Generelt

Terminsprøve snyd?

12. marts 2018 af mrstudieportal (Slettet)

Hej

Jeg skal til terminsprøve i skriftlig mat A i morgen. Normalt plejer terminsprøven altid at være sidste års eksamenssæt. Ville hører om det er snyd hvis jeg inden prøven downloader sidste års eksamenssæt og bruger dem som vejledning under prøven. Vil det betegnes som snyd eller forberedelse?  


Brugbart svar (0)

Svar #1
12. marts 2018 af OliverHviid

Snyd eller ej så ville jeg fraråde dig at gøre det. Tænk på terminsprøven som rigtig god øvelse til eksamen. Til eksamen kan du jo ikke bare lige kigge på din "facitliste"...


Brugbart svar (0)

Svar #2
12. marts 2018 af PeterValberg

Enig med #1, - du snyder faktisk kun dig selv...

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Brugbart svar (0)

Svar #3
12. marts 2018 af Mathias7878

Jeg gjorde, som du har tænkt dig at gøre. Fortryder jeg det? Nej ikke rigtigt. Var det dumt? Det var det nok, hvis jeg var blevet opdaget. Jeg lå normalt på 10-12 i mat A skriftligt, så min lærer havde jo ikke reelt set en chance for at bedømme, hvorvidt jeg havde snydt eller ej. Jeg fik 12 til terminsprøven og endte med 12 i standpunkt. 

Hvis du nu ikke normalt får høje karakterer i matematik skriftligt, er det nok en rigtig dum ide at gøre, som jeg gjorde, men det er jo helt op til dig selv at bedømme, hvad du har lyst til at gøre.

- - -

 

 


Skriv et svar til: Terminsprøve snyd?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.