Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 10841 til 10860 af 160040
  • Differentialligning bestem a og b - HASTER

    Forumindlæg
    Jeg har følgende opgivet: En sygdomsepidemi er brudt ud i Danmark. Man prver at opstille en funktion, S(t), hvor S er antallet af smittede til tiden t. Her og nu (til tidspunktet t=0) er der registreret 20.000 smittede og antallet af smittede stiger med 3920 smittede pr. uge. På den baggrund anta...
  • Hvilken a-kasse for studerende?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er 18 år, går i 3.g og starter på en videregående uddannelse efter sommerferien. Jeg er ikke 100 % afklaret omkring hvilket studie jeg vil vælge, men måske idræt. Jeg har kigget på de forskellige hjemmesider, men er i tvivl om hvilken en jeg skal vælge. Er der nogle der har erfar...
  • Skriftlig tysk stx A

    Forumindlæg
    Hvordan foregår skriftlig tysk på A niveau på stx? Er det en oversættelse, og en novelle og derefter nogle opgaver der skal besvares eller hvorledes?
  • 1.årigt A-niveau 2006

    Forumindlæg
    Har virkelig brug for hjælp til eksamenssættet fra 5. aug. 2006, 1. arigt A-niveau STANDARD FORSØG... Håber der er nogen som evt. har besvarelserne...
  • Dansk A - eksamenssæt - STX

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg er særligt interesseret i Dansk A STX eksamensopgave sæt. Nogen, som ved, hvor jeg kan finde dem? På forhånd tak :-)
  • a ud fra to givne punkter

    Forumindlæg
    Bevis formler til bestemmelse af a ud fra to givne punkter. Hvordan bestemmes b? hvilke formler er det jeg skal bevise??:/
  • hedder det in a society

    Forumindlæg
    Hej. når man skal sige i et samfund, hedder det så in a society eller in society. er society tællelig eller utællelig?
  • 6 A-FAG????

    Forumindlæg
    Hvad forventes hvis man tager 6 A-fag på gymnasiet? Hvordan vil ens skema se ude? Kan det skriftlige arbejde håndteres?
  • Dansk A Eksamen

    Forumindlæg
    Hej, nogen der ved, hvor man kan finde gamle eksamenssæt for Dansk A (skriftlig)? Er ik så god til Dansk og vil nemlig gerne øve mig på dem.
  • Hvis a og b har samme fortegn

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg matematisk beskrive denne sætning "Hvis a og b har samme fortegn, så skal du observere graf 1"?
  • Skriftlig tysk A

    Forumindlæg
    Nu når de skriftlige karakterer er blevet offentliggjort, synes jeg lige jeg vil spørge om, hvordan det er gået for jer i skriftlig tysk A?
  • y=b*x^a

    Forumindlæg
    Opgave 6 hvis neddykningsdybden er 15 meter, er den tilladte neddykningstid 75 minutter. Hvergang neddykningnsdybden forøges med 20 % aftager den tilladte neddykningstid med 32 % bestem tallene a og b hvordan indsætter jeg tallene???
  • Eng A opgradering

    Forumindlæg
    Ønsker at opgradere engelsk til A niveau, hvor kan jeg tage "forløbet" ? (HF) flere steder? og hvor lang tid strækker det sig over ? tænker om jeg kan tage det på et halv år eller under? har det på B nu, og afslutter til sommer.
  • Fysikeksamen, A-niveau

    Forumindlæg
    Hvorledes fungerer fysik-eksamen på A-niveau på STX? Jeg ved, at man trækker et emne samt en rapport, men hvor længe vare eksamen, og hvor lang tid har man til de forskellige ting? Synes ikke at kunne finde svar på dette på uvm.dk
  • Bestem a og b

    Forumindlæg
    Funktionen f(x)=b*xa opfylder, at f(2)=2 og f(4)=16 Bestem tallene a og b Kan nogle give en hånd med, eller hjælpe?
  • Mundtlig mat A eksamensspørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg søger hjælp til mine eksamensspørgsmål i mat A mundtlig. Vil gerne betale for dette, så dem der er interesseret, skriv en kommentar med jeres mail, så sender jeg eksamensspørgsmålene og forklarer nærmere, hvad det er jeg har brug for hjælp til. Mvh Isabella
  • isoler a når -3 er rod

    Forumindlæg
    Opgaven lyder:p(x) = x^3 + x^2 + x + a-3 skal være rod.Jeg er lidt på bar bund mht. hvordan jeg skal få begyndt. Nogle der kan hjælpe mig igang?På forhånd tak for hjælpen.
  • Eksamenssæt tysk A 2005

    Forumindlæg
    Er det der nogen som ved, hvor man kan finde eksamenssættet til tysk A 2005 sommereksamenen??
  • a*c=-1

    Forumindlæg
    Hvad er det formlen a*c=-1 står for/betyder ift. cirkler og tangenten til cirklen?
  • a hva for en fisk?

    Forumindlæg
    heeeej! Jeg er helt LOST i den her... så bare en intense følelse ville antænde alle på én gang, som ville producere en lysskær så stærkt… som det sker lige før vores øjne i en tunnel... Og så kommer det her! que aparece ante nuestros ojos un túnel... esplendoroso... que nos muestra el camino que ...