Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 10961 til 10980 af 152757
-
Dec 09 matB hf eksamensæt. resultater?
ForumindlægHej. Er der nogen som har resultaterne til eksamenssættet fra idag d. 11.12.09 i mat b? eller ved hvor man kan finde den? På forhånd tak. /A. -
Kogepunktsforhøjelsen af en 150 mM vandig opløsning af N a Cl i forhold til rent vand er. ....
ForumindlægKogepunktsforhøjelsen af en 150 mM vandig opløsning af NaCl i forhold til rent vand er. .... Jeg har fundet formlen. Er det meningen, at jeg skal dividere kogepunktsforhøjelsen med to? -
Ellipse - Vis at E er en ellipse med centrum i C(4,2) og halvakserne A=3 og B=6.
ForumindlægHvordan gør man uden hjælpemidler? -
Kan jeg blive optaget?
ForumindlægHey, jeg er i en situation, hvor jeg tænker over om jeg kan blive optaget på KU eller ej. Jeg ville gerne søge ind på det kemiske fakultet, dog tænker jeg igen over om jeg kan blive optaget eller ej. Som I nok ved at 3.G'erne har fået skriftlig eksamens karakter tilbage og kemi uddannelsen ... -
finanspolitik
ForumindlægHey, dumt spørgsmål :) Hvordan kan jeg vide hvilken finanspolitik regeringen har ført år for år siden 2002? Jeg kan slet ikke finde noget på google omkring det -
koncentration
Forumindlægnår vi får oplyst at der er en beholder på 2 litter og i den er der 100 g hydrogen, også skal vi beregne konc. af den i beholderen...Man så bare finde hydregens moltal og derefter bruge formlen c= n/V der står så at temp. øges og ved ligevægten er 20 % af den oprindeligt mængde H2 er spaltet...... -
Skal man have været op til en 24-timers-prøve i gymnasiet? (STX)
ForumindlægHejsa. - Er der en som kan be- eller afkræfte om man skal have været til mindst én 24-timers-prøve i løbet af sin gymnasietid? (Jeg er under den gamle bekendtgørelse, den nye træder først i kraft næste år) Det sagde min historielærer nemlig i dag, og jeg synes det lød mærkeligt. Hvis man sådan ... -
Facit fra eksamen
ForumindlægHej. Er der nogle som har facit til eksamenssættet fra Maj 2019 på A-niveau HHX? Tak på forhånd. -
Skriftlig dansk eksamen 2014
ForumindlægEr der mon nogen, som ligger inde med eksamenssættet for dansk A eksamen 2014? -
Parabel og hyperbel, Vejen til Matematik A, Opgave 80, Side 96, (Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)
ForumindlægOpgave 80. Beregn skæringspunkterne mellem parablen med ligningen y = x2 - 3 og hyperblen med ligningen: f( x ) = 3 / (2x - 4 ) + 1 Hvordan bestemmer jeg disse skæringspunkter ? På forhånd tak -
Bevise h(x)=a*f(x)+b*g(x) - jeg er på bar bund.
ForumindlægHej Studienet. Jeg er i gang med en rapport om differentialregning, og har dertil fået et punkt der lyder således: - Bevis sætningen for differentiationen af h(x)=a∗f(x)+b∗g(x) Allerede her er jeg helt blank, dog fik jeg underviser til at føre mig på rette vej, og han har h... -
Hjælp til studieretningsvalg..
ForumindlægHej.. Jeg skal vælge studieretning på mandag.. Men jeg har brug for lidt hjælp.. Jeg vil gerne læse til tandlæge eller farmaceut.. Hvilken studieretning passer mig bedst? 1. Matematik A, Fysik B, Kemi B 2. Matematik A, Biologi B, Kemi B Nogen der vil hjælpe?? -
Matematik A-Samfundsfag B ''Global ulighed og madspild''
ForumindlægHej alle Til min AT-eksamenen skal jeg fremlægge om Global ulighed og madspild, hvor jeg fagene Matematik A og Samfundsfag B. I samfundsfag der anvender jeg den kvantitative metode, da jeg udelukkende kigger på tal og dataer for madspild I matematik har jeg noget mere statitisk som at kigge på ... -
1.g
ForumindlægHvad lærer man generelt i 1.g altså fysik/kemi. -
Selvstuderende
ForumindlægHej. Jeg går pt. på andet år af mit hf-enkeltfags studie og skal tage Kemi på aftenhold. Derfor tænkte jeg om nogen kunne hjælpe mig. Jeg vil i stedet gerne tage det som selvstuderende fordi det er nemmere for mig at lærer i ro og mag derhjemme og aftenundervisning stresser mig i forhold til min ... -
Emne
ForumindlægKære studieportalen (: Skal i gang med at vælge emne til mit studieretningsprojekt nu her.. Har tænkt på at skrive min opgave i Matematik A og Kemi A. Har deriblandt også snakket med min vejleder om et emne, vi fandt frem til reaktionskinetik - differentialligninger samt indsamling af data etc. i... -
Matematik årsprøve
ForumindlægEr der nogen der ved, hvaad for nogle årsprøver matematikere kommer op i matematik??!! -
Naturfag imorgen
ForumindlægHejsa, er der andre end mig, som skal op i skriftlig naturfag imorgen?Vil gerne høre, hvad i synes at der er godt at repetere, til prøven?Venlig hilsen mig.. -
Termins Prøve MatA+
ForumindlægHej jeg går i 2.g og skal op til terminsprøve i matA i morgen :(Så ville høre om nogle har nogle af de tideligere opgavesæt med besvarelser.. -
Opgave 2 Carminsyre - Et rødt farvestof, og Opgave 4 Gærceller og bioethanol
ForumindlægHejsa Jeg sidder med opgaverne "Opgave 2 Carminsyre - Et rødt farvestof", og "Opgave 4 Gærceller og bioethanol" og tænkte på om der var nogen som havde de pågældende svar på opgaverne for at kontrollere om jeg har dem rigtig til en hvis grad. Håber nogen ligger inde med dem :)
