Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 10501 til 10520 af 95433
-
gym eller hf
Forumindlæghej alle derude :) jeg går i 9 klasse, og tænker småt på hvad jeg skal efter 9.. mit gennemsnit er pt på 5,5... Jeg ved ikke om jeg vil vælge stx eller hf.. Hvad synes I er bedst ? .. syns I, at jeg skal tage 10, hvis jeg ikke bliver egnet til gymnasium også derefter søge ind? eller syns I jeg sk... -
Kvote 2 og supplering
ForumindlægHellooo People :D Jeg er lige blevet færdig med gymnasiet, og vil meget gerne studere molekylær medicin til næste år. Dette år vil jeg bruge til at supplere nogle fag mht. at blive optaget på kvote 2 på Århus universitet. Adgangskravene for at blive optaget på uddannelsen er følgende: Matemat... -
Lagranges metode
ForumindlægHvad er pointen med metoden, og hvordan bevise man de tre formler i den partielle differentiation: F.eks. A*C-B^2 >0 og A>0 , da er (x0,y0) minimumspunkt. -
Spørgsmål mht. gsk kurser (Gymnasiale suppleringskurser)
ForumindlægSad lige og troede det var så lige til da jeg printede min ansøgning ud til et 3 måneders gsk med matematik b, men det var det så ikke alligevel.. Håber nogen kan svare på mine spørgsmål 1. Jeg er student anno 2007. Jeg har haft 3 årigt matematik på A niveau men er dumbet det. Jeg kunne nu godt... -
Merit for selvstudie med eksamen
ForumindlægDa jeg blev optaget på STX, bestod jeg eksamenerne i matematik A som selvstudie i 1.g. Nu tager jeg en komplet HF som selvstudie og bad om merit for bl.a. mat A, men uddannelsesvejlederen gav kun merit for mat C med den begrundelse, at jeg kun har haft matematik i et år. Det er åndsvagt. F.eks.... -
STX - Hvilken linje?
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal snart til at have udfyldt noget på optagelse.dk, men ved ikke hvilken retning der vil være bedst for mig? Er afklaret med at jeg vil på gymnasiet, så det er helt sikkert. STX :) Jeg er rigtig god til Matematik og udemærket til biologi, geografi og fysik/kemi. Engelsk får ... -
Tal og formler man SKAL kunne
ForumindlægHvilke tal og formler mener I man skal kunne udenad på fysik B?Af gode grunde ved I ikke noget om den nye reform, så bare udner den gamle reform på matematik B-niveau... -
bærbarordning
ForumindlægPå svendborg hhx er der en bærbarordning, hvor alle får mulighed for at købe en bærbar. Mit spørgsmål er sådan set bare, om i skriver notater på jeres computer, eller om i skriver jeres notater i hånden (fysisk)...?? hvad er bedst. -
Kemi eksamen - Det periodiske system
ForumindlægHej.. Jeg er i den situation at jeg skal op i kemi B-niveau eksamen. Et af vores emner er "Det periodiske system og atomernes elektronsystem", men jeg synes det virker meget tyndt og let, hvis man skal nå at vise hvad man kan. I min dispostion er jeg indtil videre nået frem til: 1.Over... -
sandsynlighed
ForumindlægHej..nogen der kan hjælpe med at forklare hvad det væsentlige i sandynlighedsregning er.? jeg kan ikke rigtig finde svar på det nogen steder.. :) -
Samtidshistorie og IØ
ForumindlægHey alle ! Ville hører om ikk der er en venlig sjæl der skulle have nogle notater liggende i overstående fag ? Gerne afsætning også hvis det var muligt ? Det er til eksamens brug ! Pfh tusind tak :-) -
Psykologi -valgfag .
ForumindlægJaaa, som sikkert mange andre 1.g'er, har jeg også lige fået taget mig sammen og valgt mit valgfag .. - Efter længe tænkning er jeg kommet frem til psykologi.. Ville lige hører, til dem som har psykologi på C-niveau, hvad synes i om det? -er det godt/skidt? .. Noget jeg kan glæde mig til?, ev... -
Spørgsmål om eksamensbevis i gymnasiet
ForumindlægHej, eftersom man har idræt i alle 3 år af gymnasiet selvom det er på c-niveau, undrer jeg mig over fra hvilket år ens årskarakter kommer på eksamensbeviset? Og hvilket år kan man komme til eksamen i idræt? -
Tutor
ForumindlægSøger tutor i kbh området, til tutoring i Mat A, B og C niveau, fra d. 20 Juli - 14 August, måske længere. Der vil selvfølgelig blive betalt timeløn efter aftale. Mvh. Alberte -
lektiehjælp
ForumindlægHej, søger lektie hjælp til matematik på c-niveau. Afslutter matematik i 2009. bor i Smørum, lige uden for Ballerup (Stor kbh) Håber I kan hjælpe. Løn gives. venlig hilsen natasja simonsen -
Emissionsspektrum
ForumindlægHej!Jeg står med en fysik afl. og opgaverne er lavet.Men rapporten skal også indeholde en forklaring af hvordan et emissionsspektrum opstår.Nogen der har en god def. af hvordan et emissionsspektrum opstår?Mvh. Thomas -
Hvilken gymnasium og linje skal man vælge hvis man gerne vil være revisor eller ingeniør?
ForumindlægHej jeg skal gå i gymnasiet efter sommerferien, men jeg ved ikke hvilken gymnasie jeg skal gå på og hvilken linje jeg skal vælge, når jeg gerne vil være enten ingeniør eller revisor.(revisor er nok den vigtigste eftersom det er den jeg mest har intryk af, men jeg vil også vide hvilken linje jeg ... -
Erfaring med elektronisk pen til notater
ForumindlægNogen herinde som har erfaringer med en af de elektroniske penne, hvor man kører dem hen over teksten, og den så affotograferer den, så man slipper for at tage notet i hånden, og at de når pennen bliver sat til pc, så lister den noter op efter dato/tid. :-) Med Venlig Hilsen Martin Snart H... -
LYS? HJÆLP...
ForumindlægJa overskriften siger det hele? Hvad er lys? Jeg har læst i min fysikbog flere gange, men jeg forstår det bare ikke.. er der ik en der har tid til at forklare det på et meget lavt niveau? og hvad er et spektre forresten? -
Brug for Lektiehjælp eller ekstra undervisning?
ForumindlægHej Jeg tilbyder i øjeblikket undervisning i de naturvidenskabelige fag: Matematik C/B/A niveau, Fysik C/B/A niveau, Kemi C niveau Undervisningen former sig efter dit behov, dvs. det kan være eksta hjælp til de naturvidenskabelige fag du har i skolen, lektiehjælp eller eksamenshjælp. Undervisn...
