Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 11701 til 11720 af 48931
-
HJÆÆÆÆLP!!!!
ForumindlægHvad er Stilens Nulpunkt??? Kan ikke finde nogen steder hvor det rent faktisk giver mening det der står! -
Hjælpe til oversættelse af sætning
ForumindlægHej derude :) Jeg sidder med en engelsk stil, hvor jeg skal kommentere et synspunkt. Jeg vil skrive noget i retning af: "Fedme er til en vis grad også grundet det moderne samfund, da mange menneskers liv ofte er domineret (evt. brug af et andet ord) af hårdt arbejde og ingen motion" Mi... -
Hvilken linje?
ForumindlægHej! Jeg har nogle generalle spørgsmål angående gymnasium osv. Jeg er en pige i 9.klasse, som ofte bliver stillet spørgsmålet, hvad skal du efter 9.klasse? jeg har tænkt meget, og snakket med min skolelærer, han vil have mig videre på 10 angående jeg har svært ved sprog (engelsk) jeg har prøvet... -
engB skr. eksamen
ForumindlægHey Til den skr. engB eksamen, hvis man af en eller anden grund skriver en stil der svarer til et 9 tal ca. men som ikke har noget med opgavebesvarelsen at gøre - dumper man så? Selvom stilen i sig selv er god nok til at være bestået.. Hilsen Sam -
Hjælp
ForumindlægHeej.. :D Jeg skal skrive en stil om Kronik og avisens fremtid. Jeg er ikke lige den bedste til at skrive stille, så ville lige høre om der var nogle der gad og hjælpe mig med at skrive hvad en kronik er??.. Håber der nogle der vil hjælpe mig. jeg skal aflevere på fredag så det haster lidt.. ... -
Mine terminsprøver - hvad synes du?
ForumindlægHej. Jeg leder efter en erfaren (lærer, højt uddannet eller lign) til at kigge mine stile igennem. Stilene kan desværre ikke rettes, så jeg kan få en højere karakter. Men jeg vil gerne vide hvad jeg har gjort forkert, hvad jeg har gjort rigtigt og hvad jeg kan gøre bedre. Så ved jeg det til næste... -
At: dansk + samf.
ForumindlægJa, vi har fået emnet til AT-eksamen at vide, men hva søren skal man nu vælge at skrive om? Emnet lægger meget op til en historisk vinkel, men jeg ønsker at kombinere dansk og samfundsfag. Jeg ville høre om der er nogle af jer andre som har gjort sig nogle tanker om et emne hvor disse to fag indd... -
AT metode - induktion, deduktion, abduktion.
ForumindlægHej, sidder lige og finpudser min AT-eksamen, og som altid skal der jo være helt styr på det med metode, derfor, vil jeg lige hører jeres mening om præcist hvilken metode jeg har brugt. Jeg har skrevet i Engelsk og samfundsfag, og der er ingen tvivl om at jeg har benyttet den kvalitative metode;... -
rettelser af en lille tekst
Forumindlægheji skal bare tjekke den for fejpå forhånd takpå dansk:Jeg vil fortæller om min ynglings avis metroexpres. Metroexpress er en gratis avis som kan fås på næsten alle større tog stationer. Den udkommer kun i hverdagene. Der er nyheder fra indland, udland, job/udannelse/forbrug, kultur, og sport. P... -
Rettelse
ForumindlægHej alle samen . Jeg er i gang med noget engelsk stil på vuc 10.kl . Men jeg er virkelig dårlig til engelsk så jeg håber i kan hjælpe mig med at rette den engelsk version. Jeg ved godt i kommer til undre over hvor dårligt jeg er til engelsk. På forhånd tak :) Det er den Engelsk version som skal r... -
essayopgave - forstår ikke opgavebeskrivelse
ForumindlægHej derude, håber i har en god søndag. Er der en venlig sjæl som ville kunne hjælpe mig med at forstå en opgave beskrivelse i Engelsk. Den lyder således: Write an essay (900-1200 words) in which you analyze and interpret "Abduction"(en tekst af Shelagh Delaney). To put your ... -
Nogen der vil rette? Det er ret nødvendigt.
ForumindlægEftersom jeg er ret uduelig til engelsk, vil jeg gerne bede nogle om at rette teksten. Love story Berlin 1942 Love means a lot of things, but we understand it normally as a warm deeply feeling of devotion to an another person. Love is also romantic, hugs, kisses etc. and that’s what we connect... -
OVERSÆTTELSE HJÆLP!
ForumindlægHar lidt problemer med de her sætninger, vil høre om der er nogen som vil give nogle bud på dem? De skal oversættes..1. De spiser sig mætte i slik og hænger foran fjernsynet hver dag i et par timer.2. Op mod 40 % ryger regelmæssigt, og tests har vist en klar sammenhæng mellem hvor mange cigarette... -
Optagelsesprøve - STX
ForumindlægHej folkens, Jeg skal til optagelsesprøve, her om snart. Så ville lige høre om der eventuelt var nogen som har prøvet det, eller ved hvordan det foregår mht. Hjælpemidler, hvad man skal? altså skrive en stil? Mange tak på forhånd. -
Nor did it help. Kan man sige det
ForumindlægI tried to confront him, nor did it help. Lyder det rimeligt. Tænker nemlig på at skrive det i en stil. -
AT hjælp!!! please hjælp :)
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive i biologi B og billedkunst B, og min problemformulering lyder: Vi kender overvågning fra det menneskelige samfund, men hvorvidt kan overvågning bruges i naturen? i biologi vil jeg gå ind og snakke om ammoniaknedfald og i billedkunst vil jeg snakke om Banksy, hans billed ... -
venskab
Forumindlæghar i en stil om venner please help -
hvad ville i vælge
Forumindlægja skal snart til eksamen i engelsk og skal derfor snart vælge emne men er i tvivl hvad jeg skal vælge ville gerne have om noget bestemt jeg ved meget om men ville os gerne tage noget af det jeg sys var sværest så de spørgsmål blev taget væk når jeg selv skulle trække ved ikke om det lyder indvik... -
Længde på afsnittene i SRP
ForumindlægHej alle Jeg skal til at skrive min SRP (Samfundsfag/Engelsk) men kom til at tænke på, hvor lang afsnittene egentlig skal være. Jeg ved, at det redegørende skal fylde mindst, da det tæller mindst, men når opgaven skal være 15-20 sider har jeg svært ved, at forestille mig, hvor lang fx det redegø... -
Er der ikke rigtigt??
ForumindlægJeg har skrevet et referat, som skal være på 100 ord. Er der nogle der bare hurtigt gider at rette+? Nothing but the truth it's about a boy with name Philip. He like to be a sports star. So he is in the track team. But if you want a be a sports star, you need good grades. Winter terms exams n...
