Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12301 til 12320 af 109300
-
Hjælp mig :(
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørger om der er nogle der går på HF som har haft skriftlig terminsprøv her nu. Jeg har meget stor problem med at skrev engelsk og dansk , da jeg har engelsk imorgen Håber der er nogle der ikke har noget imod at send deres stil´+ grammatik Og sorry hvis jeg spørger ... -
Jeres karakterblad?
ForumindlægVi har lige fået karakterblad. Mit ser sådan ud:1.g, stxASP: 9AT: 10billedkunst: 9 dansk: 8 historie: 9 idræt: 10 mat, skr: 10 mat, mdtl: 10 engelsk: 10 samfundsfag: 8 NVG: 11fysik: 10fransk: 7Jeg har altså et gennemsnit på 9,3 hvilket jeg er tilfreds med. Undtagen i fransk...HVAD MED JER? -
HTX og STX hvad er forskellen?
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål som lyder som overskriften: Hvad er forskellen mellem HTX og STX?? -jeg har tænkt mig at tage en naturvidenskabelige studieretning, og gå på stx, men min fysik lærer anbefaler mig at gå på htx hva synes i ? -
tror i 2g'erne slipper for mundtlig mat?
ForumindlægSidste år læste jeg at en stor del af 2g'erne slap for mundtlig mat-eksamen. Tror I også det gælder i år? -
SRP - "Krigen mod terror - Set udfra et udenrigspolitiskperspektiv" Historie A Engelsk A Ideer?
ForumindlægHej, jeg skal snart til at skrive SRP, men jeg vil høre om der er nogle som har nogle gode ideer til hvad jeg kan kigge på af materiale eller dykke mig ned i ift. mit overemne "Krigen mod terror - set udfra et udenrigspolitisk perspektiv" i fagene Engelsk A og Historie A. Kom med alt i... -
Til AT: Bud på hvorfor der tales engelsk i filmen Chocolat, som foregår i Frankrig, af Lasse Hallström?
ForumindlægHej! Jeg skal lave en sociolingvistisk analyse af filmen Chocolat - skal fremvises i morgen, så det haster lidt :) Jeg lægger et fokus på hvorfor sproget bruges som det gør, men hvis der er andre fokus(ser), er de meget velkomne :) er på bar bund lige nu. 1) Hvorfor tales der engelsk i filmen, s... -
ANALYSER MODEL
Forumindlæghej. Vi har fået en aflevering for hvor vi skal observerer nogle modeller og grafer, og vi har en graf som vi finder helt umulig at finde hoved og hale i. Det er en model over "Vælgervandring. Partivalg 2011 og partivalg 2015 i procent" og den ser således ud. Kan nogen hjælpe os med... -
3. Opskriv nu ved hjælp af den genetiske kode (side 87) en af de mulige DNA sekvenser, der koder for de første 12 aminosyrer (B-kæden) i det viste proinsulin.
ForumindlægForstår simpelthen ikke hvad jeg skal her.. Håber I kan hjælpe :I -
Bohrs formel, energitilstand, frekvens, bølgelængde, stråling, Vejen til Fysik B, opgave 50, side 79 (Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)
Forumindlæga. Opskriv Bohrs formel for energiniveaurne i hydrogen og angiv tabelværdier for de indgående konstanter Mit svar er En = -hcR/n2 En = Energiniveau Plancks konstant h = 6,626176 * 10-34 J*s Lysets fart c = 2,99792458 * 108 m/s Rydbergkonstanten R = 1,0937318 * 107 m-1 ... -
Opgave 3: To små cyklister... To cyklister A og B starter i afstanden 30 km fra hinanden og cykler hinanden i møde. Cyklist A kører med farten 15 km/h, og cy...
Forumindlægkan en sød sjæl hjælp? Hvor langt kører A, før de mødes? -
4. skriftlig eksamen!!!!!
ForumindlægHej, jeg går i 1.g og er naturligvis under den nye reform.. Som jeg ved skal man op i 4 skriftlige eksaminer i 3.g. Min studieretning er Mat A Fysik B og Kemi B.. Derudover skal jeg opgradere Engelsk fra B til A for at have 4 A niveau fag.. Hvilke fag skal jeg op til skr. eksamen? Mat, Dansk og ... -
Nye reform
ForumindlægHej er der nogen der kan forklarer mig hvordan engelsk i den nye reform foregår... og hvordan matematik foregår i den nye reform... I engelsk må man tage det hele med hjem og øve sig eller -
Afslag på drømemuddannelse
ForumindlægJeg skriver herinde, da jeg er rigtig bekymret og ked af det. Jeg har søgt ind på en videregående uddannelse, hvilket jeg gjorde i starten af februar, så jeg også kunne blive betragtet i kvote 2. Sidste måned fik jeg afslag på denne uddannelse. Grunden til dette var at jeg ikke havde et gennesmit... -
3.g - hvordan er det?
ForumindlægHer i 2.g har valgt ikke at arbejde. Dette gjorde jeg bl.a. pga. lektiemængden m.m. Men her efter sommerferien skal jeg jo så op i 3.g (regner jeg stærkt med), og da jeg godt kunne bruge lidt flere penge, kunne jeg godt tænke mig et job igen. Derfor vil jeg høre jer som går i 3.g nu (altså ikke ... -
Rettelse af en lille tekst på 163 ord HASTER
ForumindlægHej jeg mangler hjælp til at få kikket min engelske aflevering igennem. Thank you for choosing Samso Energy Agency to learn more about our self-sufficient energy system. We are confident that you will be satisfied with the services that we can offer you. We have succeeded in involving the in... -
Hjælp! Essay!
ForumindlægHej Jeg skal skrive et Essay, på engelsk om forskellen mellem drnege og piger. Jeg er fuldstændig på bar bund og ved ikke hvad jeg skal gøre! kan en eller anden ikke please hjælpe mig! mvh, og tak! -
eksamen offentliggørelse
ForumindlægHej jeg var oppe til engelsk b skriftlig d. 29 juni.. nogen der ved om der er en bestemt dato for offtenliggørelsen af karakteren? -
Kan man tage eksamen om?
ForumindlægKan man, når man allerede har en studentereksamen (fra 2008), få lov at tage en ny eksamen, f.eks. HF, når man ikke har godt nok gennemsnit til at komme ind på den uddannelse, man ønsker? -
Medicin..
ForumindlægHej, Jeg vil meget gerne ind på medicinstudiet når jeg er færdig med gymnasiet (afslutter pt. 2g.), men gik for et par dage siden sort til kemieksamen og fik 7, i modsætning til mine to tolvtaller i årskarakter (ny skala). Generelt har jeg rimelig høje karakterer (med undtagelse af tysk som jeg ... -
Valg af fag til 3.år.
ForumindlægEr det bedst at vælge fag som kan gavne - hvis alt går vel. Eller fag som man ved man kan score end god karakter i?. Fx. for mit vedkommende. Jeg er god til biologi, så ved, at hvis jeg havde valgt biologi B, kunne jeg ihvertfald godt få 7 eller 10 efter den nye skala. Men, jeg har valgt Engelsk...
