Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 11341 til 11360 af 19198
-
Grammatik
ForumindlægHej alle. Jeg har noget grammatik i tysk, som jeg har svært ved. Nogle der kan hjælpe? -
den korteste rettelse:)(hjælp)>'
ForumindlægHej er der ikke nok nogen der vil rette min tysk-stil den er rigtig kort. har virkelig brug på hjælp. Mange tak på forhånd(((:))) -
Oversættelse af sætning
ForumindlægHej folkens Hvordan siger man denne sætning på tysk: De ville forlade deres barnlige, snævre liv. -
tyyysk hjææælp
ForumindlægHej jeg har skrevet en tysk krimi stil, og har brug for en som kan rette den. den skal afleveres idag -
Oversættelse af dørsprækken
ForumindlægHey. Nogen der har en god oversættelse af ordet 'dørsprækken' på tysk? -
for at...?
Forumindlæghej hvordan siges "for at" på tysk Fx. for at undgå sygdomme -
hvor mange soldater deltog i slaget ved Verdun
Forumindlæghej, er der nogen som ved hvor mange tyske og franske soldater der deltog i slaget ved Verdun? -
hjælp - det haster
ForumindlægHej er der en af jer som gerne vil kigge på min tysk oversættelse , s om kun er på 100 ord. mange tak på forhånd. -
gratis bøger
ForumindlægEr der gode gratisbøger til tysk- jeg vil gerne oplære sproget igen! -
??
ForumindlægKan ens lærer godt opdage at man har fået hjælp til f.eks. tysk oversættelse herinde ... ?? -
Rettelse af tekst bedes!
ForumindlægEn der har mulighed for at se min tyske tekst igennem for fejl og evt. rette?? -
Kort om Der Wasserträger
Forumindlæghey er der nogen, som lige kender lidt til en tysk kort historie, der hedder Der Wasserträger. -
HASTER! Grammatik-hjælp
ForumindlægHej! Jeg har virkeligt brug for hjælp, til om min tyske grammatik er i orden, DET HASTER...:D -
Hvordan siges det?
ForumindlægHej, hvordan kan man sige følgende på tysk? Hun er fanget i en verden mellem to kulturer På forhånd tak ;-) -
Sie eller sie
ForumindlægHvis man skal oversætte de til tysk midt i en sætning, skal sie så være med stort eller lille? :-D -
in eller im
ForumindlægNår man skriver i byen på tysk, hvornår skal man så bruge in( Aarhus) eller im (Aarhus)? -
rettelse
Forumindlæghej allesammen er der nogen sød mennesker der kan lige kigge på min tysk oversættelse -
TIL HEINZ / TYSKFØDT
ForumindlægHej Heinz. Kan du rette en tysk aflevering? Det ville være en meget stor hjælp! Mvh Katrine -
gode sætninger til skriftlig eksamen
ForumindlægHej, er der nogen som gider skrive en masse gode sætninger som man kan bruge til tysk eksamen? :) Mvh. -
Rette... .
ForumindlægHejsa... Er der nogen som kan rette min tysk opgave...? Har akut brug for hjælp.......
