Søgning på: fysik projekt. Resultater: 10741 til 10760 af 20688
  • Forklar elektronens egenskaber og betydning for atomets egenskaber

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til min fysik-rapport om atomfysik. Spørgsmål: Forklar elektronens egenskaber og betydning for atomets egenskaber???? På forhånd tak :-).
  • Disposition om vand

    Forumindlæg
    Det er første gang jeg skal til fysik-prøven om et par dage, så jeg ville høre, om nogle kunne hjælpe mig med at lave en disposition om vand.
  • eksamensforberedelse

    Forumindlæg
    Hej Alle :) nu skal jeg op til fysikeksamen meget snart. Jeg har haft fysik i nogle år nu, men problemet med mig og fysik er at jeg nogle gange har svært ved at forstå selve opgaven.... Jeg kan virkelig mange formler udenad, men problemet er jeg ikke ved hvornår de skal bruges. noget som energibe...
  • Neutralisering af base med syre

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til fysik eksamen her på mandag. Problemet er at jeg ikke ved hvad teorien er bag Neutralisering af base med syre?
  • Hvad er teorien i forsøget "base indikatorer"

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal til fysik eksamen på mandag og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad teorien er i base indikator? Er der nogle der vil hjælpe vil jeg være dybt taknemmelig.
  • opdrift

    Forumindlæg
    så er der problemer med fysik. Jeg vedhædter opgaven. opg a har jeg vist nok lavet. opg bog og c er jeg i tvivl om.
  • Energi niveauer i Brint

    Forumindlæg
    Nogle herinde der ved noget om energi niveauer i Brint? Jeg skal op til eksamen i Fysik B, men kan intet finde om det i min bog :(
  • Forbrænding af ethanol i atmosfæren...?

    Forumindlæg
    Hej :) jeg har en fysik aflevering og jeg er på bar bund mht. til forbrænding af ethanol i atmosfæren? så hvis i kunne svare ville det være bare skønt! mange tak på forhånd!
  • Radioaktivitet

    Forumindlæg
    Hej, jeg står og er i gang med en fysik rapport. Men kan ikke finde ud af hvornår et stof er radioaktivt. kan i hjælpe mig?
  • HJÆLP TIL EN HEL KLASSE

    Forumindlæg
    Hej, vi sidder med denne fysik opg. Som vi ser rigtig svær, er der nogen er jer som tidligere har lavet den ?
  • Halvveringstid

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til fysik-eksamen på tirsdag. Jeg sidder lidt fast i radioaktivitet og underemnet halvveringstid. Håber i kan hjælpe lidt ;) Tak på forhån
  • Kontinuert og diskret spektrum

    Forumindlæg
    Halløjsa :) Nogen der ved, hvad et kontinuert spektrum og et diskret spektrum er? Jeg er i gang med en fysik rapport, og jeg har aldig hørt om det På forhånd tak
  • ..

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til prøve i morgen i fysik. Hvis der nu kommer et spørgsmål om hvor mange ordninger der i en laser, hvad skal jeg så svare? kan man regne det ud???
  • energi

    Forumindlæg
    hej. skal til fysik eksamen imorgen, men er lige i tvivl om hvad sammenhængen mellem energi og effekt er. altså effekt er energi pr. tid, men hvad er sammenhængen???? på forhånd taak
  • Termodynmik

    Forumindlæg
    Hej alle. -Der nogle herinde, som har mulighed for at hjælp mig igennem nogle fysik opgaver ? selve opgaven er om termodynamik Har virkelig bruge en hjælpenehånd :)
  • Enhed på 1/m

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en fysik aflevering og jeg er i tvivl om en enhed Hvis man har regnet 1/m ud (hvor m er massen i kg), skal enheden så hedde 1/kg eller bare kg ?
  • afbøjningsvinklen - bølgelængder

    Forumindlæg
    Er i gang med at skrive opgave om bølgelængder i fysik, og er lige gået i stå. Hvordan ville I forklare afbøjningsvinklen? er det den, der dannes, når to bølgedale eller to bølgetoppe mødes?..
  • Mangler lidt hjælp

    Forumindlæg
    Hey, jeg har brug for hjælp til "?E" dette tegn som indgår i min fysik bog, skal bruge det til rapport. Nogle der kan hjælpe? på forhånd, tak!
  • Procent til point

    Forumindlæg
    Nogle der kender sammenhængen mellem procent og karakter på fysik A. Helst fra 4 og op, men gerne for alle karakterer.
  • forskellen på kovalente bindinger og ion bindinger????!

    Forumindlæg
    hej ^-^ sidder med en fysik kemi rapport der skal afleveres torsdag og kan ikke forstå hvad forskellen på kovalente bindinger og ion bindinger. håber i kan hjælpe