerferien og har valgt, studieretning 8: Engelsk A, tysk fortsættersprog A, psykologi C ...Mit spørgsmål er så, hvad der egentlig forventes når jeg har valgt tysk A, da jeg er lidt bekymret over om jeg overhoveder kan være med på det niveau, da jeg ikke er s... -
Hvad gør I med alle jeres parpirer?
ForumindlægHejsaEr 3.g'er og jeg har efterhånden samlet en kæmpe stak af gamle papirer - noter, stile, rapporter mm, og det er jeg sikker på at også mange andre har. Så jeg vil bare vide om I smider dem allesammen ud eller gemmer dem? Er det for langt ude at gemme sine gamle stile og matematikaflevering... -
Matematik B GSK
ForumindlægKære folk ,som har matematik på mindst B niveau Jeg bliver hf-student her om et par dage, men skal bruge matematik b til en videregående uddannelse og er derfor blevet optaget på GSK. Således skal jeg altså hæve mit c-niveau til b-niveau på en måned! Jeg vil derfor spørge jer om, hvor s... -
Råd??
ForumindlægHey.. jeg skal til træningsprøve imorgen. Er der nogen der kan give gode råd til forbedrelsen til den.? tak på forhånd -
Atomet.
ForumindlægHej Det her fandt jeg på formel.dk "Et atom er opbygget af tre slags elementarpartikler, protoner, neutroner og elektroner." Men protoner og neutroner er ikke elementarpartikler, de bestå jo af kvarker? Er det ikke en fejl? -
Have kopiret tekst med til Eksamen?
ForumindlægMå man have kopiret tekst fra feks. bøger med til eksamen? Mvh Mads:) -
Kritisk dæmpning
Forumindlægjeg har lavet forsøg til studieretningprojekt og jeg skal behandle nogel data for kritisk dæmpet svingning... jeg ved bare ikke hvad man kan regne på i en kritisk dæmpet svingning er det det samme som svagt dæmpet svingning rent formel mæssigt fordi det eneste jeg kan finde er noget om at det er ... -
hvad kan man egentlig bruge biologi A til?
Forumindlæghej. jeg står i det dilemma synes jeg selv at efter at have haft biologi på A niveau kan man ikke rigtig bruge det til noget. jeg ville gerne læse biologi på universitetet men det kan jeg ikke da jeg skal have fysik og kemi på B hvilket jeg synes er underligt, da min linje kun have kemi og fy... -
KEMI EKSAMEN - Råd
ForumindlægHej! Jeg skal til kemi eksamen på mandag, og jeg er først begyndt på minde dispositioner i dag pga. jeg de sidste par dage har forberedt mig på en mudntlig eksamen, som jeg afsluttede i dag... Har jeg stadig chance for at nå at forberede mig godt nok til at jeg kan få en god karakter? Og er der ...
