Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 11221 til 11240 af 95433
-
Variabelsammenhænge - eksamen.
ForumindlægHej er der en der vil forklare mig "begreberne variabelsammenhænge" for C niveau, skal bruge det eksamen, helst godt og grundigt. Tak på forhånd :) -
Proportionalitet - eksamen.
ForumindlægEr der en der vil gør rede for proportionelle sammenhænge, som jeg skal bruge til eksamen c niveau. -
dansk
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp i faget dansk på c niveau.. Hvis nogen er her så sig til som kan hjælpe mig. -
EØ eksamen stx
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan Erhvervsøkonomi eksamen foregår på STX , c-niveau ?? -
Kommunikation og IT
ForumindlægEr faget Kommunikation og IT på C niveau et teknologisk eller humanistisk fag? -
rettelse
ForumindlægHej en der lige hurtigti kan rette min kemi rapport om, edike , c niveau,,, -
Begrebsliste
ForumindlægEr der nogen, der har en begrebsliste i Afsætning. Gerne på A-niveau, men C og B ville også være dejligt! Tak på forhånd! -
rødforskydning
ForumindlægHej. Nogle som kan foaklare hvad rødforskydning er på C niveau? Har læst om det og fatter det stadig ikke! -
Hjælp til eksamen!
ForumindlægHej Jeg ville spørge om, hvordan man skal gribe det an til en mundtlig religionseksamen på c-niveau? -
faget idræt
ForumindlægMå man gerne bruge idræt til sin AT-prøve, på trods af at man kun har det på c-niveau -
Bevis for cosinus og sinusrelationer
ForumindlægHvis jeg nu laver beviset for cosinus og sinusrelationerne, er det så c- eller b-niveau på STX? :-) -
Ny lommeregner
ForumindlægHvad hedder nyeste TI lommeregner til mat c b a-niveau ? -
Ligefrem og omvendt prop.
ForumindlægHej, Hvordan kan man på c-niveau til eksamen forklare ligefrem og omvendt proportionalitet. -
DATALOGI
Forumindlægnogle der har forstand på det? jeg skal bruge hjælp til at lave en mobil application - Datalogi C niveau -
Biologi på hf
ForumindlægHvad er nogenlunde det “første” man lærer (kommer til at arbejde med) på HF i biologi C-niveau? -
Spørgsmål hjælp
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med et par spørgsmål, i faget biologi, det er på c-niveau. Tak på forhånd -
Billedkunst eksamen
ForumindlægNogle der har været oppe til billedkunst c-niveau, der gider forklare hvordan det forgår -
Matematik pensum (HF)
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvilke emner, som man kommer igennem på niveau C? -
Hjælp til Matematik det haster!!
ForumindlægHeysa, jeg går i Gymnasium 1. HF, Jeg har matematik på C niveau. jeg står og skal til skriftlig eksame i matematik her den 15. maj, og jeg kunne rigtig godt bruge nogle gode notater inden for emnerne: Geometri, Procent og rentes regning, Statistik, Exponentiel funktioner, Lineære funktioner, og j... -
Hjælp til Matematik aflevering
ForumindlægVi sidder nogle piger med en ogave vi skal aflevere her kl. 11, og vi har brug for noget hjælp! Vi går desuden på HHX 1g. med niveau C. i matematik Her er opgaven: De her er lavet: 1 . Bestem forskriften for den lineære funktion f vist herover: y=-1/2 x+4 2. Angiv definitionsmængden ...
