Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 11081 til 11100 af 132250
  • Regler for de engelske forholdsord?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg kan se, at de engelske forholdsord slet ikke er som de danske. Jeg spurgte min engelsklærer om der var nogle regler for, hvor og hvornår og i hvilken sammenhæng man bruger de forskellige forholdsord. Hun fortalte mig, at det havde hun endnu ikke set. Men er der evt. nogle herinde so...
  • bestem tallene a, b og

    Forumindlæg
    en andengradspolynomium f er bestemt ved f(x) =ax2bx+c der oplyses at f , ar nulpunkterne -2 og 4 samt f(1)=4,5 bestem tallene a, b og c hvad gør og hvordan kommer udregninger til at se ud???
  • Hjælp. mundtlig eksame

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i dansk her starten af juni.. Og jeg tænkte på og nogen kunne give mig nogle få ideer eller råd om, hvordan jeg kan gøre det godt. :D. Tak på forhånd
  • HJÆLP!!!! eksamen spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igang med at analysere et reklamebillede. (camapri 2008 juni M. askepot) Hvad betyder det når solen er i den forkerte position? (det er solnedgang, så solen burde være i vest men den er i øst) Kan i evt. se flere gode symboler, fx. hvorfor de er på en strand eller andet...
  • læse op til eksamen?

    Forumindlæg
    Jeg føler lidt uvidende om hvad jeg skal læse op til.. hvad skal man have styr på.. alle myter ?..
  • eksamen alkaner

    Forumindlæg
    Nogen som kan hjælpe med dette spørgsmål? Fortæl om alkanernes fysiske og kemiske egenskaber, herunder forbrændingsreaktion og substitutionsreaktion Tak på forhånd
  • Mat-eksamen - hvordan?

    Forumindlæg
    Er blevet lidt i tvivl om, hvordan man egentlig bør læse op til mat! Jeg tænker umiddelbart, at man bare læser pensum igennem, forstår det helt og så kører beviserne en masse gange, så man er nogenlunde sikker i dem? Gør man sådan?:)Gode idéer?
  • mundtlige eksamen

    Forumindlæg
    skal man ikke bare besvare problemformulering, diskutere metode og perpektivere til studierapporten?? man skal vel ikke sige noget om sin synopse? medmindre de spørg selvfølgelig.
  • TYSK EKSAMEN!!

    Forumindlæg
    Hej jeg har været oppe i dag og trække en tekst, som er af Doris Dörrie. Det er et uddrag fra en bog vil jeg tro, som hedder Ich laufe niemandem mehr nach. Så vil jeg hører om der er nogen der har noter til teksten eller lignende?? på forhånd tak! kan kontaktes på email - [email protected]
  • Eksamen tekster

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til Dansk A eksamnerne næste skoleår, og vil derfor gerne øve mig på analyse og fortolkning af noveller, uddrag fra romaner, og meget mere. Jeg vil derfor gerne spørger om, hvilke tekster er ofte brugt i analyse og fortolkning i Dansk A, så jeg kan gå igang med at læse og analyser...
  • Til AT eksamen

    Forumindlæg
    Skal man følge sin synopsis og fremlægge om det der står i den?
  • Nervøs til eksamen

    Forumindlæg
    Jeg bliver meget nervøs til eksamener, bådemundtlige og skriftlige, hvilket gør at jeg underpræsterer meget, Har i nogle gode råd til at undgå at blive nervøs, eller dæmper nervøsiteten?
  • Engelsk stil... Vigtigt

    Forumindlæg
    Hey... Håber virkelig at nogle kan hjælpe.. Skal aflevere engelsk stil, men der er sket det som ikke må ske, jeg kan ikke komme ind på computeren og der står figurerkonfintio fejl, er der nogle der ved, hvad jeg skal gøre???
  • Idé til Engelsk Essay

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville spørge jer om hvad man kunne skrive om hvis man skulle skrive et engelsk essay, på ca 300-400 ord. Og "overskriften" er noget der irritere dig eller undre dig. For jeg ved simpelt hen ikke hvad jeg skal skrive om. På forhånd tak for hjælpen!
  • Et spørgsmål til skrivning af engelsk stil

    Forumindlæg
    Hej, skal skrive en engelsk stil og har fået følgende spørgsmål som skal besvares: "Science fiction is out, fantasy is in." Er der nogle der kan inspirere til, hvad det er jeg kan skrive til dette spørgsmål? Tak på forhånd :)
  • Engelsk A mundtlig

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til engelsk a (HF) mundtlig og vil rigtig gerne have nogle gode råd!! Når jeg f.eks. trækker en tekst og kommer ind til lærer og censor, hvad starter jeg så først og fremmest med at sige?? På forhånd tak!
  • Fremlæggelse i engelsk udenad!!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal fremlægge et foredrag om hooligans i 5-7 minutter i engelsk IMORGEN. Jeg ved ikke hvordan jeg skal kunne huske det hele udenad. Jeg er også selv meget nervøs, når det kommer til at fremlægge foran andre mennesker. Er der nogen der har nogle tips og fiduser???
  • Ideer til Engelsk og Psykologi

    Forumindlæg
    Hey alle sammen! Jeg vil meget gerne skrive i engelsk og psykologi, men jeg har svært ved at finde på et godt emne, så det kunne jo være nogle af jer har gode forslag til min opgave! Jeg ville blive super glad hvis i gad hjælpe, så fyr endelig løs! :)
  • Engelsk mundtlig - Ireland

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har emnet Irish Culture, i engelsk mundtlig. Men jeg kan simpelt hen ikke lige komme igang med min disposition! Det eneste jeg lige skal bruge er en "intro". Er der nogle der har nogle gode idéer til det første man kan komme ind på? Det haster. Mange kærlige hilsner
  • shakespeare - engelsk mundtlig 2011

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal op i engelsk mundtlig, og et af vores emner er "shakespeare and the Elisabethan World Picture", jeg har ingen noter til det, så tænkte om der var nogle af jer som lå inde med noter eller opgaver, bare et eller andet? Knus