Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 10601 til 10620 af 154034
-
Argh mat-eksamen i morgen:)
ForumindlægJeg skulle høre om i kender nogle steder på nettet på der bliver forklaret om reducering fra a-z, gerne lidt mere pædagosk forklaret:). For det er ALTID det jeg fucker op i! -
Andengradsligning
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig, med løse ligningen her A(x) = 2x*((10-x(phi+2)/(2))+(pi/2)x^2 skal komme frem til en andengradsligning -
Råd søges
ForumindlægHej allesammen Jeg har lige fået svar fra mine årsprøver dermed sagt har jeg fået 00 i skriftlig og 02 mundtligt. Jeg afslutter matematik på B næste år, jeg brænder virkelig for at blive bedre. Hvordan kan jeg rykke mig til et 4-7 tal? Evt. fif til at bruge min sommerferie på? -
Jeg har spørgsmål omkring terminsprøver!
ForumindlægHey. Hvad må man medbringe til terminsprøven?(skriftlig) kan man bruge ordbøger? nettet? - Jeg har hørt, at man får et opgavesæt, med 6 emner..? skal man lave alle 6? eller skal man vælge ét emne og bruge de 3 timer på at skrive 'stilen' på? -
Hjælp - Karakter
ForumindlægHej jeg har i dag været til biologi eksamen, og jeg var så heldig at trække det emne jeg mindst ville have :/ Og jeg fik dermed 02 .. I årskarakter fik jeg 10 og i eksamen 02 Hvor meget gælder begge karakter? -
Spansk eller tysk?
ForumindlægHej alle Jeg valgte oprindeligt Spansk A da jeg skulle søge ind på gymnasiet STX. Jeg er dog blevet i tvivl, om jeg skal skifte til Tysk B. Jeg synes der er mange fordele og ulemper ved begge valg! Det gode ved spansk er, at jeg får 5 A-fags bonus, plus så starter man fra begyndelsen af med n... -
Eksamner i 3.g
ForumindlægHvor mange eksamner skal man op i når man er i 3.g. Skal man også op i årsprøver? -
Matematik - dumpet eller?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg ser at flere har haft lignedne spørgsmål, men jeg er dog stadigvæk i dyb tvivl om jeg har dumpet matematik? Alle min karakterer ser fine ud, bortset fra matematik. Desværre. Jeg havde til at starte med matematik på A da jeg startede i gym., men jeg skiftede linj... -
HJÆÆÆÆÆÆÆLP
Forumindlæghej jeg ville lige spørg om noget. Jeg går i STX og har naturvidenskabelig linje i 1.g kom jeg ikke op i nogen eksamener. i 2.g kom jeg op i engelsk mundtligt og fysik mundtligt begge på b. dvs 2. og nu i 3.g har jeg de her fage: Dansk A. Historie A. Matematik A. Kemi A. Samf... -
Hvordan det er at gå i gymnasiet
ForumindlægJeg skal starte i 1.g efter sommerferien på Espergærde Gymnasium og HF. For at være lidt forberedt kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange timer I bruger på lektier om dagen, hvor mange afleveringer I har om ugen samt om I synes det er hårdt at gå i gymnasiet. -
Hvordan...
ForumindlægHvordan kan man sige på engelsk: "Det handler om...." -
blod - hjælp!!
Forumindlæghey jeg er igang med min 3.g opgave. jeg er kommet frem til at der findes 23 forskellige blodtyper; og at man kontrollerer blodet for dets antigener og antistoffer for at finde den gældende blodtype. Men hvis der sidder forskellige antigener på hvert af de røde blodlegemer der definerer blodtypen... -
Hjælp til opgave med genteknologi
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at skrive mere detaljeret til min opgave eller komme med "indskud" til hvordan den kunne uddybes, skriv hurtigst muligt hvis du kan hjælpe - tak! -
Opbygning
ForumindlægHvad er solcellens opbygning? -
Hvad går ATP til?
ForumindlægSe overskrift: Tak på forhånd og god aften. -
Fuld HF, hf-enkeltfag, eksamensbevis
ForumindlægHej Er der nogle har taget en fuld hf via enkeltfag? Jeg vil gerne se hvordan beviset ser ud, hvis nogle vil uploaded. Jeg tænker mere på hvor mange fag man skal have for at få en fuld HF gennem enkeltfag -
hvilken rolle har plasmaet
Forumindlæghvilken rolle spiller den i cellen? -
Elektronik
ForumindlægHejsa.. Jeg skal for første gang skrive en rapport i fysik, og jeg ved ikke hvor jeg skal starte?? Har i nogle foreslag til emner? og hvordan stiller man en fysikrapport op? Håber på hjælp:) Knus Maaanse -
synopsis engelsk
Forumindlægjeg vil en hjælp mig med den synopsis til engelsk , som skal jeg op til den mundtlige prøve. den emne som kunne tænk mig og vælge er Love, men ved ikke rigtig om hvad for noget emner skal jeg fortælle om det. håber en kunne hjælpe. -
Spansk underviser i Odense
ForumindlægHola :o) Jeg er en pige på snart 26 år, som underviser privat i Spansk i Odense/fyn. Jeg har både gymnasiet elever, folk der skal på en længere rejse eller blot vil lære at skrive- tale spansk. Jeg er født med spansk sm modersmål og har haft det på HF på Højt A neveau. Jeg besider både det spansk...
