Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 12401 til 12420 af 35989
-
Nettogrænsebetaling?
ForumindlægHej Er der nogle venlige sjæle der kan hjælpe med denne opgave fra driftsøkonomi Man ønsker at udskifte et anlæg i en virksomhed og har opstillet følgende nettogrænsebetalinger: år Nettogrænsebetalinger 2009 50.000 2010 44.000 2011 ... -
Adgangskoefficienter 2013??
ForumindlægHej Jeg bliver student i år. Jeg vil lige hører om, der er nogen der ved noget om adgangskoefficienter 2013? Kommer de til at falde eller stige tror i? Vi ved nok alle, at 2012 var et år hvor der var mange der søgte på forskellige uddannelser og adgangskoefficienter steg derfor. Håber der ... -
www.optagelse.dk
ForumindlægHej Jeg er lige i gang med at søge optagelse på videregående uddannelser, og jeg støtte lige ind på dette, som jeg ikke rigtig forstår: Hvis du fik tilbudt en standby-plads i 2012, men ikke fik tilbudt en studieplads, fik du i stedet tilsagn om en studieplads i år. Hvis du har tilsagn, skal... -
En analyse af tal
ForumindlægI opgave jeg har fået der skal jeg undersøge om arbejdsmarkedet er i øjeblikket præget af konjunkturarbejdsløshed, strukturarbejdsløshed og flaskehalsproblemer. Jeg har fundet tal fra år 2010-2012 men hvordan kan jeg udefra de tal analyser dem? Skal jeg bare skrive hvorfor nogle af tallene e... -
flytte gymnasium
Forumindlæghej, Jeg står i en situation, hvor jeg muligvis skal flytte fra aalborg til herning. Jeg går i øjeblikket på 1. hf og vil gerne vide om man kan fortsætte direkte (midt i året) på et gymnasium i Herning i stedet? eller kam man først blive optaget fra august 2012? mvh Marie -
Negative tal til indekstal
ForumindlægHej, Har et hurtigt spørgsmål. Sidder og regner indekstal ud, men hvad når talene er negative, hvordan regnes det ud. Det er over en 5 års periode, så det ser sådan her ud: Årstal 2008 2009 2010 2011 2012 - 9 -48 -52 -90 -76 Hvis vi tager 2009 er dette så korrekt (200... -
Fsa matematik
ForumindlægHey... Havde matematik færdighedsprøven fra 2012 den anden dag, og skal nu op og fremlægge om den(haha) har dog no clue om 6.5... (Den med arealet) Hjælp :D Opgave. kan findes her: http://www.gabor.dk/FSA/Matematik/2012%20maj-juni/Problemregningmaj2012.pdf -
Differentiabel funktion forklaring
ForumindlægHej Jeg træner til terminsprøverne. Jeg sidder med 2012 25. maj eksamenssættets opgaver uden hjælpemidler. Opgave 6 uden hjælpemidler kunne jeg ikke løse eller jeg ved, at det er g som er den afledede funktion til f, men hvordan kan jeg forklare det på en fyldestgørende måde, så jeg også se... -
MATEMATIK problemregning
Forumindlægjeg har et lille bitte problem med opgave 3.5, jeg har virkelig prøvet på alle mulige måder at løse den, men jeg kan virkelig ikke, kan i ikke give et lille hint, så jeg nemmere kan regne den ud opgaven er fra problemregning maj 2012 på forhånd tak for hjælpen -
Grammatik opgave
ForumindlægHej, En der ligger inde med en besvarelse af grammatik opgaven fra b niveau 4. december 2012. Har lavet min, men er i tvivl om hvorvidt den er rigtig, så det kunne være rart at se en facit liste. Min opgave er ikke en der skal afleveres, men blot en øvelse til min selv, da jeg står og skal til te... -
c) Bestem længden af D
ForumindlægHej. Jeg sidder med eksamenssættet fra December 2012. Jeg er nået til opgave tre, spg. c. Spørgsmålet lyder bestem længden af d. Jeg ved at vinkel d er 90grader og vinkel b er 49,7 og jeg ved at siden CB er 4,0. Hvad skal jeg gøre for at bestemme længden af d. -
Isolering af carbondioxid
ForumindlægHej, jeg har svært ved at svare på spg. 5e i eksamenssættet Kemi - A niveau fra 2012 http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120607%202stx121_KEM_A.ashx Det er en ret forvirrende process. Det der er mest uforståeligt er at det er en ligvægt. Hvorfor går den f... -
Ang. engelsk årsprøve
ForumindlægHej Studieportalen, Ved I om man kan komme til årsprøve i tidligere brugte eksamenshæfter (stx)? Hvis dette er muligt, er det så de gamle er de nye eksamenshæfter man kan komme op i? Jeg har nemlig øvet mig på et sæt fra 2012, og jeg synes, at det er lidt sværere end sættene fra 2009, som jeg la... -
salg/ køb af bøger?
Forumindlæghej søger disse bøger er der nogle der ligger inde med dem? samt pris? den gode opgave af lotte rienenicker .. udgave 4 år 2012 Den offentlige sektors økonomi af Bent Greve og jesper jespersen... udgave 2 år 2013 og politologi af Jens peter frølund thomsen .. udgave 2 år 2013 -
Biotek aflevering HJÆLP!:O
ForumindlægHej Jeg skal snart aflevere en biotek aflevering og jeg har rigtig svært ved den. Det er det gamle eksamenssæt 2012, maj, opg. 3. Så hvis der er nogen der sidder inden med svarene, ville jeg være rigtig glad for hvis I ville dele dem/sende dem. Det drejer sig om spørgsmålene, men nogle af spørg... -
Spørgsmål
ForumindlægHej, jeg er igang med en eksamensopgave fra 2012 - den ser sådan her ud - http://uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120608%20Mat%20A%20htx.pdf - Opgave 4. Vi har en cirkel der er tegnet ind i trekanten, vil det sige at CA er 25 lang, som jeg påstår? -
Problemregningsstykkerne
ForumindlægFelix Baumgartner springer i 2012 i en højde på 39.068 meter i et frit fald mod jorden. Beregn den tid det tager ham at nå jorden ud fra følgende? formel: Strækning = ½ * 9,82 m/s2 * tid2 Vi ser bort fra luftmodstanden! -
kunstig intelligens
ForumindlægHejsaaa! vi har om kunstig intelligens, og har brug for hjælp til vores tidslinje. hvad skete der indenfor kunstig intelligens i år 2003, 2006, 2008, 2009 og 2012. vi har googlet det, så lad vensligst vær med at skrive "google kunstig intelligens 2008" eller lign. På forhånd tak!!! -
Endelig eksamenskarakter?
ForumindlægHejsa...Lige et spørgsmål?Hvis jeg i de to rækker hhv. x og y sammenlagt får et gennemsnit på 9,07, bliver det endelige gennemsnit så på 9,1 eller 9,0?Temmenligt væsentligt, da jeg skal til sidste eksamen på mandag :)Mvh. Jacob -
Hjææælp
ForumindlægHeej.. ´Det går finT med Lektierne . Men jeg et problem jeg "stinker" Til Diktat. Ved ikke hvorfor:( men hvad skal gøre for at blive bedre. Der er jo ikke så lang tid til eksamen:(Hvad Skal Jeg Gøre????
