Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 11301 til 11320 af 176852
-
eksame- essays
ForumindlægHej! Jeg har trukket essays og klummer til den mundtlige eksame. Jeg vil meget gerne analysere et essay, så jeg ville spørge om nogle af jer kender nogle gode essays? Jeg har ledt lidt, men der kommer ikke rigtig nogle op, som jeg synes ser intressante ud. -
Statsforfatningsret eksamen... Hvordan?
ForumindlægNu begynder eksamens tiden snart at nærme sig. Jeg skal op i statsforfatningsret og vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig lidt? Hvor meget skal jeg kunne udenad? Er det vigtigt at jeg kan hele bogen udenad og grundloven eller ??? -
Tekst til eksamen
ForumindlægHej. Jeg har trukket "nyere noveller" til eksamen, og mangler nogle gode tekster at analysere. De skal være fra år 2000+ og gerne med mange sproglige virkemidler. Hvis den omhandler temaet "lykke", kunne det være endnu bedre:D God dag -
Svenske tekster til eksamen
ForumindlægHejEr der nogen der ved hvad man skal gøre, hvis man trækker en svensk tekst til eksamen?Jeg mener, skal man bare oversætte, lave en analyse eller hvad er ddet man skal. Jeg ville sætte pris på et hurtigt svar, da min eksamen er i morgenHilsen Louise -
NV - eksamen i grupper
ForumindlægHej folkens :) Jeg skal til Nv eksamen snart og vores lærer har fortalt at det foregår i grupper, hvorefter vi hver trækker en rapport vi har afleveret (fire rapporter kan blive udtrukket). Hvordan foregår denne eksamen? Tak på forhånd ;) -
Skal til til sygeeksamen - hvad kræves for at jeg består faget?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg skal til Matematik A skr. sygeeksamen her i starten af skoleåret. Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal have af karakterer, for at bestå selve faget. Mit gymnasieforløb har været midt i en svær sygdomsperiode, så jeg har ikke haft så meget mulighed for at følge &... -
eksamen og metoder i religion
Forumindlæghej hej.. jeg ville høre om der er nogen der har været til eksamen i AT med biologi?? for så ville jeg høre hvad I sagde om metoderne i religion?? for jeg er ret lost.. -
Fysik Eksamen
ForumindlægHej folkens .. Skal snart op til fysik B-niveau, og er igang med at læse op til eksamen. Jeg tænkte på, hvor meget man egentlig skal kunne for at få et 7-tal? Hvis jeg trækker et spørgsmål, og kommer ind på alle de punkter der ønskes besvaret, er jeg så sikret et 2 tal? Jeg vil helst score et 7-... -
Eksamenssæt 2017
ForumindlægHej SP, ER der nogen her der ligger inde med eksamensættet for Fysik A 2017? Vil gerne bruge det til forberedelse til eksamen i morgen :) -
Eksamen i historie
ForumindlægHej allesammen. Er der nogle, som har været til historie b eksamen på HF? Mener I, at læren var mere interesseret i at høre sammenhænge end en masse årstal? Jeg synes nemlig, at der er rigtig mange årstal at huske og jeg kan heller ikke lige skelne imellem de vigtigeste og de mindre betydeli... -
Kemi c formler
ForumindlægHej allesammen min kemi lære siger jeg mangler at opskrive formlerne for dette afsnit i min rapport om 'Natron', nogen der gider hjælpe mig med hvilken formel det er han snakker om ? Her er det jeg skrev: Alle stoffer kan inddeles i tre forskellige tilstandsformer, tilstandsformerne har ... -
KS eksamen
ForumindlægHeeeeeeeej folk derude jeg skal til eksamen her på fredag. men er blevet godt nervørs over hvordan jeg skal starte. jeg skal forklarer om den religiøse og politiske brud i dansk og europæisk perspektiv. herudover har jeg lavet denne problemformulering. ? Redegør kort hvilket politiske føl... -
AP eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til AP eksamen her om et par dage. Har i nogle gode råd til, hvordan man eksempelvis kan forberede sig til den? Hvad skal man have styr på? -
Blodsukker - Eksamen
ForumindlægHej alle, jeg skal til eksamen i morgen i biologi b. Jeg har trukket blodsukker og jeg har brug for hjælp til at forstå graferne (vedhæftet). På forhånd tak :-) -
Mediefag eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til mediefags eksamen her snart. Jeg vil høre om der er nogle gode ideer/erfaringer til hvordan man får en god karakter? -
Tysk Eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i tysk på tirsdag og ved ikke helt hvordan jeg skal forberede mig bedst muligt. Nogle der har nogle gode råd? tak på forhånd -
Kristendom, eksamen.
ForumindlægHej. Hvis man trækker en tekst i kristendom til eksamen, hvad er så en god ide at undersøge? - Ved godt det går an på teksten, men hvad er generalt godt? -
DIO eksamen - HJÆLP!!!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal til DIO eksamen her på torsdag, og selvom jeg har kigget hele kategorien igennem, kan jeg ikke finde et indlæg som passer til mit problem... Hvordan skal jeg gøre til eksamen? Vi har fået mange forskellige svar fra lærerne på skolen, og sidder her og er rigtig forvirre... -
gennemsnit med ny skala
ForumindlægHejsa... Jeg ville høre om der er en, som kan hjælpe mig med at regne gennemsnit ud.. Jeg går i 2.g, og er derfor under den nye karakterskala. Har fået at vide hvordan man gør med årskarakterer, men er ikke helt sikker på hvordan jeg får eksamenskarakterer med ind i regnestykket... -
AT eksamen!!
ForumindlægHvor meget problemstillinger skal man vælge og snakke om? Man skal vel ikke gennemgå alle dine problemstillinger?
