Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 12401 til 12420 af 57177
-
Hjælp Engelsk
ForumindlægHej, er der nogen derude, som kan hjælpe mig?? Ret fejlen – der ér kun én pr. sætning - og forklar hvorfor det rigtige er korrekt med fagsprog: Last night went he straight to bed after watching the news. - Last night he went straight to bed after watching the news. Da sætningen indledes m... -
A journey igen.
ForumindlægJeg kan se på de forskellige posts herinde at der hersker en del tvivl om eksamenssættet i engelsk a. Jeg synes at hovedteksten var svær, og jeg fik det hele til at handle om at Mary stod overfor et valg hvor hun kunne ofre hele sin tilværelse som kører hende i sænk, og derved få et bedre liv på ... -
Engelsk
ForumindlægHej alle! er der nogen som orker at kigge evt rette min engelsk aflevering på 2 sider? så er i sødeeee :) -
Mundtlig historie - 9. klasse
ForumindlægI dag fik jeg at vide at jeg skal op i mundtlig historie (prøveform A, 9. klasse). Vi har haft om: Danskhed Kvindefrigørelsen 2. verdenskrig - holocaust (ved ikke om de to emner hører ind under hinanden) Danmark og verden efter 1945 og så tror jeg vi har haft noget der hedder "... -
svensk
Forumindlæger der nogen der kan oversætte dette til Svensk: Online Salg af kvalitetsprodukter til Danske priser På forhånd tak Robert -
HASTER LIDT ! :S KASUSSPROG...
Forumindlæg- Er der egentlig andre kasussprog end latin??.. - og er der slet ingen kasus på dansk (hvis ja evt. nogle ekspempler?) -
HJÆLP - The National Health System NHS
ForumindlægJeg skal beskrive etableringen af NHS. NOGEN der kender en god hjemmeside med historien bag NHS på Dansk?? -
Historie kilde
ForumindlægEr der ikke nogen søde mennesker, som vil hjælpe mig med at oversætte en tekst fra gammel dansk til nudansk. Den er ikke så lang og skal bruge den til mit SRP, så det haster. Mange tak på forhånd. -
Kronik rettelse
ForumindlægHej. Er der nogen rutinerede "dansk-personer" som har tid til at læse en to siders kronik, og forklar om den er bygget rigtigt op? -
:)
ForumindlægHej hvem bestemmer for at flytte fra en by til en anden i danmark ??? hvad hedder de danske partier ??? skal man have tysk for at tag HF ??? -
Empiri
ForumindlægKan man godt sige, at man i sin AT-opgave har samlet sin empiri ud fra diverse tekster, man har læst? (Jeg skriver i dansk og historie) -
Samarbejdspolitikken
ForumindlægHej. Kan nogen af jer svare på et spørgsmålet omkring samarbejdepolitikken. "Hvilke dansker fik glæde af samarbejdspolitikken." Kan ikke finde noget som helst på nettet, -
3.g opgave
ForumindlægHejJeg skal snart til at skrive 3. g opgave, og jeg lurer lidt på at skrive om Freud og hans teorier i dansk! Er der nogen der eventuelt har nogen gode ideer??? -
tsiolkovsky's ligning
ForumindlægHej. Er der nogle af jer der kender en god udledniung af tsiolkovsky's ligning på dansk gerne :) Sidder nemlig med en rimelig svær engelsk tekst, så ville lige sammenligne med noget dansk... Tak.. -
metoder
ForumindlægHej allesammen. Jeg undrede mig over hvilke metoder man bruger i dansk historie opgaven. Både indenfor dansk og indenfor historie. Nogle der kan komme på noget? på forhånd tak. -
HJÆLP TIL MATEMATIK!!
ForumindlægJeg er virkelig stresset her for tiden og mit matematik niveau er blevet så dårligt. Vil godt vise mine lærer at jeg kan så er der ik en som er sød og hjælpe mig med de her opgaver. Find den den dagsaktuelle kurs på svenske kroner. A. Lav og udfyld en tabel som vist herunder. Svenske kro... -
Allan Sim !
ForumindlægAllan Sim !Jeg gå på VUC aftenskole på et spanskhold der hedder Spansk fortsættersprog høj-niveau.Som jeg kan se det er der 3 niveauer:Spansk begyndersprog = niv. CSpansk begyndersprog høj-niveau = niv. BSpansk fortsættersprog høj-niveau = niv. AJeg har et spørgsmål til dig angående skriftligeksa... -
Return for Medical School
ForumindlægHej folkens! Jeg regner med at blive læge, men i USA kan man dette ved at eksempelvis først tage en Bachlor's degree i chemistry, og derefter søge ind på medical school (der nogenlunde svarer til en Master's degree i medicin herhjemme). Jeg selv regner med at læse en major i chemistry i U... -
Integration af tosprogede!
ForumindlægHej allesammen! Jeg har en mening omtrein integration af tosprogede, og det har i forhåbentligt også. Jeg mener at at det er godt at tosprogede integrer sig, fordi de har lov til at holde fat på sit kulturelle baggrund samtidig med at de holder fast på det danske samfund, og at de har ydrin... -
Rette
ForumindlægA character of Berto in ”The red line” I those to write about Berto, he is the main author in the story “The red line”. Berto met a girl named Cathy in Venice where Berto come from, he just visiting Cathy in London. Berto was in love with Cathy. I think Berto expect to have fun with Cathy, but s...
