Søgning på: dan turell gennem byen en sidste gang. Resultater: 1181 til 1200 af 127115
-
matematik hjælp for 2. gang
Forumindlæg...målestoksforhold i formel?? -
Den sidste balkjole af Herman bang
ForumindlægHej allesammen Er der nogen der kan fortælle mig moralen i Den sidset balkjole af Herman Bang? Pleeeease hjælp mig! -
Strømstyrke gennem jern og jernaffalds smeltetid
ForumindlægHej alle Jeg sidder med nogle spørgsmål fra et eksamenshæfte, og jeg er simpelthen helt tabt over hvad jeg skal gøre. Opgaveformuleringen lyder som følgende: På et stålværk smeltes jernaffald i en stor smelteovn. To elektroder stikkes ned i jernet. Når spændingsfaldet mellem elektroderne er 900... -
Perioder - Sidste 5 år
ForumindlægHey folkens! I plejer at være ret hjælpsomme og flinke, så nu vil jeg i al ydmyghed fremlægge mit problem :-)....Som bekendt er der forskellige perioder indenfor dansk litteratur, f.eks. de sidste 5 år. Nogle der ved hvda der karakterisere de sidste 5 år? Ville være super med en stil om det eller... -
SRP 2 gange?
ForumindlægHey Jeg tager 3.g om. Betyder det så at jeg skal skrive en SRP for anden gang eller er jeg frataget fra det? Tak på forhånd -
Langsom og hurtig gang.
ForumindlægHej. Jeg har ved hjælp af en skridttæller målt dette: Langsom gang Hurtig gang Tilbagelagt vejlængde 0,628 km 0,522 km Forbrugt kalorier i kcal 26,60 kcal ... -
Dumper Dansk A- 2 gang kan jeg stadig søg på videregående uddannelser?
ForumindlægHej Jeg har virkelig brug for jeres hjælp ! Jeg har været op til dansk A mundtlig eksamen i 2011 og 2012 og det er gået meget skidt! Jeg vil spørge om man kan man blev optaget på sygeplejerskeuddannelsen unset hvad selvom man dumpet i dansk A? Jeg vil spørge jer om i har hørt el... -
Lydsignalet gennem vand.. håber på hjælp :D
ForumindlægEt ekkolod kan bestemme havdybden. Her sendes et lydsignal ned gennem vandet, hvor det reflekteres fra bunden. Hvor dybt er der, hvis det tager 0,023 sekunder fra lydsignalet er sendt af sted til det modtages igen? - jeg håber i kan hjælpe.. -
Den sidste vindrytter analyse
ForumindlægHej alle Jeg skal skrive en litterær artikel om "Den sidste vindrytter 1"(fantasy bog), og ville derfor høre, om der er nogle der har en analyse eller nogle noter til bogen -
De sidste 5 år
ForumindlægHej kloge folk Jeg sidder lige nu og repeterer i dansk og kan se jeg mangler noget til de sidste 5 år, er der måske nogle der kan hjælpe? -
Urkund, opgave sendt to gange
ForumindlægHej, jeg er kommet til at sende min SRP til urkund to gange, hvad skal jeg gøre? -
Medicin - optagelse gennem kvote 2.
ForumindlægNu bliver jeg student til næste år, og mit snit ligger på 8,1. Så chancen for at komme ind på kvote 1, er meget lille. Men gør selvfølgelig hvad jeg kan. Men er begyndt at tænkte på hvad jeg skal gøre når jeg får huen på, for at komme hurtigst ind gennem kvote 2? Skal jeg læse til sygeplejerske,... -
Sidste opgave i matematik aflevering
ForumindlægFølgende vektorer er givet: bilag a) Bestem koordinaterne for projektionsvektoren b_a ->, b -> og a ->. Håber I kan hjælpe og på fohånd tak. -
Differentialligning, sidste spørgsmål.
ForumindlægSe vedhæftet. Da ligningen er seperet siger man, sin(y)y' = sin(x) sin(y)(dy/dx) = sin(x) sin(y) dy = sin(x) dx ∫sin(y) dy = ∫sin(x) dx -cos(y) = -cos(x) + k Jeg går lidt i stå here, hvad gør jeg forkert. -
Stamfunktion, hvis grafen går gennem punkterne...
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved f(x) =3x2 -21x +30 a) Bestem den stamfunktion til f, hvis grafen går gennem punktet p(2,42)) Jeg har kigget lidt rundt herinde, men synes ikke jeg kan finde noget der giver mening. Til at starte med ville jeg blive glad hvis i ikke skriver facit til mig, bare skriv hv... -
At gange en faktorisering ud
ForumindlægHejsa, jeg sidder med nogen andengradspolynomier og lignende.I en opgave bliver jeg spurgt:Rødderne i et tredjegradspoly. er 7,9,13. Find forskriften for polynomiet.Så har jeg sat det op som en faktorisering:f=(x-7)(x-9)(x-13)Men nu har jeg sgu glemt, hvordan man gange en sådan fætter ud...Tror m... -
Gange gennemsnit i udlandet?
ForumindlægHej Mit spoergsmaal lyder: Maa man gange sit gennemsnit fra ens studentereksamen ved start inden to aar, selvom man vaelger at laese i udlandet? Eller maa man kun gange sit gennemsnit, hvis man laeser i Danmark? Haaber I kan hjaelpe. VH Soeren -
GS-kursus 2. gang
ForumindlægHej, kan man godt tage et GS-kursus 2. gang? Jeg har fx tilmeldt mig nogle GS-kurser, og hvis det ikke går helt efter planen, kan jeg så godt tage et kursus igen, hvor jeg dog betaler? Jeg er lige blevet færdig med Stx. Jeg tænker specifikt på VUC Århus. -
Hvor mange var der ansat på fabrikken sidste år?
ForumindlægHej jeg fatter hat af hvordan man læserophavr 24 a og b. Pls hjælp :-) -
Den sidste spørgsmål, 3.3
ForumindlægHej derude, jeg er virkelig dårlig til matematik og har en opgave for til i dag, har omrking 20 min. så e sød sjæl der kan klarer den her opgave? fra 3.3 til 3.4 zom gerne ind hvis du ikke kan læse hvad der står MANGE TAK
