Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 10921 til 10940 af 95433
-
Matematik hjælp tilbydes!
ForumindlægHar du ikke knækket koden til hvordan du opnår en højere karakter i faget matematik? - så har du muligheden nu! Jeg kan nemlig tilbyde undervisning/lektiehjælp inden for dette fag på alle niveau fra folkeskole niveau til gymnasie niveau ( mat... -
AT
Forumindlægjeg har valgt at skrive om Astrologi/astronomi med fagene Religion og fysik. men jeg har fortrudt lidt mit valg. for jeg har ikke helt en klar ide om hvordan jeg skal sætte det sammen... hvis nogen af jer har ideer så kom med dem :D -
Atomer spektre
ForumindlægHej, jeg vil meget gerne have hjlæp til mit spørgsmål, da jeg er i gang emd at skrive min fysik rapport Hvorfor har atomerne spektre? Håber virkelig I vil hjælpe for har brug for det -
Læse op til HTX start :)
ForumindlægHejsa :) Jeg starter på HTX her efter sommerferien, og vil gerne holde min hjerne super skarp :P Men hvad kan jeg forvente at møde i det halvårige startforløb? Jeg vil være lykkelig (virkelig lykkelig), hvis nogle har nogle gamle opgaver fra 1.g, fag er ligegyldigt :D På forhånd tak :) -
Eksamen - 9 klasse
ForumindlægHowdy'partners! smack my ass and call me cowboy! har brug for hjælp. ved godt det er meget at spørge om, men er der nogle som ligger inde med en masse forsøg og viden omkring: Atmosfæren Vand Ioner & Salte Metaller Mere om atomer Syrer og baser Atomer & Molekyler Kerneenergi Det var det - t... -
Pleeeeeeeease hjælp mennekser :-).
ForumindlægJeg skal skrive om dansk synopsis, til Dansk b-prøve, jeg har trukket Mobning i film, og jeg har valgt den grimme ælling, hvordan skal jeg gør det, Please hjælp hjælp hjælp ;-). -
Lectio
ForumindlægInden på Lectio står nogle af fagene med stort begyndelsesbogstav, mens andre står med småt.Hvorfor? -
Wikipedia til eksamen
ForumindlægJeg har downloadet wikipedia (kun på dansk), og lagt det på min eksterne harddisk. Spørgsmålet er om jeg godt må bruge det, da jeg rent faktisk ikke er på internettet, men har alle artikler liggende på harddisken. Og reglerne er vel bare at man ikke må være på internettet, og har ikke noget og gø... -
Energibevarelse
ForumindlægHej, er der nogen der kan forklare mig yderligere hvad han mener i videoen fra 6:30 og til slut? Link til videoen: https://www.youtube.com/watch?v=YXGWb8prkms -
Ideer til årets AT emne
ForumindlægHey all! Årets AT emne er jo som sagt frigivet: Katastrofen - årsager og konsekvenser. Jeg er lidt blank på ideer! Jeg har følgende fag som jeg har mulighed for at skrive i: Matematik A - vil gerne skrive i! Engelsk A - vil gerne skrive i, men kan ikke se hvordan det sku hænge sammen... -
Vil du have løn for at hjælpe andre ?
ForumindlægEr du ekstra god til enten matematik, fysik, kemi, biologi, dansk eller engelsk ? Vi er et par stykker som er i gang med / faktisk næsten færdige med, at skabe en online undervisningsplatform for de elever som har brug for faglig hjælp på et niveau som hverken uddannelsesinstitutionerne eller St... -
Suppleringsfag
ForumindlægHej alle : ) Jeg vil gerne uddanne mig som tandlæge. Men har læst på Ug.dk at man skal have MATEMATIK A, og er ikke sikker på om de mener enten fysik eller kemi på B Niveau. I hvertfald jeg har Fysik på B, og matematik på B. Så jeg opfylder Fysik på B , men ikke matematik A. Jeg tænkte på at supp... -
Rette
ForumindlægA character of Berto in ”The red line” I those to write about Berto, he is the main author in the story “The red line”. Berto met a girl named Cathy in Venice where Berto come from, he just visiting Cathy in London. Berto was in love with Cathy. I think Berto expect to have fun with Cathy, but s... -
Terminseksamen hjælp!
ForumindlægHej studieportalen:) Jeg går på første år på HTX, og vi har matematik på b-niveau. Jeg har terminsprøve på fredag, og jeg har et KÆMPE problem. Trigeometri, geometri og pythagoras(sinus, cosius og de andre relationer) Kan ikke finde ud af hvilken relation jeg skal bruge hvornår, eks ved udregn... -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg går i 1.g og vi har ikke fået at vide hvad vi skal op i til eksamen endnu. Hvis man ikke kommer op til nogen, kommer man så op til en af dem i 2g? Altså jeg afslutter matematik, bio, fysik og billedkunst på c, er det så årskaraktererne der gælder eller skal man op til en af dem i 2g? -
Forsøg til emnet metaller
ForumindlægHej jeg skal op i mundtlig fysik/kemi snart og der er 6 enmer jeg kan komme op i hvoraf et af dem er metaller hvilke (enkle) forsøg kan man lave til det emne?? -
karaktergennemsnit??
ForumindlægHej, min studieretningretning er: fysik B, kemi B og mat A. Jeg har fået 7 i fysik og 7 i kemi - kan jeg godt komme ind på medicinstudiet eller ikke? Jeg er 2gere og har lige afsluttet fysik og kemi - jeg er meget urolig og bange, for at jeg ikke kan komme ind på medicinstudiet... please mangler ... -
Engelsk
ForumindlægHej :) jeg har forsøgt at finde flere forskellige råd omkring forberedelse til mundtlig engelsk men enten har opslaget været for gammelt eller på for lavt niveau. Derfor vil jeg spørge om i har nogle råd til hvordan man får en nogenlunde karakter i engelsk? Jeg er begyndt at læse teksterne... -
Idræt og gennemsnit? (hf)
ForumindlægHej! Nogen der ved, om idræt tæller med i gennemsnittet? På HF (c-fag) -
BILLEDEKUNST EKSAMEN, HJÆLP SØGES..
Forumindlæghej alle. er der nogle der kan fortælle mig hvad eksamensprojektet i billedekunst C HF, skal indeholde? tak på forhånd.
