Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 12321 til 12340 af 40685
-
Sikhisme
ForumindlægHej da jeg skal op i Religion og vi har mest haft om de største religioner ville jeg høre om der var nogen der kunne give mig et kort referat af hvad er -
Vedr. sygeeksamen
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg står i den ubehagelige situation, at min far er blevet meget syg. Han fik hjertestop dagen før, jeg skulle op til en eksamen lidt før sommerferien. Af den grund kunne jeg ikke komme til eksamen og er derfor blevet tildelt en sygeeksamen. Han er kommet sig igen i løbet af ... -
dansk gymnasium?????
Forumindlægjeg har tænkt til at tage 4 hf fag (dansk A, Biologi B, Engelsk B, Psykologi c) for at kunne søge ind på kvote 2 som sygeplejerske. men trænger lidt hjælp angående adgangskrav og eksamener. jeg har haft engelsk B på gymnasiet i norge, men ble ikke udrtukket til nogen eksamen i muntlig eller skr... -
Eksamener?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er dog kun i gang med første året på HHX, men jeg ville høre om man ligesom i folkeskolen, skal op i både mundtlig og skriftlig dansk til eksamen på tredje året? Jeg ser meget frem til jeres svar. På forhånd tak! -
AT synopsis, SRP eller andet om Darwin
ForumindlægHej alle sammen Er der nogen der har skrevet en eller anden form for opgave, helst AT-synopsis eller SRP, om Darwin? Kunne nemlig godt bruge nogle opgaver til at se hvad der er vigtigt for mig at komme omkring når jeg skal skrive om Darwin i religion og biologi. Håber at nogen kan hjælpe? På forh... -
13-taller?
ForumindlægHvor mange 13-taller har du fået gennem dit skoleforløb?Var det folkeskole eller gym/htx/hhx?Bare nysgerrig :) -
Har virkelig meget brug for hjælp!
ForumindlægByen Jerusalem har gennem tiden været centrum for krige mellem religioner - og er fortsat årsag til konflikter. Find ud af, hvorfor det forholder sig således. - NOGEN DER KAN HJÆLPE MED DET PLEASE? (: -
Jesus - Getsemane have!
ForumindlægHej...jeg er ved at læse op i religion... og er i gang med at læse om Jesus i Getsemane og der står i Mk. 14, 51-52. at lige efter pågribelsen af Jesus var der en mand iført et laget, og han var nøgen inden under.. - hvem er denne mand ? for det lyder ikke til at han er en af de 12.. de sov jo..h... -
Er det ligemeget hvor man går i skole?
ForumindlægHej allesammen. Først vil jeg lige sige at jeg er ny her, så hvis det er forkert forum undskylder jeg på forhånd. Jeg skal til august starte på HF Enkeltfag for at blive student. Mit spørgsmål er så bare, bliver man student med hue og vogn og alt det der hører med til en normalt gymnasie ... -
En uddnnelse uden gymnasium?
ForumindlægHej jeg undrer mig om man kan uddanne sig som socialrådgiver uden gymnasium? Hvis man bør gå til gymnasium, er der nogle andre uddanelser som ikke kræver gym? Det skal være helst en uddannelse uden matematik, fy/kemi, biologi og geografi. -
En ny chance?
ForumindlægHejsa .. Jeg har et spørgsmål, som jeg har undret mig over et stykke tid .. Jeg går i 3g nu, og har endelig fundet ud af, hvordan fremtiden skal se ud. Jeg ønsker uddannelsen - medicin, men pga. et så højt gennemsnit, kan jeg ikke opfylde adgangskravet. Derfor tænkte jeg om det var muligt, at ge... -
STX-1, Mat A og B, 18. maj
ForumindlægKortfattet resultatliste til STX-eksamen. Der tages forbehold for regnefejl, ligesom jeg ikke gennemgår detaljerede udregninger: STX-A Opg. 1: x=-4 v x=3 Opg. 2: t=-1/5 Opg. 3: 23 er antal fluer til start og 1,386 viser en vækst på 38,6% fluer pr. døgn. Opg. 4: f er løsning til differentiallignin... -
Hvorfor tæller min kemi karakter mere end fysik?
ForumindlægHej. Jeg er lidt forvirret, i sommer, før sommerferien, var jeg oppe i kemi, til eksamen. Det var på B-niveau. Men, er lidt forvirret over, hvorfor min eksamenskarakter står til at tælle, 1,5%, i forhold til min fysik afsluttende karakter. som kun tæller 0,75%, jeg var ikke op i fysik, men de... -
Idræt
Forumindlæghey derude, Når man nu går i 3.g, og lige ved slutning, så skal man lave et eller andet "program", som skal vises for lærerne og de andre fra klassen, og jeg har hørt at det har meget at sige, til sin afsluttende idræts karakter. Jeg har idræt på B niveau og skal i 3.g (STX) her efter... -
Optagelse.dk gennemsnit
ForumindlægHej SP, Skal til at søge videregående uddannelse, og dette skal jo gøres over Optagelse.dk. Dog kan jeg ikke se mit gennemsnit i det grå felt, under fanen "Adgangsgrundlag" - og dette kan jeg ikke forstå, da jeg har afsluttet STX, og da mit eksamensbevis også ligger derinde. Hvordan ka... -
HF - spørgsmål vedr. valgfag (let)
ForumindlægHej, Kort: Jeg går i 3.G på STX. Det lader til, at jeg tager til alle eksamenerne her på STX undtagen én, som jeg framelder mig fra. Det gør, at mit eksamensbevis ikke bliver lukket. Så får jeg merit på de fag, som jeg klarede mig godt i til eksamen (eller årskarakter, hvis jeg nu ender med i... -
Scientology
ForumindlægHeeey Hvad går religionen Scientology ud på? -
Mangler en eksamenskarakter
ForumindlægHej Studieportalen, jeg har lige fået mit eksamensbevis, men jeg synes der mangler en karakter. Jeg har altid haft den opfattelse at hvis man har 5 A fag skal man op til 13 eksamener og op til en skriftlig eksamen i alle sine A fag (undtaget historie), men jeg har 12 eksamenskarakterer og mangler... -
Giv mig én god grund
ForumindlægJeg har været en slacker gennem gymnasiet, hvilket jeg må erkende at have fortrydt.. Jeg har fået to 7-taller og et 4-tal. Resten er enten -3, 00 , 10 eller 12. Det har gjort at min gennemsnit er fuck'd up! Jeg fik -3, -3 i tysk fortsætter, 00 i religion og 00 i mdt. engelsk. I matA regner j... -
mat A
Forumindlæghej hvad er forskellen på mat a på hhx, htx, stx er htx klogere end stx og hhx´er. hvad lære man på de forskellige uddannelser i mat A,
