Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 10421 til 10440 af 35503
-
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Hjælpe med at fortolke graf?
ForumindlægNogen der kan hjælpe med denne opgave jeg har vedhæftet -
Politik og administration!
ForumindlægDette spørgsmål går ud til jer der på nuværende tidspunkt læser på Politik og administations linjen på enten AAU eller RUC. Jeg er meget interesseret i at læse på Pol/Adm på universitetet, men jeg frygter alternativet, i tilfælde af at min snit ikke er godt nok. Jeg regner med et gennemsnit p... -
Angående ny kvote 2 2016
ForumindlægHej så vidt jeg har forstået inde på Århus uni hjemmeside skal man have et snit på 6 og fagene som standard for at søge ind på medicin i kvote 2 2016. vil det betyde at jeg kommer ind på den nye procedurer, hvis jeg ansøger nu til kvote 2 inden 15 marts. grunden til at jeg søger ind på kvote 2... -
Medicin - supplering
ForumindlægHej, Jeg overveje at søge ind på medicinstudiet eller lign. studier, men da jeg har en sproglige linje vil det betyde, at jeg skal læse en del fag op: Jeg har MAT B, BIO C & Fysik C. Jeg skal derfor enten supplere: 1) Matematik B-A & Biologi C-A eller 2) Matematik fra B-A, Kemi ... -
Lommeregner på universitet
ForumindlægHej! Jeg er pludselig blevet i tvivl om, hvor vidt de matematikstuderende bruger lommeregner. På mit gymnasium snakker flere lærere nemlig om, at de måske vil stoppe med at hive en tusse ud af folk, og så bare lade dem bruge computere. Selv har jeg så godt som aldrig brugt min TI-NSpire CAS, side... -
Emne til SRP
ForumindlægHej alle Jeg vil skrive i Bioteknologi A og Dansk A i min SRP, men er meget i tvivl om hvilket emne der kunne være godt og spændende. Nogle forslag og evt. analyse i danskdelen? KOM MED ALLE FORSLAG I HAR :))) Jeg har en smule overvejer anoreksi med udgangspunkt i noget nutidig skønlitteratur d... -
Analyse af "Festen før festen sætter gang i branderten"
ForumindlægHej :) Skal til dansk eksamen 9. juni 2015 og har lidt problemer med at analysere mit prøveoplæg. Jeg har fokus på nyhedskriterier og argumentation, så er der nogle der kan hjælpe mig med det? SIde 1 er vedhæftet, vedhæfter side 2 i en kommentar. -
Radiograf
ForumindlægHejsa. Når man søger ind på radiograf i optagelse.dk så står der at der ikke er nogen specifikke adgangskrav når man søger adgangsveje via Gymnasial uddannelse. Betyder det så at det ikke kræver nogen form for gennemsnit? -
Jeg vil være læge, men?
ForumindlægHej Jeg vil vildt gerne være læge og jeg har et spørgsmål, som jeg håber i vil svar på. Jeg er ikke sikker på om man skal kunne engelsk, for at være læge?0. Jeg spørger om det da jeg ikke kan engelsk Jeg håber at der er en der vil svar på mit spørgsmål:) -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Noter
ForumindlægNogen der har gode notater til bioteknologi? -
hjææælp
Forumindlæghvad vil det sige når noget er semikvantitativ (BIOTEKNOLOGI) -
Hjælp med naturvidenskabelige metoder
ForumindlægHej alle. Jeg kunne godt tænke mig en smule hjælp til at få overblik over de forskellige metoder indenfor bioteknologi og naturvidenskab. Jeg er i gang med at skrive min synopsis til AT eksamen til sommer. Jeg har om religiøse græner i forhold til Jehovas vidners grænser til det dansk sundhed... -
Bedre i biotek skriftligt?
ForumindlægJeg er i gang med en bioteknologi aflevering. Det har lige slået mig, at jeg nok skal op i dette til sommer da jeg går i 3.G og har faget på A niveau. Hvordan filan kan man forbedre sig i bioteknologi skriflig? Jeg føler meget meget ofte at jeg er lidt afhængig af nettet, hvilket ikke er godt. D... -
Specifikke adgangskrav????
ForumindlægDer står på det fleste videregående uddannelser følgende: - Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B og matematik A samt enten fysik B og kemi B eller fysik B og bioteknologi A. Alle fag skal være bestået. Mener de at årskarakteren og eksamenskarakteren i det pågældende fag skal være min. 2,0... -
!!!Hjælp til matematik
ForumindlægDu har købt en bil til 200000kr. i 2015. Bilens værdi sinker med 20% hvert år. Bestem hvornår bilens værdi er kun halvdelen af prisen. -
Kemi VS Biotek
ForumindlægHej alle, Jeg skal snart til at vælge studieretning her om et par måneder, og derfor ville jeg lige spørge om folkets holdning. Hvad er forskellen på Kemi A/B og Biotek A? Jeg har lidt en frygt for at biotek mest er en gimmick og springer over alt det basale i kemi, for at man har tid til biotek... -
Rettelse af SRP
ForumindlægJeg søger en venlig sjæl der gider rette min SRP-opgave. Her tænker jeg på abstract, sproget, grammatikfejl, kommaer osv. Den skal afleveres fredag d. 19 :)
