Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 11381 til 11400 af 152757
  • HF Enkeltfag

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil gerne læse Informationsteknologi på AAU, men mangler, Dansk A, Matematik B og Engelsk B. Hvordan fårjeg nemmest de fag i Nordjylland, er det HF enkeltfag på VUC og er det overhovedet muligt at tage 3 fag på HF enkeltfag Mvh Jonathan Tolle...
  • Uv

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der ved hvad der er mest relevant at tale om når man har om uv-stråling indenfor geografi, biologi og fysik/kemi. Jeg har noget om sol uv;a,b,c.
  • Terminsprøve snyd?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til terminsprøve i skriftlig mat A i morgen. Normalt plejer terminsprøven altid at være sidste års eksamenssæt. Ville hører om det er snyd hvis jeg inden prøven downloader sidste års eksamenssæt og bruger dem som vejledning under prøven. Vil det betegnes som snyd eller forberedelse?
  • Sproglig matematik

    Forumindlæg
    Hej allesammen.Jeg skal til eksamen i skriftlig matematik for sproglige den 18 maj og i den anledning tænkte jeg på om der er nogle som kunne tænke sig at fortælle hvordan man forbereder sig bedst til en eksamen uden hjælpemidler??(formelhæfte er dog med)...Venlig hilsen Interjak
  • Tips til Prøve

    Forumindlæg
    Heij Allesammen ., Skal nemlig have terminsprøve i skriflig matematik imorgen. Så hvis i har nogle råd, så fyr af med dem. Har nemlig hørt at skriflige matematik er meget svært På Forhånd tak.
  • Eksamensspørgsmål medicin KU

    Forumindlæg
    Er der nogen, der ved om de udtænker helt nye eksamensspørgsmål hvert år? Eller er der tale om parafraseringer af gamle eksamensspørgsmål fra de forskellige år som sættes sammen - eller måske en blanding af begge?
  • Kemiopgaver, simple - need help

    Forumindlæg
    Hej alle, vil I hjælpe med nogle af opgaverne? Jeg har Kemi A Har vedhæftet :)
  • fysik

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige et spørgsmål når man snakker om vand hvilken salgs bølge er det. Håber i kan hjælpe
  • Mængdeberegning

    Forumindlæg
    Hej. Er dette den rigtige fremgangsmåde ?
  • Linjer skal stå vinklerette

    Forumindlæg
    Hej, nogen der ved hvordan man løser opgave c på billedet?
  • gennemsnit til tandlæge?!<3

    Forumindlæg
    Hej ehm jeg har søgt og søgt og søgt og søgt rundt på nettet, men kan ikke finde nogle ordenlige svar, så en eller anden hvis du ved hvad gennemsnittet til, at være tandlæge er, så vær sød og skriv det haha P.S. Jeg går i 8. klasse, Tror mit gennemsnit er 7,8/7,9. De ting, jeg skal forbedre er e...
  • Naturlige aromastoffer. studentereksamen 2005 opgave 1

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal lave min første blækkemi i 3.g og skal lave opgave 1 i dette eksamenssæt. kan nogen hjælpe? http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF05/Eksamen/Gl%20ordning/kemihn%202005%2010%201.ashx på forhånd tak.
  • Bestem en ligning

    Forumindlæg
    Håber nogen kan hjælpe mig med flg.: En linje L er givet ved ligningen 2x-y+1=0 Bestem en ligning for den linje der står vinkelret på L og går gennem punktet P(4,3) Skal man sætte 3 og 4 ind i ligningen og finde a, eller skal man først differentiere den?
  • Terminsprøve, Stx B-Niveau Skriftlig

    Forumindlæg
    Hej, Jeg ville høre, om I kunne fortælle mig, hvor man kan finde gamle eksamenssæt i Skriftlig Engelsk Stx B? Jeg skal op til terminsprøve i næste uge og kunne derfor godt tænke mig at øve mig. På forhånd tak
  • Undersøgelse af hvornår de samlede årlige udgifter vil begynde at falde?

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Jeg har problemer med den sidste opgave 9 i min aflevering. Jeg har lavet en besvarelse, som forhåbentlig er rigtig, af spørgsmål a, b og c, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe d)'eren an? Skal man i gang med de helt store udregninger, eller er det mere en fortolk...
  • SRP - spg i noget du ikke hr læst op på

    Forumindlæg
    Hej Det haster. Jeg skal op at forsvare min SRP i matematik og kemi, hvor emnet er kinetik. Min problemformulering tilføjes som foto. Mit spg er følgende: Hej, må læreren spørge indtil alt muligt andet udenfor det jeg har slrevet i? Jeg har skrevet i mat A og kemi B, hvor fokus er på kinetik me...
  • halogenid

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig hvad en halogenid er ..gerne lidt uddybet
  • Forsøg med salte?

    Forumindlæg
    Go'daw Nu er jeg snart så "heldig" at være færdig med 9 Klasse, men inden da, er der lige en række eksamer såsom fysik, der skal overståes :-). Hvis jeg nu skulle være så uheldig, at trække salte, kan i så sige mig, hvad for nogen forsøg jeg kan lave? Kan man overhovedet lave så ...
  • HJÆLP! Redegørelse af reaktionsordener

    Forumindlæg
    Kan nogen hjælpe mig med en god redegørelse for en 0. ordens, 1. ordens og 2. ordens reaktion? Det haster . Tak :)
  • Strukturformel

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved, hvordan citronsyrens strukturformel ser ud?