Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 12261 til 12280 af 40685
-
Karakter til denne opgave?
ForumindlægHej folkens, jeg har været op i engelsk skriftlig eksamen STX på A niveau og ville gerne have jeres vurdering af, hvad denne opgave kunne stå til. :) -
Historie - DK & EF/EU/Globalisering
ForumindlægHar lige været oppe og trække spørgsmål til Historie mundtligt eksamen på stx. Er der muligvis andre der har trukket det samme som mig, som var frisk på at samarbejde? .. -
Længde af eksamensforberedelsestid MAT A
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen tidlig i matematik STX A. Ved i hvor lang forberedelsestid jeg kan forvente??? -
Karakterer
ForumindlægHej. Jeg tænkte på, hvis man dropper ud af STX som 2. år, vil karakterene fra 1.g eksamen/årskarakter så gælde, eller er det ens 9 klasse eksamenskarakterer, der gæller? -
engelsk
ForumindlægHej Er der nogen der ved om der står på selve teksten man trækker til engelsk mundtlig eksamen på B-niveau (STX) om det er en short story eller et essay osv.? -
Forskellen på dansk kronik og engelsk paper
ForumindlægHej alle! Sagen er den, at jeg i morgen skal til Engelsk B skriftlig eksamen. I går var jeg til dansk eksamen, hvor jeg skrev en kronik. Her synes det mig at forekomme, at dansk kronik og engelsk paper ligner hinanden utroligt. Så jeg ønsker blot høre, hvilke forskelle, der evt. er imellem disse ... -
Hjælp Produkt
ForumindlægHej Jeg skal skrive en projektopgave, og jeg har valgt emnet ''Religion'' Jeg ville spørge om I har nogle idéer til et produkt. -
hjælppp
ForumindlægHej er der nogen der kan forklare mig hvorfor det nedenstående er sekularisme. Visse regimer i den muslimske verden, deriblandt Sudan, Afghanistan, Iran og Saudi-Arabien misbruger religionen for at fremme politiske mål og for at undgå denne sammenblanding mener vi, at en adskillelse af religion ... -
Er du Buddhist?
ForumindlægHej, min gruppe og jeg har om de forskellige religioner, i vores projekt opgave. Vi har interviewet et par stykker men forskellige religioner, men vi kan ikke finde nogle kvindelig buddhist... Hvis du er buddhist, og du skal helst være kvindelig, har du så lige lyst til at svare på nogle spørgs... -
En hel HF??
ForumindlægHej jeg vil høre om der er nogle der kan svare mig på om jeg har en hel HF, når jeg her den. 13 august skal til eksamen i det sidste fag, Fransk B.. Det ville være en stor hjælp hvis nogle kunne svare mig på det, da de fleste studievejleder jo holder sommerferie lige nu og ikke er til at ... -
forskel og ligheder i kvindesyn islam og kristendommen
ForumindlægHej alle sammen. Jeg igang med at lave synopsis til mundtlig eksamens opgave og jeg skal op på mandag, jeg har fundet et eksampel og mangler 3 eksmpler mere om forskel´og ligheder i kvindesyn i islam og kristendom .. Er der nogen kan hjælp mig? På forhånd tak Sarah -
livet er hååååårdt
ForumindlægLivet er hååååååååååååååårdt !!!!!!!!!!!!1 sys i ikk???? -
Hvordan foregår matematik B
ForumindlægHej folkens! Vil lige spørge om man kan komme op i de ting man har lært i 1.g eller er det lun det man lærer i 2.g hvis man skal til eksamen og hvis Man nu ikke har følgt med igennem året kan man stadig få gode karakter end 00 og hvordan fåeegår det plz hjælp mig Går på 2.g handels - hhx -
Er gymnasium svært?
ForumindlægHej Jeg er en pige der går i 8. klasse på en friskole. Jeg går allerede og overvejer hvad jeg vil efter efterskole, og det jeg har i tankerne er det almen gymnasium (stx) og HF. Jeg har fået indtryk af at man i gymnasium virkelig skal arbejde hårdt, og at der er sygt mange lektier osv. Men hvor... -
Eksamenskarakterer og årskarakterer
ForumindlægHej. Er lidt i tvivl om, hvorvidt årskaraterer tæller med i ens endelige studentereksamen, hvis man skal op i dem til eksamen. Mine årskarkaterer i fransk var 10 i skriftlig og 7 mundtligt og til den mundtlige eksamen fik jeg 10. Hvilke af disse karakterer tæller? Findes der et gennemsnit m... -
Ramt af Old-pest!!
ForumindlægHejsa alle! Som I læse i ovenstående er jeg blevet ramt af old-pesten og skal derfor op i old den 23-06-15. Desværre synes jeg ikke, at min lærer har været så god til at forklare, hvad vi skal gøre til eksamen, hvordan vi griber det ad og hvad der skal foregå til eksamen. Jeg har så kunne læse mi... -
Har jeg bestået matematik b?
ForumindlægHej derude! Jeg er lidt i tvivl om noget mht. karakterer, så håber nogen lige vil hjælpe mig lidt: Jeg blev student her i sommers, og har derefter så taget et sabbatår. Nu vil jeg så meget gerne starte på en uddannelse efter sommerferien her, men er lidt i tvivl, og jeg har bestået matematik b ... -
NATURFAGSEKSAMEN??
ForumindlægHej. Til sommer skal jeg til naturfagseksame og vi har i klassen endnu ikke fået grundig forklaret til os hvorledes og hvordan eksamen den er, hvilket jeg allerede nu meget gerne vil vide. Håber derfor på at nogen herinde vil tage tid til at oplyse mig om denne eksame. Så vidt jeg har forstået s... -
Frikadelle-debatten i Danmark
ForumindlægGodformiddag alle i skønne mennesker, der tager jer tid til at undersøge denne side, og se om der er nogle spørgsmål i kan hjælpe med. Jeg er 3.g studerende på STX og jeg skal til at skrive AT opgave. Jeg har valgt fagkombinationen Dansk og Religion, med dansk som det humanistiske fag og religio... -
Har brug for hjælp!
ForumindlægHey derude! Skal op i AT i morgen med fagene biologi og religion, men har brug for at vide mere om deres muligheder og begrænsninger og til sidst deres samspil og hvordan de begge kan bruges til at belyse et emne som Darwin og han evolutionsteori overfor religionen (kreationisme). Er der en venli...
