Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1161 til 1180 af 181597
-
EKSAMEN!!!
ForumindlægHej, jeg skal op i dansk mundtligt og vil bare høre om nogle af jer vidste om man SKAL vedlægge den tekst man skal bruge som oplæsning. Ville man gøre sig selv en tjeneste eller?? -
Eksamen
ForumindlægHej..Er der nogen der har været oppe i IT A hvor de skulle lave en powerpoint fremlæggelse???Hvis der er vil jeg meget gerne høre hvordan jeres var bygget op og om ca hvor meget man skal have med??Mvh 477 -
Eksamen og Karriere ?
ForumindlægNår der bl.a. står ved forsvaret som adgangskrav: at man minumum skal have bestået folkeskolens afganseksamen, eller en højere eksamen, med minimum karakterene 02 i fagene Dansk, engelsk og matematik. Mener de så gennemsnittet af fagene eller hvad gør de? http://forsvaretsuddannelser.dk/Uddannels... -
Hjælp!! eksamen
Forumindlægjeg står med en matematik opgave om geometri Hvordan finder jeg ud af om en trekant er retvinklet, jeg kender sidelængderne som er 45,60 og 75 -
Matematik A mundtlig eksamen - må lærer tilbagelægge spørgsmål?
ForumindlægHej, jeg skal op i matematik mundtlig og vi er nogle der er diskuteret lidt.. Da vi ved at vi har 12 spørgsmål.. spørgsmålene må trækkes to gange før de ikke må bruges mere. dvs. der er 24 spørgsmål(groft sagt) - og vi er præcis 20 elever der skal op, men fordelt på to dage. Så tænker ... -
matematik hjælp søges
ForumindlægHej Jeg er en pige på 18, der lige er startet i 3g. Jeg har matematik på a niveau, og søger lidt hjælp til dette. Især afleveringerne! Jeg bor ved Herning. Håber nogen kan hjælpe. Maria -
Skriftlig dansk STX
ForumindlægHej allesammen Jeg starter i 3.g efter sommer og jeg har derfor et ret vigtigt spørgsmål. Jeg er ret dårlig når det kommer til at skrive dansk stile og derfor får ikke en særlig god karakterer. Jeg ville bare vide hvad I gør, har I nogle tips eller lignende. -
Engelsk skriftlig eksamen(haster)
Forumindlæghej jeg skal til eksamen imorgen, men undre mig lidt over del 1 prøven. jeg har hørt at del 1 prøven kun gælder 1/5 og del 2 prøven gælder 4/5. altså hvis jeg dumper til del 1 prøven så kan jeg stadigvæk få god karaktere til den samme lede prøve. passer det? -
matematik
ForumindlægHej.. En der er frisk på at hjælpe noget matemaitk på B niveau mvh Fassos -
Resultaler fra matematik B eksamen
ForumindlægNogen der har resultaterne? -
Hjælp til Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle jer 3.g'ere der snart skal til eksamen. Jeg skal til eksamen i Dansk skriftlig på torsdag og ville gerne høre om nogen af jer har været til dansk eksamen og derfor ved hvilke opgaver man kan blive udsat for? :) Kunne virkelig godt bruge noget hjælp - jeg vil selvfølgelig ikke s... -
MAT a opgaver
ForumindlægHEJsa.. Nogen der kan hjælpe mig med nogle matematik a opgaver i morgen kl 10... Skal fremlægge kl 2... -
Klage over skriftlig karakter
ForumindlægHvordan klager man over sin skriftilige eksamens karakter og er der overhovedet mulighed for at få lavet denne om? -
Skriftlig engelsk?
ForumindlægHej, hvad består de enkelte dele af i en skriftlig eksamensopgave i engelsk? Tak. -
Tysk A skriftlig noter
ForumindlægHej, jeg skal til en skriftlig tysk A prøve her om lidt, og ville spørge om der er nogle af jer, der har noter i disse emner?: Ordklasser Verbernes tider og bøjning Regelmæssige og uregelmæssige verber Hjælpeverber Modalverber Sammensatte verber Artikler Pronominer Adjektiver Genitiv Præpositio... -
Eksamen...
ForumindlægHej kære studieportalbrugere :) Jeg skal snart op til matematik mundtligeksamen og er i gang med at forberede mig. Og derfor ville jeg hører hvad jeg kunne sige til det her spørgsmål: Gør rede for begrebet differentialkvotient og udled tagentligningen Udled differentialkvotienten for f(x)=x^2. ... -
matematik
ForumindlægHej, Jeg sidder her med en aflevering i matematik som skal forstille sig at være forbedredelse for min matematik eksamen her til december, er der nogen der har mulighed for at hjælpe mig med opgave 4 og 5 som at sat ind som fil nede under. -
Eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op til mundtlig matematik på mandag, da jeg aldrig før har været oppe til mundtlig matematik før, vil jeg spørge, hvordan man kan forberede sig bedst. På forhånd tak. -
Skriftlig matematik B-niveau 2008
ForumindlægHej Er der nogen der har resultater til skriftlig mat b-niveau i sidste uge?? Mvh -
Matematik a
Forumindlæghvad er det at man lærer om på matematik a
