Søgning på: fysik projekt. Resultater: 12301 til 12320 af 20688
-
Luften på skrivebordet. HASTER
Forumindlæg*hjæælp*. Jeg har fået stillet et "svært" spørgsmål i fysik. * Hvor stor en masse har den luft som hviler oven på en kvadrat meter af dit skrive bord. :( -
Indledning
ForumindlægHej alle sammen Jeg er i gang med en fysik rapport om vands specifik varmekapicitet. Rapporten skal indholde en indledning, og jeg har ingen ide om, hvordan det skal være. Er der nogen der kan hjælpe mig med nogle forslag? Tak på forhånd -
Statistisk mekanik og forsøg
ForumindlægEr det muligt at lave nogle forsøg som handler om statistisk mekanik, mere specifikt, entropi fortolket på en mikroskopisk skala? Eller er det udelukkende teoretisk fysik, vi har gang i her? -
Tyngdekraft og Massetiltrækning
ForumindlægHejsa Jeg er igang med en fysik og kemi opgave. Jeg kan dog ikke helt forstå hvad forskellen på tyngdekraft og massetiltrækning er? og kan det forklares til en 8. klasse elev;) mvh. Stine -
Optagelsesprøve!
ForumindlægHej. Jeg skal snart til optagelsesprøve på en HTX og ved jeg skal op i skriftlig fysik kemi. Er der nogle der har erfaring med det, eller kan forklare mig hvordan det foregår, eller fortælle mig Hvad jeg burde øve mig på. På forhånd tak. -
Dropper ud ..
ForumindlægJa, de sidste uger er gået af H til så nu dropper jeg ud. Jeg studerede Matematik med Fysik som sidefag, men nu orker jeg ikke mere, så jeg får heller ikke brug for studieportalen mere. -
Optagelsesprøve!!!!!
ForumindlægHej. Jeg skal snart til optagelsesprøve på en HTX og ved jeg skal op i skriftlig fysik kemi. Er der nogle der har erfaring med det, eller kan forklare mig hvordan det foregår, eller fortælle mig Hvad jeg burde øve mig på. På forhånd tak. -
Systemdynamik-differential-flowdiagram-stimulering
ForumindlægHej En hjælpelærer søges til overstående emner indenfor fysik/mat - DTU kursus 10054 Modelfysik self. med betaling Skriv venligst en besked På forhånd Tak -
Haster- systemdynamik, flowdiagram, differential og variabler
ForumindlægHej En hjælpelærer søges til overstående emner indenfor fysik/mat - DTU kursus 10054 Modelfysik self. med betaling Skriv venligst en besked På forhånd Tak -
lektier-hjælp!
ForumindlægHej! Jeg er en pige, der går i 2.g og har brug for lektiehjælp til kemi eller fysik (b-niveau). Jeg bor tæt på Aabenraa. Er du interesseret eller ved hvordan jeg kan finde en, så skrive venligst til mig. Tak. -
SRP
Forumindlæghey. jeg skal skrive i biologi og fysik om miljøets påvirkninger som kan resultere i kræft.. er der nogle der har nogle links hvor jeg kan læse om det .. eller nogle bog henvisninger.. -
Spørgsmål om skriftlig prøve
ForumindlægHej alle, Jeg skal lave en skriftlig fysik/kemi prøve i morgen - Min lærer har sagt at den er fra december 2016. Er der nogen som har prøven eller ved hvad den handler om? -
Spørgsmål om skriftlig prøve
ForumindlægHej alle, Jeg skal lave en skriftlig fysik/kemi prøve i morgen - Min lærer har sagt at den er fra december 2016. Er der nogen som har prøven eller ved hvad den handler om? -
Fra induktion til vekselstrøm?
ForumindlægHej Jeg har fået en opgave i fysik, hvor jeg skal beskrive historien bag induktion til vekselstrøm. Nogen der ved noget om det? Det kunne hjælpe mig rigtig meget, og opgaven er til i overmorgen. Tak på forhånd :-) -
Luftskib - Beregninger
ForumindlægHej Alle, Jeg er i gang med en fysik aflevering og kunne godt bruge lidt hjælp til en af opgaverne!! Jeg skal beregne svævehøjden på et luftskib... Informationer findes i det vedlagte billede Håber nogen har mulighed for at hjælpe! -
fysikrapport - blandingers densitet
ForumindlægSkal skrive en fysik rapport om blandingers denitet, og har lavet et forsøg med ethanol, og så står der at vi skal skrive forsøgsopstillingen og forsøgsgangen. Men hvad indebærer det? Altså hvad skal det indeholde? -
Nogen der skriver om Nukleare våben??
ForumindlægHey, Nogen der skriver om atombomber el. lign. og er friske på at bytte opgave for at få inspiration.... Lyder da som en genial idé ikke...!! (skriver i Historie og Fysik) -
Fra 2g til 2hf??
ForumindlægHalløjsa.. Kan man godt flytte fra 2g til 2hf?? Har afsluttet alle de fag man har i 1hf undtagen NF. Har afluttet biologi og fysik men har ikke haft geografi, men har derimod haft kemi. -
Ti tals procent?
ForumindlægHej, Det er kommet mig i tvivl, om hvornår det er en god idé benytte ti tals procent i fysik. Min lærer snakker om at det er vigtigt, men jeg ved ikke hvornår det er relevant at bruge det? -
nogen der kan forklar det for mig
ForumindlægHej ALELE SAMMEN. Kan nogen hjælpe med, at forklar 4 sætninger på fysik. Forstår alt det andet, men ved ikke hvad der menes her. Har vedhæftet et billede af sætningerne Plizz hjælp
