Søgning på: fysik projekt. Resultater: 10801 til 10820 af 20688
-
Påvisning af ioner ved salt
ForumindlægHej allesammen jeg har en kemi/fysik rapport, hvor jeg skal skrive om teori til salt.. hvordan jeg kan skrive om påvisning af ioner ved salt?:) -
Variable og variabelkontrol
ForumindlægGodaften fysikkyndige mennesker! Jeg har virkelig brug for hjælp, til at få forklaret begrebet variable og variabelkontrol inden for fysikkens verden! På forhånd tak! -
hjælp
Forumindlæghvis der er nogle, som er gode til fysik vil DE så ike være søde at skrive til mig over indbakke?:) tusind taak på forhånden -
Srp cubakrisen
ForumindlægHej jeg havde tænkt mig at have om cubakrisen i historie og fysik, men er cubakrisen ikke kernestof? Hvordan får man det til at gå ud over pensum? -
Består et grundstof altid kun af 1 slags atomer?
ForumindlægHjælp til fysik!!! Består et grundstof altid kun af 1 slags atomer? (Ja eller nej) Består et grundstof-molekyle altid af mindst 3 atomer? (Ja eller nej) -
Infrarød
ForumindlægHvordan sendes der data via infrarød, jeg havde om det i fysik igår og kom til at tænke på hvordan dette kan lade sig gøre? På forhånd tak. -
Hjælp skal snart til eksamnen
ForumindlægJeg går i 9 klasse, og skal snart op i eksamnen her i december. Har i nogle gode begrebskort, eller noter som i vil hjælpe mig med at finde, omkring fysik? -
Chlor til en ion?
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål Jeg skal lave fysik rapport om atomer og skal svare på dette spørgsmål, og har lidt problemer med at svare på det: Hvordan bliver Chlor til en ion? -
Kridt/Kalk/Mørtel
ForumindlægHar lidt problemer med en opgave vi lige har fået i fysik. Spørgsmål: 1. Hvad består kridt af? 2. Hvor finder man kridt/kalk? Håber virkelig i vil hjælpe! -
3-faset motorer
ForumindlægHej SP jeg har fået den her opgave i Fysik for, som jeg gerne vil have jeres hjælp til. jeg takker på forhånd http://postimg.org/image/96zb2dx7f/ Mvh Lone. -
Gunn-diode
ForumindlægHej. Jeg sidder med flg.spørgsmål i en fysik opgave hvor man skal udregne resistansen i en Gunn-diode. Jeg kan ikke regne opgaven ud, og beder derfor graciøst om hjælp -
help
ForumindlægHejsa jeg skal op til fysik eksem tirsdag og ville høre om hvilken forsøg man kan lave til kulhydrater , fedtstoffer , proteiner ? -
Hjælp det haster :-(
ForumindlægHej søde mennesker! Jeg har fysik eksam på tirsdag folkeskole. og derfor ville jeg gerne have styr på hvad Magnetisme er ? og hvordan laver jeg forsøget ? -
Lommeregner??
ForumindlægHvilket online lommeregner-program kan I anbefale? Jeg skal til at læse fysik 0-B over virtuel undervisning -
rapport
Forumindlægjeg skal lave en fysik/kemi rapport. i teorien står der hvad kendetegner en syre. skal man så bare skrive hvordan man kan finde ud af om det er en syre eller er det et bestemt kendetegn?:) -
Eksamens spørgsmål
ForumindlægHejjj:)) Jeg har bare lige hurtigt et spørgsmål til et emne indenfor fysik-eksamen - Solsystemet. Hvilke teorier har været fremsat for solsystemets opbygning og dynamik? -
ohms lov
Forumindlæghej jeg vil gerne have hjælp til fysik. nogen der kan prøve at forklare mig, hvorfor den her graf adlyder ohms lov. -
Styrke
ForumindlægHej SP jeg har den her opgave i fysik, som jeg ikke rigtigt kan se hvordan jeg skal løse, og håber på i kan hjælpe http://tinypic.com/r/fmjh8p/8 Tak på forhånd -
styrke
ForumindlægHej SP håber i kan hjælpe med den her opgave i Fysik http://postimg.org/image/9udi03txb/ jeg takker på forhånd :D Lone -
9. klasses afgangsprøve?
ForumindlægHej.. Jeg skulle lige spørge om man skal bestå alle afgangsprøverne, for at få et dansk pas? Eller er det dansk, matematik, engelsk og fysik/kemi man skal bestå ved?
