Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 11121 til 11140 af 19198
-
Engelsk ordforråd - dagligt
ForumindlægHej. Mit engelsk er ikke så godt - Hvis i havde nogle ord, sætninger, der bliver brygt dagligt, fx undgå, forskellige, forsyrrede osv. Hvis i havde en liste med dem oversat, eller nogle sætninger med vendinger, mange tak :) -
zu lieben i førnutid
Forumindlæghar prøve i morgen, og jeg får altid fejl i zu liebe i førnutid, og jeg kan simpelthent ikke finde den her på nettet, så tænkte på om der var nogen af jer der vidste det? :-) -
hjælp til stærke verber i datid og førdatid
Forumindlægnogen der vil hjælpe mig med denne opgave? Indsæt de i parentes anførte verber, så tiden bliver enten datid eller førdatid Einige Jungen hatten an der Ostseeküste ein Wrack ... (finden). Sie ... (beginnen) bald, dieses Wrack als -Ausflugsziel zu benutzen. Wenn sie zu dem Wrack ... (hinausschwimm... -
Rittersnit metode
ForumindlægHej Jeg sidder med en opgave, hvor jeg skal bestemme to stangkræfter vha. rittersnit metode. Men jeg kan ikke få det rigtige resultat, da jeg nok kigger forkert på det. Håber der er nogen, der kan hjælpe mig. Opgaven er vedhæftet (har selv indtegnet snittet, ved ikke om det er bedst at sætte de... -
Michael und der SS-Mann & Anja Tuckermann: Ein Sinti-Kind im Dritten Reich
ForumindlægHejsa, er der en venlig sjæl som er i besiddelse af en analyse af Michael und der SS-mann og/eller Anja Tuckermann: Ein Sinti-Kind im Dritten Reich? Jeg har tjekket google.de og google.com men kan ikke finde noget, desværre. Hvis der er nogen som har en hjemmelavet, eller har haft mere held med ... -
Stil
ForumindlægHej vil nogle se på mit engelsk stil og kommentere det, at hvad jeg kan gøre bedre i min stil. -
ideer til kendte fra hamburg
Forumindlæghej alle har i nogle idder til kendte fra hamburg? mange tak (har brugt beatles) -
Eine - einem - einen
ForumindlægHvornår ved man om det hedder: eine, einem eller einen? -
Rette tyskstil
ForumindlægHejsa ;) Vil I ikke lige læse min tyskstil, og skrive jeres mening? :) -
er de to sætninger rigtie?
Forumindlæger det korrekt oversæt, fokusere på substantiv og relativepronomner! Der Traum, som handlede om alt det jeg ikke havde. Der Traum, som handlede om det jeg aldrig fik. Der Traum, handlet um alles ich nicht gehabt Der Traum, handlet um alles ich nimeals bekam -
Besættelse og efterkrigstiden
ForumindlægHey Så jeg har haft det svært med, at besvare disse spørgsmål til historie, da der ikke står så meget om det i i min historie tekster. Håber der er nogen af jer der kan hjælpe! Og på forhånd tak! - Hvad var årsagerne til Danmarks kapitulation uden modstand? - Hvordan var forholdet mellem da... -
Antal eksamner
ForumindlægHej Jeg har fået at vide at jeg skal op til fuld pensum og går på 2g. Men jeg er dog ikke sikker på hvor mange eksamener jeg skal op i. Fordi jeg ikke er sikker på om at jeg skal op til mundtlig og skriftlig i alle de fag jeg afslutter i år, Eller kun mundtligt Har fået at vide, at der ikke... -
downs syndrom
Forumindlæghvorfor har mennesker med Downs syndrom forhøjet purinkoncentration -
Opgave besvarelser
ForumindlægNOGLE DER KAN LÆSE OG GIVE FEEDBAG, HVIS I HAR LYST TIL AT RETTE ER DET PERFEKT. 1: hvilke feriebilled vælger du? 2: Fortæl om en rejse du har været på. A: Ich finde die Fahrradreise sehr spanned, weil ich liebe bei mein Fahrrad fahren. Wenn das Wetter ist schon liebe ich gern Aktivität mac... -
Den Russiske revolution
Forumindlægjeg har virklig brug for at få svar på det her spørgsmål: hvorfor fandt den russiske revolution sted. har prøvet at forstå hvorfor det skete, men forstår det stadig ikke helt. -
Kildekritik over kilde
ForumindlægHej er der nogle herinde som har et par min. til at hjælpe med en kilde fra 2. Verdenskrig . Kilden : Hitler om livsrum 1925. Det er et uddrag fra hans bog : “Min kamp”. Hvad er det Hitler egentlig siger ? Det han referer til når han siger : vi begynder der hvor man sluttede for 6. Hundrede år si... -
Lønnet hjælpelærer søges. Indre København.
ForumindlægHej, jeg søger desparet en hjælpelærer i dansk, engelsk, matematik, fysik. Evt flere fag. Jeg går i 9 klasse, og har virkelig brug for hjælp lige her det sidste år. Måske en lærer der kan være med mig her indtil 9 klasse afgangseksamen. Vil gerne aftale nogle faste dage evt på et biblotek, hjemm... -
Hvad er fejlen i denne sætning?
Forumindlæg"Er floh mit sener Schwester und seinem Bruder aus Ostpreussen, aber sie wurden während des Fluchten geschieden." - Fejlene er markeret med rød En der ved, hvad sætningen i stedet skal hedde, for at den bliver korrekt betydningsmæssigt og grammatisk? -
Die Wende
ForumindlægHei allesammen :) Jeg har valgt at skrive i Tysk A og samtidshistorie B i min studieretningsprojekt. Mit område er Die Wende. Jeg ville høre om i kendte nogle hjemmesider, bøger osv., eller bare generelt viden om emnet? Jeg håber at i vil hjælpe mig På forhånd tak :) -
Hvad er mit Kvote 2 snit?
ForumindlægHvad er mit Kvote 2 snit? Jeg har søgt ind på Æstetik & Kultur via Kvote 2 i Århus. Deres kriterier vægter udelukkende på gennemsnittet af de studierelevante fag. Kvote 2 kvotient (2010) = 7,9 De studierelevante fag er: Dansk A Engelsk B Historie B Fremmedsprog B Jeg har fået følgende k...
