Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 12281 til 12300 af 42938
  • Hjælp til opgaver om kvælstof i jord. Fra eksamen maj 94.

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet denne opgave? Jeg har utrolig brug for hjælp, men ikke afskrivning da jeg selv gerne vil forstå det fuldt ud.
  • Bilags materiale til samf a STX eksamen

    Forumindlæg
    Dem der har trukket, hvor stort er bilags materialet til Samf A på STX ?
  • 1. g eksamen forskellig fra gymnasium til gymnasium...?

    Forumindlæg
    Hej Så vidt jeg ved, er det undervisningsministeriet, som bedster, hvad for nogen fag man skal op i, i 1. g. Spørgsmålet er om det er forskelllig fra gymnasium til gymnasium, hvliket fag det er eller er det ens for alle gymnasier..?
  • Analyse af tuborg reklame - eksame 2007 i dansk.

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med denne opgave? Jeg ville blive taknemmelig for hvis der var en der ville dele den med mig, da jeg har brug for inspiration!!
  • Opgave 14 fra STX eksamen B-niveau 2007

    Forumindlæg
    En bestemt type af massive metalgenstande fremkommer ved at fjerne en halvkugle i hver ende af en cylinder. Radius i halvkuglerne er lig med cylinderens radius. For en metalgenstand af denne type, hvor overfalder skal være 4 dm^2, gælder, at 2*pi*radius*højde+4*pi*radius^2=4 og V=pi*radius^2*højd...
  • 24 timers eksamen i spansk - Tacones Lejanos.

    Forumindlæg
    Hej derude.. Tænkte på, om der er nogle der har en analyse fra overstående film? Det handler om scene 1, 2 og 3. Jeg forstår godt hvad der står, men den giver jo ingen mening. Ham Pedro Almodóvar er jo for skør! Heeelp..... Jeg skal op i morgen. :(
  • Fysik/Kemi eksamen alle emner man kan komme op i!?!

    Forumindlæg
    Kan i helt præcist fortælle mig alle emner man kan komme op i. Eller for man det af sin lærer?
  • ang. Fysik C 24 timers eksamen.

    Forumindlæg
    Selve eksaminationen varer formelt 24 minutter. Er det meningen at jeg så bre skal fremlaegge i 20 minutters tid, eller er noget af tiden afsat til andet end min fremlaeggelse? Håber nogen lige kan svarer =)
  • Manglende emne/sag til årets AT-eksamen (2014)

    Forumindlæg
    Hej alle Studieportalen-bruger. Jeg har brug for jeres viden, hjælp og vejledning. Jeg skal mandag efter ferien vælge AT-fag, hvilket jeg helst ikke vil gøre inden jeg kender mit emne eller min sag. Årets AT-emne er "Mad og mennesker". Jeg har selvføelig selv været i tænkeboks, og jeg...
  • Dansk eksamen (kronik): Sundhedsidealer i et samfundsøkonomisk og sundhedspolitisk perspektiv

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, jeg har lige været op i dansk skriftlig i dag, hvor jeg har valgt at skrive en kronik om sundhedsidealer i et samfundsøkonomisk og sundhedspolitisk perspektiv. Da jeg først får min bedømmmelse at vide om tre ugers, vil jeg lige høre om der er nogle, som gider at bedømme kronikke...
  • Mat A eksamen HTX 27. maj 2016

    Forumindlæg
    Hej SP'er Er der nogen der har været oppe til Mat A eksamen på HTX, hvis der, er der så nogle, der vil lægge ud med facit til de enkelte opgaver så jeg kan sammenligne med mine resultater?
  • Jura :)

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg går og overvejer at søge ind på jura studiet på KU her til sommer. Dog, kan jeg se at eksamensformen på de første år hovedsaglig er skriftligt. Jeg har aldrig været en haj til det skriftlige på gymnasiet, i 3g fik jeg for det meste 7 for opgaverne. Jeg har dog altid fået endnu då...
  • Hvem har haft om denne figur før? Hjælp skal til eksame imorgen :(

    Forumindlæg
    Hvem har haft denne figur før og kan fortælle mig om den, fatter intet af figur hvad fortæller den???
  • 24 timers eksamen "Mellemkrigstiden - 2. Verdenskrig"

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til 24 timers eksamen, og har trukket emnet "Mellemkrigstiden - 2. Verdenskrig". Jeg er dog lidt i tvivl om en god problemformulering. Mine materialer er som følgende: "Keynes' krisebekæmpende teorier" - Handler og at Keyne har fremsat nogen teorier som ...
  • eksamen-''talepapir''

    Forumindlæg
    nogen der har en form for talepapir eller en vejledning til, hvad man kan starte med til en fysik eksamen på B-niveau gym? fx. præsentation , definitioner, regneeksempler og så en perspektivering eller noget.
  • Eksamens spørgsmål om enzymer og fordøjelse. KORT SPØRGSMÅL

    Forumindlæg
    God aften, Jeg skal snart til eksamen i Bio B, og jeg er lidt i tvivl om hvordan energiproduktionen i forbindelse med glukoses omsætning i cellerne er.. Kan i mon hjælpe mig med det? Tusind tak på forhånd, Mvh
  • VÆR SØD AT HJÆLPE SKAL OP TIL EKSAMEN IMORGEN!

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der ved hvad temaet er i Pigen uden hænder som er nedskrevet af brødrene grimm. Og det vil væe til stor hjælp hvis nogen havde et resume også, skal nemlig op til eksamen imorgen :)
  • AT-EKSAMEN 2010 VEDR. BEHAVIORISME OG PSYKOLOGI

    Forumindlæg
    Hey jeg har et problem vedrørende fakultetsbestemmelse/fagområde.Hvad er psykologi, når man har behaviorismen som underemne? Har udelukket humanismen? Men er det samfundsvidenskabelige eller naturvidenskabelige?
  • Eksamenssæt søges

    Forumindlæg
    Hej folkens,jeg er i den uheldige situation at jeg ikke er helt student, da jeg skal til sygeeksamen på torsdag. Hvis jeg kan nå det, vil jeg lige lave en aflevering for øvelsens skyld, men er der nogen der ved om og hvor man kan finde de der skriftlige eksamenssæt, på nettet?På forhånd tak!Sofie
  • Fysik/kemi 9. klasses eksamen

    Forumindlæg
    Hey folkens! Ja, så er den sgu gal igen. Vi 9. klasser skal op til eksamen, og heriblandt fysik/kemi eksamen - Øv øv! Jeg sidder her, og har omtrent 10 dage til, at jeg skal op og trække noget inden under de forskellige emner (Såsom: Syre/baser, salte, det periodiske system, radioaktivitet, elekt...