Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 12541 til 12560 af 48931
-
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHEj skulle oversætte en tekst fra dansk til tysk og da jeg ikke er særligt god til det beder jeg om hjælp til at rette den. Den skal afleveres i morgen så det haster. Den danske : Forbundsborgerne har megen fritid, men efter arbejde har de også brug for rekreation. I dag skal alle nemlig arbejde... -
Afslag på drømemuddannelse
ForumindlægJeg skriver herinde, da jeg er rigtig bekymret og ked af det. Jeg har søgt ind på en videregående uddannelse, hvilket jeg gjorde i starten af februar, så jeg også kunne blive betragtet i kvote 2. Sidste måned fik jeg afslag på denne uddannelse. Grunden til dette var at jeg ikke havde et gennesmit... -
Indledning i et essay, hvor mange linjer?
Forumindlæghvor mange linjer må en indledning maks fylde, såfremt der er tale om et engelsk essay (analyse & fortolkning)? -
kort Novelle
ForumindlægHej jeg skal skrive en lille engelsk novelle. bare på en side måske. men jeg skal selv skrive en.. er der måske en som har skrevet et sådan et, eller lignende.... mange tak -
symbol...
Forumindlæghey :D er der nogle der ved hvad et sort får symbolisere?? i den novelle jeg læser, hvor det sorte får indgår, drejer det sig om et seksuelt "forhold". det er en teenage dreng der har sex med det. -
2. årsopgave
ForumindlægHeisa..Jeg skal have valgt emne til 2. årsopgave inden i morgen.. Vi må skrive om alt inden 1914. Jeg har valgt at jeg godt kunne tænke mig noget om det gamle grækenland. Men der er så mange muligheder inde for det emne. Nogen der har idéer til et godt emne, med fyld.. eller bare et godt og spænd... -
Essay
Forumindlægheej jeg er lidt på røven, jeg skal skrive et essay til i morgen i dansk, og jeg er helt på bar bund med emner. Jeg ville sætte pris på, hvis der var nogen der havde nogle forslag :D -
sit
ForumindlægHvad hedder sit i denne sætning dass mann trotz -sich-?? osv -
Terminsprøver
ForumindlægHEj jeg skal have terminsprøver om 1 uge, og derfor vil jeg spørge om hvor man kunne få fat i Diktaer fra folkeskolens afgangsprøve eller noget lignende. På forhånd tak ! -
terminsprøve i 9 klasse. vigtigt
Forumindlægvi skal vidst lave nogle rettelser af sætninger og så skal vi skrive et essay -
Problemformulering?
ForumindlægHvordan siger man "problemformulering" på engelsk? -
Ordet -,
ForumindlægHvordan siger man udpumpning på engelsk ? -
Oversætte
ForumindlægOværsætte fra dansk til Engelsk -
mundtlig 2.del
ForumindlægEr du muligt at gennemføre den mundtlig del uden at lærer og censor stiller spørgsmål? -
Studievejledning lektiehjælp
ForumkategoriHer kan du stille spørgsmål omkring valgfag, regler, SU og andet der vedrører dit studie. -
HASTER. rettelse af eksamens fremlæggelse
Forumindlæghej er der nogen der lige hurtig vil rette min engelsk mundtlig eksamens fremlæggelse (ikke stavefejl men mere grammatikken) jeg skal til eksamen i morgen! I will tell about sport in South Africa. South Africans love almost all sport activities rugby, cricket and soccer being the most popular sp... -
Piger, hvad er mode for jer? :-)
ForumindlægHej tøser! Er igang med engelsk aflevering, hvor jeg skriver om mode, men vil egenlig gerne have nogle små tilføjelser om hvad piger egentlig syntes mode er? Og hvorfor er det så vigtigt?? På forhånd tak! :-) -
Fremgangsmåde til essay
ForumindlægHej Jeg ville høre om der er nogle som har nogle gode råd til hvilke elementer man bør have med i sin engelsk analyse i forbindelse med eksamensopgaven i engelsk på A niveau? Jeg mangler lidt gode råd og inspiration! :) Håber der hjælp at hente. -
eksamensprojekt som tværfagligt ??
ForumindlægJeg skal op til eksamen i matematik og engelsk og det skal være et tværfagligt emne. Jeg tror jeg vil hen af med nogen annuitet i matematik og så fremlægger det på engelsk, men jeg har ingen idé om hvad mit emne skal handle om som sådan. Er der nogen der har en evt. idé til et tværfagligt emne me... -
Efter HXX
ForumindlægKan man godt søge ind på Erhvervsakademiet efter hhx, hvis man har virksomhedsøkonimi på A og engelsk på A. Kravene til erhvervs. er engelsk C og enten erhvervsøkonomi C eller matematik C eller virksomhedsøkonomi B. Håber i kan hjælpe.
