Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1081 til 1100 af 181597
-
Mundtlig eksamen i Matematik
ForumindlægHej kære studieportalbrugere :) Jeg skal snart op til matematik eksamen og er i gang med at forberede mig. Og derfor ville jeg hører hvad jeg kunne sige her. 1. Statistik og ulighed Gør rede for centrale begreber inden for deskriptiv statistik: grupperede observationer, kumuleret frekvens, sum... -
Skal jeg tage supplerende matematik A?
ForumindlægJeg er lige blevet student og vil gerne læse Biologi på universitetet. Har gennemsnit til at komme ind (en del højere end krævet de seneste år), men fik desværre 00 i mundtlig matematik A. Fik 7 skriftligt, har 4 i mdt årskarakter og 7 i skr årskarakter - så mit spørgsmål er: har jeg bestået mat ... -
Grammatiske fejl til den skriftlige eksamen??
ForumindlægJa nu skal jeg til engelsk eksamen her snart og ville høre om der var nogle som havde en oversigt over de fejl som der bliver lavet i første del af prøven uden hjælpemidler. Altså en oversigt over fejlene f.eks. kongruens fejl, ordstilling, osv.. Så man lige kan få kigget det hele igennem :-) -
Ang. matematik
ForumindlægHej. jeg vidste ikke lige, hvor jeg skule slå dette op henne herinde, men nu spørger jeg og håber I kan svare mig. Jeg var til skriftlig matemtik A d. 22 maj 2015. Der skete så det at jeg var så ufattelig træt fordi jeg ikke kunne sove om natten op til d. 22 og kunne ikke tænke eller noget inde ... -
Skriftlig Matematik årsprøve
ForumindlægHej jeg har en skriftlig matematik årsprøve på mandag, er der nogen der har forslag til hvad jeg skal læse op? Eller nærmest hvad jeg skal læse op? (går i 1.g) Mvh.. -
Matematik eksame - rentes regning
ForumindlægJeg skal til en mundtlige eksame i mamtematik, og det vil være dejligt, hvis DU kunne hjælpe mig med dette spørgsmål? Bevis hvordan man finder sætningen for fremtidsværdien for annuitet, dvs; An = y*(1+r)n -1/r ved hjælp af eksponentielfunktionen -
Dansk Skriftlig Eksamen 2003
ForumindlægEr der andre end mig der synes at det var en røvhæfte, med abeemner? hehe.. især pia tafdrups rødstrømpedigt, som jeg modvilligt valgte.. lad mig høre hva' I andre 3.g'er synes..p.s gud forbande opgavekommisionen.. -
Hjælp til eksamen spørgsmål mundtlig matematik.
Forumindlæg<p class="MsoNormal" style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:10.0pt; margin-left:36.0pt;text-indent:-18.0pt;line-height:115%;mso-list:l0 level1 lfo1"><span style="font-family:Arial;mso-bidi-font-family: Arial">DIFFERENTIALREGNING.</o:p>... -
skriftlig kemi eksamen!
ForumindlægEr der nogen, der ved hvor man kan finde nogle eksempler på eksamensopgaver og tilhørende besvarelser i skriftlig kemi højniveau.. Er nemlig lidt på vildspor mht hvorledes man skal besvare opgaverne og hvilke slags opgaver der vil blive stillet til eksamen, så det ville være rart med nogle trænni... -
Eksamens opgaver i matematik
ForumindlægHej..Jeg vil gerne hører om der er en side man kan se nogle opgaver fra bogen "eksamensopgaver i matematik"???jeg synes vi har fået opgaver som er meget sværer, det handler om differentialregning, og vi er lige begyndt, så derfor spørge jeg jer om der findes en side hvor man kan se hvor... -
Mundtlig eksamen matematik
ForumindlægJeg har fået spørgsmålet Forklar hvordan man konstruerer en lineær model ud fra en vilkårlig mængde af tal-par ved hjælp af regression, definer herunder egenskaben mindste kvadratsum. Begrund den ræsonnementskæde der bruges til at vurdere en regressionsmodels anvendelighed, understøt herunder ... -
Skriftlig musik eksamen karakter
ForumindlægJeg har lige fået mine skriftlige karakterer at vide, og der i blandt skriftlig musik. Jeg har altid ligget på ca. 9 og af og til 10, og resten af holdet har ligget fra ca. 8-11, og kun få under det.MEN, så kommer jeg ned og skal have min karakter, og de siger 7. Først tror jeg det er en joke, me... -
Mat A HTX Skriftlig
ForumindlægVar der andre, der synes at den var utrolig let? -
Hvordan gik jeres dansk skriftlig eksame ??
ForumindlægHvordan gik jeres dansk skriftlig eksame ?? Så er de skriftlige prøver færdige, nu mangler der bare udtræksfagene biologi eller geografii .. Vi skal op i geografi .. Er nervøøøs :(.. Hvordan kan man øve siig ?? -
Tysk skriftlig eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg går i niende klasse, og skal snart til eksamen. Vi har som et af udtrækningsfagene trukket skriftlig tysk. Umiddelbart er det ikke ret slemt, men er mest nervøs for den skriftlige fremstilling. Hvordan forbereder jeg mig til den del? Hvad skal jeg øve mig på? Håber der er nogen, der ka... -
Hjjælp til mundtlig matematik eksamen
ForumindlægLINEÆRE FUNKTIONER - HHX MATEMATIK B Har virkelig brug for hjælp til dette eksamensspørgmål, da jeg står og meget snart skal op til mundtlig matematik B eksamen på HHX. :) a) Peter skal vælge mellem 2 mobilabonnementer (han bruger kun SMS:) * 185kr. pr. måned og frit forbrug af SMS * 100k... -
Eksamen STX matematik 2014
ForumindlægGoddag Dette er 2014 STX matematik B-niveau delprøve. Jeg beder jer herinde om at rette på de områder/opgaver, hvor jeg har misforstået noget, tak. Opgavesættet har jeg linket i min word-fil. Det drejer sig om 2014 STX matematik B-niveau. ** Denne gang er den mere rig med tekst ** -
Folkeskolens skriftlige eksamener!
ForumindlægHejsa studerende og hvad der end måtte være herinde, Jeg sidder her og pepper en stemning i vejret over de her kommende eksamener, som der jo er mindre end en uge til,og jeg håber lidt på, at nogle herinde kan hjælpe lidt til. De skriftlige prøver starter her d.2 Maj, og jeg skal personligt o... -
Engelsk eksamen A - Uden hjælpemidler?
Forumindlæg1 time uden hjælpe, nogen gode råd og eksempler på opgaver? generelt skriftlig engelsk a, opgaven og hvad er godt at gøre inden? -
Revurdering af engelsk skriftlig eksamens karakter
ForumindlægHej! Jeg har lige fået min engelsk skriftlige eksamen tilbage (B-niveau) - og jeg havde slet, slet ikke regnet med den karakter, som jeg har fået. Jeg ville høre, om en af jer ville give jeg tid til at revurdere min engelsk stil - overvejer nemlig at klage, men skal lige høre om det er dét værd...
