Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 11301 til 11320 af 109300
-
Sgr. hjælpe-noter til mdt mat B
ForumindlægNogen der skulle kende et link til et sæt med noter til mundtlig eksamen i matematik på B niveau eller nogen der har nogen liggende de kan maile? Håber nogen kan hjælpe... Har svært ved at gennemskue hvor meget og lidt man gerne skal have med under de forskellige punkter og synes det jeg er gået... -
Kort spørgsmål til idræt B casespørgsmål EKSAMEN
ForumindlægEr der en, som vil være sød at fortælle lidt om casespørgsmål i den teoretiske idræt B eksamen? Skal op i næste uge. Når man skal gøre rede for fysiologisk tilstand, og man får opgivet: Højde, vægt, hvilepuls, maxpuls, blodtryk, kondital og lodret tyngdepunktsløft Hvad er så godt at komme ind ... -
En besvarelse af én case på idræt B niveau
ForumindlægHej venner. I morgen skal jeg op til idræt eksamen på B niveau. Jeg vil derfor gerne høre, om der er nogle herinde som har en besvarelse liggende derhjemme, som i muligvis kunne sende til mig på [email protected] Jeg vil blive rigtig glad, da jeg meget gerne vil se, hvordan en besvare... -
Tips til matematik mundtlig prøveform B? (redegørelser)
ForumindlægHej. Om få uger skal jeg op i matematik mundtlig i 10 kl. på efterskole. Vi bruger prøveform B, hvilket betyder man medbringer 4 redegørelser. Man trækker så en af dem som man skal redegøre for i løbet af den halvanden time lange prøve. Jeg vil høre om nogle har været op i det før, og som har no... -
SRP: EU MAT A & SAMF B
ForumindlægHej alle! Jeg søger en, der har lavet et SRP i Mat A og Samf B vedrørende holdninger til EU, da jeg har en række spørgsmål til den kvantitative metode. Min problemstilling er: Redegør for og analyser med hjælp fra matematiske tests sammenhængene mellem danskernes holdning til EU og deres socio... -
b) Bestem k, så g er løsning til differentialligningen.
ForumindlægHejsa, jeg har lidt problemer med at løse følgende opgave - Hvordan og hvorledes skal denne løses. Tak på forhånd. -
Eksponentiel vækst f(x) = b*a^X
ForumindlægI min bog står der følgende om eksponentiel vækst: "Vækstegenskab: Samme absolutte tilvækst på x-aksen giver samme relative vækst på y-aksen". Nogen der kan forklare mig hvad de mener med det? :-) -
Forberedelse til Engelsk Terminsprøver i 9' klasse
ForumindlægHej da jeg skal til terminsprøve i engelsk skriftlig i morgen vil jeg meget gerne høre nogle tips til at forberede sig. Både til første del som så vidt jeg husker er noget gramatik og anden del som er stilen/essayet. -
Cellens "hukommelse" -oversæt/forklar engelsk sætning.
ForumindlægEr i gang emd at læse om hvordan forkslleige typer celler kan "huske" således at de forbliver samme type differentiede celle ved deling. Der står bl.a -positiv feedback loop -DNA methylering og en 3. ting jeg ikke forstår: "Another way of maintaining ... -
Brug for hælp til nogle korte engelske sætninger
ForumindlægHej jeg har brug for lidt hjælp til disse sætninger, jeg ved ikke helt om de er rigtige, så vil i gerne hjælpe mig med dem? tak -
Nogen der vil læse min engelsk aflevering? og evt. se om der er fejl?
Forumindlæg -
Bachelor i negot. (Engelsk) + kandidat i amerikanske studier?
ForumindlægHej alle. Er der nogen, som har prøvet ovenstående? Kunne bare rigtig godt tænke mig at læse amerikanske studier, men har ikke engelsk på A-niveau, så det virker til at være min eneste mulighed. Jeg ved ikke rigtig om jeg ville kunne finde jobs med den uddannelse?! Kunne virkelig godt tænke mig ... -
Gode råd til disposition til mundtligt engelsk i 9. klasse
ForumindlægHej allesammen. Jeg kunne tænke mig at høre, om nogen af jer lægger inde med nogle gode råd og tips til for det første dispositionen i mundtligt engelsk, men også generelt bare prøvesituationen (forberedelse, når man er der inde osv). Min nuværende disposition kan i se på det vedhæftede b... -
Engelsk - Historie - Martin Luther King - Muligheder og begrænsninger:
ForumindlægHej. Jeg er igang med en AT opgave omkring Martin Luther King. Emnet er Kommunikation. Jeg skal se på hvilke muligheder og begrænsninger der er i spil, da King jo bruger non-violence. Hvad kan fordelen være ved dette og hvad kan den negative side være, når man kommunikere? Det ville hjælpe med n... -
Engelsk A-niveau eksamenssæt maj 2008
ForumindlægHej der ude!! Jeg skal til terminsprøve, og der er rigtig stor sandstndlighed for vi får studentereksamenssættet fra maj 2008. Jeg er rigtig nervøs for grammatikdelen, og jeg har derfor ihærdigt prøvet at finde sættet på nettet, dog uden held. Hvis der nogen der har et link, eller måske vil scann... -
Nogen der kan hjælpe mig med nogle af disse engelske historier?
ForumindlægJeg skal op til eksamen her snart så ville lige høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med nogle guldkorn til disse tekster:Debbie and Julie - Doris LessingChicken Tikka Masala Speech - Robin CookChanghing Shadows - The EconomistPrositution among needlewomen -Henry MayhewThe White Man's B... -
Kort engelsk oversættelse. Er oversat, nogen der vil kigge?
ForumindlægHej, jeg håber der er nogen der gerne vil kigge min oversættelse igennem :) på forhånd tak: Når jeg bliver Englands statsminister Hver aften beder jeg om, at jeg en dag kan blive statsminister. Det bliver spændende. Så vil jeg gøre verden bedre end i dag; når jeg bliver landets leder, sender vi ... -
Rettelse - Engelsk på halv side! :D (VIGTIGT-Please)
ForumindlægI have a dream that racism will not exist any more in the world, that all race / breeds can live together in peace without hate. They are so many war in the world, so other country who have peace in their country and also have resources, they have to be open for other skin color people, bec... -
SOS! Månedlige effektive rente - MAT B projekt
ForumindlægTil rette vedkommende. Jeg har lavet hele projektet, men har indset, at jeg har lavet en fejl ved beregningen af den månedlige effektive rente. Dermed er en stor del af min opgave forkert. -
Bruger jeg de engelske informationer eller de danske når jeg skal citere en oversat bog som kilde
ForumindlægHvis jeg nu har en bog, som er blevet skrevet af en engelsk forfatter, men blevet oversat til dansk af en anden, skal jeg så bruge de engelske informationer (engelske forfatter, forlag osv), de danske informationer eller skal jeg angive begge dele? Med venlig hilsen.
