Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 10581 til 10600 af 61667
  • Mat A eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogen der kender en hjemmeside hvor man kan se en masse formler der skal bruges i prøven uden hjælpemidler, så jeg kan øve mig lidt inden i morgen?
  • Egyptisk matematik - tegn

    Forumindlæg
    jeg sidder og skriver SRP om ægyptisk matematik, og skal skrive hieroglyffer ind på computeren, men hvordan gør man lige det? nogen der har et forslag til en hjemme side med fonts eller andet?? håber nogen kan hjælpe..
  • Euklids betydning for dagens matematik

    Forumindlæg
    "Vurdér betydningen af Euklids Elementer for senere tiders matematiske udvikling" Dette spørgsmål volder mig store problemer i matematik i Studieretningsprojektet. Nogle forslag?
  • FSA2012 matematik opgavesæt

    Forumindlæg
    hej,jeg har brug for matematik FSA 2012 opgavesæt,håber nogen af jer har den, Er der nogen der kan sende opgavesæt til mig
  • Privatlærer søges til matematik

    Forumindlæg
    Ung folkeskole pige i Odense, søger privatlærer. Folkeskole niveau. Helst en der har en del erfaring med matematik. Helst gymnasieelev. Undervisningen ville foregå hjemme hos mig.
  • STX eksamen 2013

    Forumindlæg
    nogen som ved hvor man kan finde opgavesættet til STX eksamen 2013? mangler også en facit list eller den lavede opgave for kemi og fysik eksamen (STX) 2013
  • Matematik G

    Forumindlæg
    Hej jeg vil have hjælp til den her opgave
  • Matematik B

    Forumindlæg
    Hej hvordan er det man løser sådan her en ligning ? Opgave a (I): 3x-2y+2z=-9 (II): 2x+2y-3z=1 (III): 5x-4y-7z=-17 Alle ligninger hænger "sammen"
  • matematik - rumfangsforhold

    Forumindlæg
    Hej nogle der ved hvordan man beregner rumfangsforhold?
  • overført af eksame karaktere

    Forumindlæg
    Hej..Jeg undre mig over en ting.. hvis man på årskaraktere får f.eks 9 i dansk og til eksame får 10, bliver ens årskaraktere så ændret til 10 eller forbliver 9tallet???
  • Lommereg. til uddannelsen Matematik.

    Forumindlæg
    Indtil nu har jeg brugt Mathcad til beregninger, men da dette er et computerprogram, giver det praktiske problemer, når man skal have en computer ved hånden hele tiden. Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre fra folk på videre gående uddannelser (specielt matematikere), hvilken/hvilke lommeregn...
  • Matematik hjælper søges

    Forumindlæg
    Jeg er en pige på 22 der skal starte på VUC Matematik B supplerings kursus i næste uge. Jeg er rigtig dårlig til matematik men har brug for at hæve det et niveau for at kunne søge ind på min uddannelse. Jeg mangler derfor en til at hjælpe mig igennem dette halve år. Dette vil dreje sig om nogle t...
  • Gratis lektiehjælp i matematik

    Forumindlæg
    Matematikcenter giver gratis lektiehjælp i matematik i på Niels Brock Gymnasium i København. Start uge 43! Bor du ikke i København? Så kan du få hjælp fra os på mathplanet. Lektiehjælpen er GRATIS og åben for alle, som gerne vil have ekstra hjælp i matematik og har matematik enten i folke...
  • Energistrømme i havet EKSAMEN PLSSSS

    Forumindlæg
    er der en der kan forklare mig den her figur, skal op til eksamen og forstår den ikke Pleaseeee Tusind tak på forhånd
  • Dumpe eksamen(UNI)

    Forumindlæg
    Hej, hvis man dumper en eksamen på universitetet, kommer det så til at stå nogen steder?
  • H.C. Andersen til eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har trukket Folke og kunsteventyr til dansk eksamen, hvad kan i anbefale mig fra H.C. Andersen?
  • Mundtligt forsvar af SRP i matematik

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal forsvare min SRP, som har matematik som det ene fag. Hvor meget af matematikken skal man inddrage i sit oplæg? Skal man gå i dybden af det "hardcore" matematik eller blot fortælle overordnet om det?
  • Anvendt og teoretisk matematik?

    Forumindlæg
    Hej Jeg kan godt se ideen i anvendt matematik, hvor man bruger matematikken til at beregne på størrelser, løse problemer eller lign. Men hvad er teoretisk matematik for noget, og hvad er ideen bag det? På forhånd tak
  • Skriftlig karakter til eksamen

    Forumindlæg
    Hvornår bliver de skriftlige eksamens karakter offentliggjort på lectio?
  • Eksamen - censor - skrive hele opgaven ind i det cas-værktøj i del 2 og skrive hele opgaven ogen på papir i del 1??

    Forumindlæg
    Hej Jeg har et spg omkring, om det er forkrt at bare skrive opgave a og derefter bare beregne det og akrivw svaret i del 1 af eksamenen og om man SKAL skrive hele opgaven af selv inde på det CAS-værktøj som man anvender (altså man ikke må tage et screenshot af opgavenspg og sætte ind i cas-værktø...