Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 10581 til 10600 af 25374
-
2 sætninger :) er der rigtige
ForumindlægDer Mann hat kleinen Autos Manden har små biler Er hat ein braunes Auto Han har en brun bil. Er tillægsordebe bøjet rigtig? -
Direkte tale
ForumindlægHej studi, Hvordan siger man på fransk:"Ja", svarede manden ham Er det ikke: "Oui," a repondu l'homme lui Det der forvirrer mig er, at man bruger omvendt ordstilling efter direkte tale. -
Diesel reklame: "Global warming ready"
ForumindlægVi skal analysere diesels reklame, men vi kan simpelthen ikke finde ud af hvad glasset symboliserer. Der sidder en sorthåret dame, og hælder vand ned i en mand mund. Hvad kan det symbolisere i sammenhæng med emnet? på forhånd tak -
Fysik Hjælp!!!
ForumindlægHej. jeg har nogle spørgsmål og håber at nogen klog kan hjælp mig med dem: spørgsmål lyder sådan: 1. To mænd står på toppen af et tårn og vædder 10 kr. om, hvor højt tårnet er. For at finde højden måler de på et stopur, at en sten, de taber fra toppen, rammer jorden efter 3,32 s. a) Hvor højt er... -
Hjælp til fysik!!
ForumindlægHej. jeg har nogle spørgsmål og håber at nogen klog kan hjælp mig med dem: spørgsmål lyder sådan: 1. To mænd står på toppen af et tårn og vædder 10 kr. om, hvor højt tårnet er. For at finde højden måler de på et stopur, at en sten, de taber fra toppen, rammer jorden efter 3,32 s. a) Hvor højt er ... -
promilleudregning
Forumindlæghej Hvad er min promille kl. 19.00 når jeg har drukket 13 genstande fra kl 10.30 til kl 15.30 ? jeg er mand vejer 95 kg (har ikke drukket fra 15.30 til blodprøve kl 19.00) Er der nogle der kan regne den ud (bare cirka) På forhånd tak -
En sang - har glemt sangtitlen :)
ForumindlægHej, prøver og lede efter en, men kan simpelthen ikke huske titen :)i sangen:Den handler om en kvinde og en mand - veldige lækreDe kommer op at slåssangen hedder noget med marryden er fra 2010, mener jegDe synger engelsk!På forhånd tak! -
dansk
Forumindlægheeij. jeg ved ikke, hvad disse billedsprog betyder. Det vil være en stor hjælp, hvis nogen kunne hjælpe mig. 1) øjene var kolde som på en fisk 2) Manden have et smil som på en kranium please giv hurtigt et svar. på forhånd tak -
Et kort spørgsmål.
ForumindlægTeksten er kronologisk, fordi at der ikke er noget flashback, og den er lineær med en åben negativ slutning, fordi da teksten slutter, ved vi ikke, hvad der vil ske med Mark og manden, men Mark har forandret sig, så hans onde sider også kommer frem i ham. Hvad menes der? ... -
rhesusnegativ og rhesuspositiv
ForumindlægJeg skal til Mundtlig eksamen i morgen. så jeg kunne godt bruge lidt hjælp til en af mine eksamensspørgsmål. Diskuter hvad der sker i en rhesusnegativ mand, første gang han modtager blod, at det så er fra en rhesuspositiv person; og hvad der sker, hvis han igen et år senere får blod fra e... -
Essay om mænd
ForumindlægJeg skal skrive et Essay om mænd, ud fra citatet: - Gud gav manden en hjerne og en penis, men ikke blod nok til at bruge begge dele samtidig. Jeg mangler noget inspiration til hvordan jeg skal vinkle dette emne. Nogle forslag? -
METAFORER !! HJÆLP..
ForumindlægHej allesammen. . Jeg er ved at skrive et essay, men med nogle metaforer ville den måske blive bedre.. Er der nogle der kan komme på nogle metaforer til en gyselig situation, i en skov måske? eller om en uhyggelig mands udseende?? PLEASE!! har virkelig brug for det.. på forhånd tak :) -
Reklamer og kønsroller
ForumindlægHej, Min veninde og jeg skal op i samfundsfag imorgen, vi har om "reklamer og kønsroller" og vil derfor høre hvad jeres mening er :-) Hvordan vil i sige den ideelle kvinde/mand er? Altså udseende, opførsel osv. Mener i at kvinderne har fået mere magt? Hvis ja, hvorfor? -
Matematik c - Coopertest
ForumindlægHej. Jeg er lidt lost med denne opgave. Er der nogle der kan hjælpe mig finde den distance, manden kunne løbe ved testen og hvor meget er hans kondital steget? En Coopertest er en simpel måde at finde en persons kondital på. Testen går ud på at løbe så lang en distance som muligt på 12 minut... -
har en procent = et beløb men skal finde beløbet ud af fra en anden procent sats
ForumindlægHej jeg sidder med en teoretisk procent opgave der er en mand som betaler 5000 kr. og hans andel er 23,9 % og skal jeg finde beløbet på 31,9 %.og 44,3 % hvordan gør jeg det jeg har prøvet alt muligt mærkeligt. så please hjælp. Med venlig hilsen Ak2911 -
Hjælp! Analyse, personer?
ForumindlægHej! Jeg skal analysere en salme, og et af punkterne jeg skal gennemgå er "personer" - Jeg kan jo godt se jeg skal skrive der er en mand eller en dame og de gør det og det. Men hvad skal jeg mere skrive? Hvordan analysere jeg personerne, specielt når den ene er Jesus? :-) Tak, og g... -
Endorfiner i hjernen
ForumindlægHej mennesker Sidder i skrivendestund og laver 24-timers forberedelse til mundtlig Biologi-B. Sidder og bakser med endorfiner, signalstoffer og belønningssystemet. Er der nogen der ved, hvorledes endorfiner stimulerer belønningscentret? Foregår det gennem blodkarene? - Hvis ja, er endorfiner så... -
Benny Andersen
ForumindlægHej Jeg leder efter digtet eller sangen "Den danske mand af al sin magt" af Benny Andersen, men kan ikke finde den på nettet. Er der nogen af jer, der kender den, og lige vil give et resume af den? Tak på forhånd -
Enkens karl
ForumindlægHey, er der nogle der har læst eller hørt om enkens karl? Den er fra det moderne gennembrud og skrevet af H.Løsserup? Mit spørgsmål er bare, at der ikke står fornavnet på forfatteren og om det så er en dame eller en mand? Det ville have stor betydning for min opgave.. :D Tak på forhånd! -
VIGTIGT !! Dansk
ForumindlægHeej alle .. Kan ikke rigtigt forstå slutningen af ringen af Karen Blixen. Altså hun siger til hendes mand at hun ikke vil have en ny ring og hvad sker der så. Hvad betyder slutningen.. Og hvad er budskabet. På forhånd taak :D
