Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 12441 til 12460 af 42938
-
Engelsk B eksamen - uden hjælpemidler HJÆLP SØGES
ForumindlægHej, jeg skal om et par dage til terminsprøve i engelsk, og jeg er meget nervøs for den første del af prøven, som er 1 time uden hjælpemidler. Man skal finde fejl, og så forklare fejlene. Jeg har ingen problemer ved at finde fejlene, men jeg kan ikke forklare dem?!!?!! Er der nogen, der sådan ha... -
Skriftlig Engelsk A STX eksamen 2010
ForumindlægNogen der ligger inde med eksamenssættet og eller svar på delprøve 1 fra skriftlig engelsk A STX 2010? eller har gode råd og fif? -
Skal op i dansk eksamen og har trukket intertekstualitet i faste reklamer.
ForumindlægEr der nogen som kan foreslage en god reklame til at analysere? Det ville være en stor hjælp for mig fordi jeg har ledt efter en skøn reklame i næsten en hel time, og har ikke fundet en god reklame til at analysere. Siden der også SKAL indeholde intertekstulalitet. 15 år gammel. 9. Klasse -
Kemi A 17 august 2013 eksamen skriftlig
ForumindlægSpørgsmålet lyder: Opgave 4: Penicillin E: Gør rede for, hvor stor en procentdel der findes af de viste strukturer i vandig opløsning ved pH 2,0 og ved pH 7,4. Benyt bilag 2. Hvilke stoffer udgør hvilken del af Bjerrumdiagrammet? (der er givet stoffer A, B, C, D og E). -
STX biologi A skriftlig eksamen - råd
ForumindlægHej! :-) Jeg skal op til biologi skriftlig A imorgen og jeg ville hører hvordan I griber opgavesættet an? Læser I dem først alle igennem vælger, og derefter bruger bøger til at finde svar, eller kan I normalt svaret i hovedet og så bare supplere med brug af bøger? Fortæl endelig om I har nogle sm... -
Matematik B eksamen December 2016 i dag - facit???
Forumindlæghey alle sammen. jeg var op til matematik b eksamen i dag, er lidt i tvivl om det er gået godt. nogen der evt kan hjælpe lidt, eller som også har været oppe og har facit på opgaverne. opg. 1) En trekant ABC er givet A=60grader, C=90grader og b=4 a) bestem længden af trekantens hypotenuse ... -
Hvilken karakter får jeg for min dansk eksamen?
ForumindlægJeg var op til dansk skriftlig eksamen i går. Jeg havde kun fået 2 timers søvn på pågældende dag, hvorfor jeg var længere tid om at skrive de enkelte afsnit. Det er nok én af de dårligste opgaver jeg har lavet... Afsnit opdelingen bliver værre hen mod opgavens afslutning, og jeg fik ikke nået at... -
Studenter eksamen maj/juni 1990
ForumindlægHej alle sammen!!!Er der nogle af jer derude, som har et bud på hvordan man kan løse eksamhæftet "maj/juni 1990" i skriftlig-fremstilling? Hvis ja, så pleace... skriv! for jeg har virkelig brug for hjælp!!! -
Kigge på min NV-eksamens rapport?
ForumindlægHej Jeg har lige skrevet min eksamensrapport omkring nyttevirkning færdig. Er der nogle som kender til emnet og gerne vil læse rapporten igennem og måske prøve at finde nogle fejl, hvis der skulle være nogle. Og nævne nogle "dårlige ting" i rapporten som jeg kan rette inden jeg af... -
Søger tysk eksamens stil fra 2004
ForumindlægHej. Jeg søger en tysk eksamensstil fra 2004. Jeg skal skrive om den selv i tysk, men kan ikk finde den herinde. "Ich lebe jetzt wilder!" hedder den. Håber i vil hjælpe mig! Hilsen Peter. -
Kobling inde for genetik! Eksamen imorgen!
ForumindlægHejj jeg har virkelig brug for at vide hvad dvs. når der sker kobling inde for genetik. Jeg forstår ikke hvordan det hænger sammen.. :) Tusind tak for hjælpen! P.s, har brug for at det bliver forklaret rimlig simpelt :p tak tak tak -
Engelsk skr. eksamen A-niveau
ForumindlægHej.. Jeg har terminsprøver i næste uge og det eneste, der skræmmer mig lidt er den engelske del uden hjælpemidler.. Er der nogen af jer, der kan hjælpe mig med at blive så godt forberedt som muligt? -
Engelsk eksamen 2008 A-niveau?
ForumindlægNogen der ved hvilke tekster man kunne skrive om? -
HJÆLP ER GÅET I STÅ MED MIN EKSAMENS OPGAVE
Forumindlægjeg er gået helt i stå med min synopsis om Ungdomsoprøret. -
Pls hjælp!! 24 timers eksamen - Imperialismen
ForumindlægHej Jeg trak i dag kilder til imperialismen. jeg kan se at jeg skal bruge nogle motiver, men er i tvivl om hvad de hedder og hvordan de er formuleret, hvis i forstår. Er det: økonomisk motiv,militærisk motiv, social darwinisme, nationalisme ? Håber virkelig i kan hjælpe for er virkelig bagud ... -
Engelsk skriftlig eksamen - standardforsøg: Hvordan gik det?
ForumindlægHejsa.Hvordan gik det med jer, der har været til skriftlig engelsk i dag i standardforsøget?Hvad skrev i om?Jeg skrev selv den om metroseksualitet.... kommer lige i tanke om, at jeg glemte at skrive, hvilken en jeg tog, men det kan censorerne vel læse sig frem til :-)Hvordan gik det med grammatik... -
Er der en dygtig hjælper ... eksamens opgave har brug for hjælp.
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med de her opgaver? -
Hjælp til forståelse af billede bilag!!! 24-timers eksamen!!
ForumindlægNogle der kan forklarer mig, hvad billedet har af betydning?? Emne: National identitet -
Referat/noter til tekster (hf eksamen)
ForumindlægJeg mangler noter meget gerne referat på dansk af følgende tekster: - Miss USA-Emma knight - Arnod Schwarenegger - A question of blood - Circus lady - Mum's day out - The strong man - To keep the faith - Crime scene - Of mice and men (s. 61-81) - The fastest runner on sixty-first street. Håbe... -
Biologi afl. - lille eksamens opgave - hjælp!
ForumindlægJeg skal aflevere en lille biologi aflevering som er fra et eksamenssæt. Der står ikke en nærmere beskrivelse af hvorfra opgaven er taget, men dette er alt hvad der står:4. Figur 1 (skema) viser resultaterne fra produktionsmålinger i to økosystemer, henholdsvis en regnskov og en mark med enårig p...
