Søgning på: fysik projekt. Resultater: 10661 til 10680 af 20688
  • Fermats princip/Snells lov

    Forumindlæg
    Er lidt i tvivl om det her hører under fysik eller matematik.. Men.. Hvordan finder man frem til θ1 og θ2 vha. Fermats princip og Snells lov?
  • Journal aflevering

    Forumindlæg
    Har lavet et forsøg i fysik og skal nu lave en journal.. Nogen der kan fortælle mig hvad en journal skal indeholde? Det vil være en meget stor hjælp.. På forhånd tak..
  • Induktion og vekselstrøm?

    Forumindlæg
    Hej! er der nogen der har den mindste viden om emnet: induktion og vekselstrøm, som jeg kan bruge til min fysik-rapport? det ville bare være sådan en stor hjælp ;) på forhånd tak!
  • perspektivering..

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som har nogle ideer til, hvad jeg kan perspektivere mit emne til? Fx. til i dag? Jeg har om Atombomben og fagkombinationen er: fysik og samfundsfag.
  • Brydning og refleksion

    Forumindlæg
    Hej igen! Er der en super klog menneske her, der kan forklare hvad brydning, spejling og interfrens er, med egne ord! Fysik er ikke noget for mig, hehe. Hjælp plese! På forhånd tak!
  • Privatlærer

    Forumindlæg
    Heej,. Jeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer?
  • Privatlærer

    Forumindlæg
    Jeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer?
  • privatlærer

    Forumindlæg
    Jeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer?
  • Damn AT - er forvirret

    Forumindlæg
    Skal op imorgen.. sidder fast ved metoder i fysik.. har om universets udvidelse Hvilke metode og teori? Hvordan er det man kommer ind på metoder til fremlæggelsen?
  • Hjælp Privatlærer

    Forumindlæg
    Heej,. Jeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer?
  • formler

    Forumindlæg
    Står og skal op til fysik eksamen FSA, men er meget i tvivl om det med at skrive formler og det er jo det vigtigste... Så nogle der har en "opskrift" for hvordan man skriver formler med alt det der med ioner og det...
  • Lystes og frkevens

    Forumindlæg
    Hej fysikere Jeg skal aflerverer den opgave men ved ikke hvordan jeg kommer til løsningen,håber der nogen vil hjælpe
  • FSA 2008 - hvad kan man komme op i?

    Forumindlæg
    Goddag. Jeg skal til FSA fysik på torsdag, og jeg er nu gået i gang med at læse. Men nu sidder jeg og tænker på, hvad det er man kan komme op i?
  • T,s

    Forumindlæg
    Hvordan ville en t,s-graf se ud for en bevægelse med konstant acceleration? Og kan I forklare mig hvorfor? Jeg sidder og læser mekanik til min fysik eksamen.
  • Hjælp til syrer og baser eksamen haster.

    Forumindlæg
    Hej.. Skal til fysik/kemi mundtlig 9. klasse på tirsdag og ved stadig ikke hvordan man fremstiller et salt og base.? Hvordan stiller man det op i et forsøg? nogle ideer?(: på forhånd tak.
  • Elektrolyse

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til Fysik/Kemi eksamen på Tirsdag. Og jeg undrer mig over hvilke forsøg jeg egentlig kan lave hvis jeg trækker elektrolyse.
  • Forsøg til eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som har nogle gode idéer til forsøg til: - navngivning af kemiske forbindelser - ioner og salte - induktion (fysik) .. Bare nogle gode enkle forøg :)
  • Ved du dette?

    Forumindlæg
    Nogen som ved hvad jeg kan fortælle om Streginstrumenter og blæsere, toner under emnet lys, til fysik eksamen?
  • Dispositioner FSA mundtlig

    Forumindlæg
    Kunne godt bruge dispositioner til følgende emner i fysik: Magnetisme Elektromagnetisme Induktion Velkselstrøm El-energi Transformation Højspænding På forhånd tak. :D Det ville glæde mig meget.
  • Hjælp atomkræftværker og alternativ energiproduktion

    Forumindlæg
    Heej :) Skal op i fysik på fredag, men ved ikke rigtig så meget om atomkræftværker og alternativ energiproduktion.. Nogen som ved noget om det? På forhånd taak :D