Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 12561 til 12580 af 95433
-
Samfundsfag
ForumindlægHej jeg skal op i samfundsfag på tirsdag, så jeg vil bare ved om der nogen der har noter til det hele plzz. har selv lavet nogen, men det ik nok );; MV,h kim -
Irland
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med noter om Irland? Både på dansk og engelsk.. Alt kan bruges.. Skriv hvis du har (; -
American psycho
ForumindlægHej .. Hvis der er nogen der har nogle gode noter til American Psycho, ville det hjælp mig meget, da jeg skal igang med en stor opgave ... Håber virkelig på svar . På forhånd tak ... -
Engelsk om-formulering
ForumindlægHej jeg har denne tekst som jeg vil omformuler? I think that racism -- discrimination is wrong really wrong. When I'am talking to a person, so I don't think about which skin colour he has. My skin colour is white, but just because I am talking to a black person, I am not turning into ... -
Hvad må man tage med ind til eksamen??
ForumindlægHey. Jeg sidder og er i gang med min 10 klasse mundtligt dansk eksamen. Jeg laver altid lange noter som jeg lærer udenad, men må jeg enlig have det parpir med ind til selve eksamen, selvom jeg ikke har aleveret det til hverken censor eller lære?? I niende klasse gjorde jeg det, men der sad og og... -
Grafisk 2.gradsligning
ForumindlægJeg skal op i Matematik B-niveau her på næste fredag!Et af spørgsmålene, går ud på at vise og løse en ´2.gradsligning grafisk.Men hvordan gør man det?Kevin -
Eksamen forbrændnings reaktion
ForumindlægHej jeg vil vide om mine noter er korrekt især den sidste reaktion, går ud fra "C" er sod? Ved fuldstændig forbrændning; Ved ufuldstændig forbrændning; Tak for hjælp på forhånd -
HTX!
ForumindlægEr der nogle som går på HTX, som kan sige nogle plusser og minusser?! Overvejer nemlig stærkt at tage derpå efter 9.. -
Hjææælp oversættelse
ForumindlægHar alt hvad jeg behøver, mangler intet. Elsker mit liv. -
Dopplereffekten
ForumindlægHej. Er der nogen der kan forklare mig dopplereffekten? -
Merit HF-enkeltfag til toårig STX
ForumindlægHej allesammen Jeg er en 17årig der går på HF-enkeltfag efter jeg droppede ud af almindelig STX. Jeg har afsluttet følgende på STX: NV, AP, samfundsfag C, biologi C, fysik C, mediefag C og matematik C I år vil jeg afslutte følgende på HF: dansk A, engelsk B, matematik B Jeg har vedhæftet den stud... -
Platon: Staten
ForumindlægJeg står og skal til eksamen om en uge, hvor jeg kan komme op i Staten af Platon.jeg har læst teksten,men den er sværat forstå.Er det nogle der kan hjælpe eller give mig noter?Tak.. -
Det periodiske system
ForumindlægHej! nogen som kan hjælpe mig med disposition med det periodiske system? altså en disposition i selv har liggende måske, eller nogle goder noter? ku også godt bruge nogle forsøg som jeg ku lave :) -
I have a dream - Martin Luther King
ForumindlægHej med jer. Nogle som har noter om I have a dream? Det kunne være hvad som helst, f.eks. Opgaver eller noget lignende. Skal bruge det imorgen. Tak for hjælpen. -
Ligning med potensfunktion
Forumindlægi en opgave skal jeg vise hvordan man løser en ligning med en potensfunktion.. :/ ???? nogle der kan hjælpe mig, aner det ikke, har ingen noter med det.. -
Binomialfordeling - Nogen der kan tjekke det her?
ForumindlægHey!Har fået opgaven:En bank har problemer med betalingskort for unge. Tidligere har 50% af kunderne opsagt deres betalingskort inden for det første år. Antag, at banken har 500 kundera) Hvad er sandsynligheden for at 250 kunder opsiger deres betalingskort inden for det første år?b) Hvad er sansy... -
inspiration til emnevalg - kemi-historie
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til at vælge de fag jeg vil skrive i, når vi skal skrive SRP. Jeg er rimelig sikker på, at jeg vil vælge enten Kemi-Historie eller Kemi-fysik. Mit problem er bare, at jeg ikke rigtig kan finde på et virkeligt interessant emne indenfor fagkombinationen. Hvis der er nogen d... -
Supplering
ForumindlægHej Hvor kan man supplere matematik og hvad skal man vælge sted efter ? Har hørt man både kan på DTU og VUC. Har haft matematik-A men er meget dårlig til det. Burde jeg supplere fra 0-A eller B-A. HAr kigget på DTUs hjemmeside hvor man ka supplere fra B-A, men vil det så sige at de regner med at ... -
tror i 2g'erne slipper for mundtlig mat?
ForumindlægSidste år læste jeg at en stor del af 2g'erne slap for mundtlig mat-eksamen. Tror I også det gælder i år? -
Faseændring
ForumindlægNu har jeg både kigget min bog igennem, studieportalen og diverse sider på nettet, men jeg forstår stadig ikke hvad en faseændring er. Er det når vand bliver til damp f.eks. er der nogle, som muligvis vil give mig et eksempel på det.
