Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 11921 til 11940 af 163700
-
læse min engelsk tekst
Forumindlæger der en der kan se min engelsk tekst igennem for fejl? den er ikke særlig lang og er til imorgen. Please? jeg fortrækker at sende på privaten. Sætter pris på al hjælp -
underemne i engelsk til career
Forumindlægsom overemne har jeg trukket emnet career i engelsk og jeg ved virkelig ikke hva jeg skal vælge som underemne for det skal også være noget som jeg kan undersøge. det er til min eksamen, -
Engelsk synopsen ( Prejudice ) HJÆLP HURTIGT
ForumindlægThe topic : Prejudice (fordom) Jeg skriver om fordomme mellem danskene og indvandrer ? det skal være på Engelsk. Jeg har bruge for nogle link eller nogle artikler som handler om det ? HJÆLP HURTIGT plz .. (Tak på forhånd) -
Rettelse af engelsk stil
ForumindlægEr der en venlig sjæl der vil læse min engelsk stil igennem for fejl? Udstrege ord og skrive den grammatiskefejl, og så retter jeg selv mine fejl? :-) Send en privatbesked -
Engelsk Stil REtning! hjæælp
ForumindlægHej er der ikke nogle der ude som lige vil være super søde og ofre lidt tid på at læse min engelsk stil igennem og komme med forbedringer. :) tak på forhånd!! Jeg skal nemlig aflevere den imorgen! -
AT Globalisering engelsk og dansk
ForumindlægHej folkens Jeg har netop fået fagene dansk/engelsk, da jeg glemte at vælge fag. Overemnet er globalisering, hvad tænker I man kunne skrive/fremlægge om? -
Rettelse af engelsk opgave
ForumindlægHej alle, Jeg ville høre om der var nogle mennesker, der havde lyst til at kigge min engelsk opgave igennem for fejl? I må gerne sende den til min indbakke. Tak. -
læse min engelsk stil
ForumindlægHej! vil høre om der er en venlig sjæl som vil læse min engelsk stil igennem? Har nogle problemer med at skrive om plot structure, og hvis man kan komme med nogle forslag vil det være en stor hjælp. -
Hjælp til skimning af SRP i dansk og Engelsk
ForumindlægHej. :-) Vil være dejligt at få skimtet sin opgave igennem, inden den afleveres. Den er skrevet i dansk og engelsk og omhandler chick-litteraturen. Skriv hvis det har interesse. -
STOR HJÆLP - MAT A!
ForumindlægHej _') jeg skal lave følgende opgave (eller er i gang med): Antallet N af individer i en bestemt population forventes at vokse logistisk. Det antages derfor, at N er løsning til en differentialligning af typen: dy/dt=ay(M-y), hvor tiden t angiver antallet af år efter starttidspunktet. ... -
Tilbyder rettelse af engelsk opgaver/oversættelser!
ForumindlægHej alle. Jeg tilbyder at rette engelske stile/essays/opgaver, hvadenten du bare ønsker kommentarer til eventuelle rettelser mm., eller hvis den ønskes rettet for stavefejl m.m.. Jeg tilbyder også privatundervisning. Jeg har boet samt rejst i USA siden 2006, hvilket har gjort at jeg idag s... -
forskelle ml. engelsk studierne
Forumindlæghej :-) hvad er de store forskelle mellem engelsk og kommunikation og engelsk og europæiske studier? jeg tænker på jobmuligheder osv. Jeg har hørt at engelsk og kommunikation giver flere jobmuligheder, mens man i europæiske studier går mere i dybden med det kulturelle (i europa) og ikke så me... -
Mulige emner til - Kommunikation&It og Engelsk
ForumindlægHej, jeg er igang med at finde mit studieretningsprojekt på 3.g på HTX jeg vil kombinere fagene, Kommunikation&It som fordybnings fag og engelsk som bifag. Men jeg har svært ved at finde et godt emne som jeg kan skrive om. har tænkt på: Danskspille film vs. amerikansk spillefilm eller kommun... -
Engelske tekster omhandlende Holocaust
ForumindlægJeg sidder i øjeblikket og skriver på et AT-8-projekt omhandlende Holocaust. Jeg har fagene psykologi og engelsk og vil i engelsk rigtig gerne finde noget engelsksproget materiale, hvor bødler fra udryddelseslejrene fortæller om deres oplevelser under holocaust. Dette ville passe godt til min psy... -
Hvilke eksamener kan jeg komme op i?
ForumindlægHej, jeg går lidt og undrer mig over hvilke eksamener jeg egentlig kan trække til sommer når jeg afslutter 3g? Jeg er på den samfundsfaglige linje og har indtil videre været oppe i mundtlig biologi samt skriftlig matematik. Jeg har lige nu Spansk A, Samfundsfag A, Engelsk A, Historie A, Dansk A, ... -
Historie A eksamen - kildekritik
ForumindlægHej :) Ved I, om der er nogle aktive lærere / eller folk, som har viden vedrørende historiefagets metode? Jeg skal nemlig til historie-eksamen på stx i næste uge og har nogle problemer med kildekiritikken.. Lad os sige at kilden er et levn, for så blander jeg stadig de faglige termer sammen... -
plzz hjælp kemi A
ForumindlægAfstem følgende reaktion NH3 + O2 ® N2 + H2O NH3 + O2 ® N2 + H2O Hvor mange gram N2 udvikler 85 g NH3? Hvor stor en mængde O2 kræves der til reaktionen? Mængden angives i L ved 20 °C, 1 atm. -
2 opgaver (mat A)
ForumindlægHej.. Jeg sidder her med 2 opgaver som jeg ikke helt kan finde ud af..:( Der SKAL være mellemregninger (siger min lærer) opg 1. I et elektrisk kredsløb har du givet strømstyrken I(ampere) som funktion af tiden t (sekunder): I(t) = 3,2 * sin (0,04 * pi *t) +1,2 Du skal bestemme: a) Den største og ... -
Kemi øvelse - A niveau (Hjælp)
ForumindlægHejsa, jeg har lige brug for hjælp til en opgave i kemi, hvilket er følgende: Ved tilsætning af 15 mL 6M H2SO4 neutraliseres overskuddet af OH- . Vis dette ved beregning. Jeg kender til følgende: CuO + H2O+ H2SO4 -> 2H2O + CuSO4 Jeg tænker selv, at jeg skal starte med at finde stofmængden ... -
Kapitalværdi VØ niveau A
ForumindlægHeej (: Nogen der kan fortælle mig hvordan man regner kapitalværdien ud? Jeg har kigget i min bog, men fatter ikke hvad der står (: tak på forhånd :D
