Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 12561 til 12580 af 61667
-
Psykiske lidelser eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i psykologi og jeg er tvivl om, hvordan man kan diskutere psykiske lidelser, da der ikke rigtig er nogle teoretiker der udtaler sig om det, eller se på det fra hver deres side? (vi snakker panik og skizofreni). Men hvad gør man så hvis man kommer i psykiske lidelser? Håbe... -
HJÆP SKIHOP EKSAMEN
ForumindlægJeg har lige trukket en eksamen opgave omkring Skihop. Spørgsmålet lyder sådan : Planlæg og udfør eksperimenter, der belyser nogle af de faktorer, der har indflydelse på skihoppets længde. Nogen der har nogle gode ideer ? :D -
Hg- synopsis eksamens opgave
ForumindlægFindes der mon nogen der allerede har været til synopsis-eksamen på HG2 i år? Jeg har speciale i offentlig administration og kunne rigtig godt tænke mig at få lov at se en besvarelse af opgaven, som kunne give mig lidt inspiration. Håber der er en som er sød at hjælpe :) -
Engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i engelsk, hvor jeg trak emnet; Fit, Fat, Healthy, men jeg er lidt i tvivl om, hvilket underemne jeg vil vælge og snakke om. Jeg går meget op i sport, og tænkte om der var nogen, som havde nogle gode idéer til, hvad jeg kunne snakke om :-) -
EKSAMEN STREES HJÆÆÆLP!!!
ForumindlægHej jeg har trukket teksten MIT MESSER UND GABEL til tysk eksamen, og jeg har fået 24 timers forberedelses tid til den. Der er snart gået lidt over 10 timer, og jeg kan ikke forstå en dyt af teksten! Nogen der kan hjælpe? :( -
Dansk mundtlig eksamen - A
ForumindlægJeg skal op i dansk A STX og har tænkt over hvordn jeg læser op. Når man kommer ind til eksamen, for man så to tekser? en kendt og en ukendt, som skal analyseres. I tilfælde af dette, hvilken en og hvordan skal jeg analysere den/dem?? skal jeg kun analysere den ene (hvilken) og perspektivere til ... -
Supplering: Matematik C > B
ForumindlægJeg skal have bestået matematik på B-niveau her i sommerferien. Men det er ved at være over et år siden jeg havde de på C-niveau, så en del af tingene må jeg indrømme at have glemt, selvom jeg ikke har svært med matematik. Men hvad er det godt også læse op på, inden man starter på B-niveau igen... -
Hvad sker der hvis man dumper til mundtlig Engelsk eksamen??...
ForumindlægHvad sker der hvis man dumper til mundtlig Engelsk Eksamen?? -
matematikken bag tirerkurve
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive min SRO hvor fagene er matematik og kemi , i matematik har jeg om logistisk vækst og i kemi har jeg titrering af svag syre og base jeg skal diskutere hvordan det matematikken kan overføres til at finde ækvivalenspunktet for en titrerkurve. (matematiken og kemi ha... -
idræt på c-niveua - årsprøver eller eksamen?
ForumindlægKan man risikere at komme til årsprøve eller eksamen i idræt på obligatorisk (c) niveau? ved nemlig, at man kan på b-niveua... -
funktioner hjælp eksamen imorgen tidlig
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen imorgen tidlig Er der nogen forslag til nogle gode funktioner jeg kan bruge som eksempel? (lineære, eksponentielle og potens) Og er dette korrekt? En mus fandt en ost –der var 200 små bidder i osten. Den kunne tage 2 bidder i minuttet. Lidt efter kom en stor mus. ... -
Historie punkter til eksam.
ForumindlægHej allesammen:D Jeg er virkelig dårlig til histore. kunne godt bruge lidt hjælp med med disse punkter i historie. Er der nogle der vil hjælpe mig med at fortælle lidt om de forskellige punkter, bare de vigtige ting. Rigtig mange tak på forhånd. det kunne hjælpe mig så meget til histore eksamen. ... -
Hjælpemidler til fysik/kemi eksamen??
ForumindlægHeej alle derude .. jeg skal snart til fysik eksamen, og jeg undrer mig over, hvilke hjælpemidler man må have med?? jeg ved at egne noter er tilladt - men kan man fx også printe sider ud fra nettet, lægge det i en mappe, og tage dem med?? er det tilladt ! -
Matematik mid term
ForumindlægJeg skal op i matematik terminsprøve her om nogle få dage. Er der nogen der ved hvilken FSA problemregning, de udleverer i år på folkeskolerne? Hvis de rer nogen der har en ide om det, må I venligst gerne svare mig.! -
Hjælpelærer i matematik søges
ForumindlægHej SP Jeg er en 2.g med en naturvidenskabelig linje, som søger en hjælpelære som kan hjælpe mig i matematik, hvilket jeg har på A og Fysik på B. Det vil ikke skade hvis personen også havde noget viden omkring bioteknologi, hvilket jeg også har på A . På forhånd tak :-) -
AT: rejser Matematik og?
ForumindlægHej jeg kunne rigtigt godt tænke mig og skrive i matematik og fx historie, problemet er bare at jeg ikke rigtigt kan se et emne hvor matematik kan passe ind. Er der nogle der kan hjælpe? -
Matematik A- er det muligt
Forumindlæger det muligt at læse alt matematik A pensum på en måned hvis man er villig til at opgive alt og udelukkende forkusere på matematik? (Har naturligvis haft det på B og C) -
Ren Matematik/Ingeniør/Whatever
ForumindlægSkal til at søge ind på en vidergående uddannelse og da der kun er 2 uger endnu er jeg ved at komme detil hvor man ikke kan udsætte det mere. Det har hele tiden været min plan at jeg ville læse ren matematik på AU, men efter at have kigget lidt på beskæftigelsesmulighederne (undervisning eller ma... -
Ekstra matematik & fysik
ForumindlægKære alle, Jeg går i 1g og har lidt svært ved fysik og matematik. Jeg vil gerne gå til noget ekstra fysik og matematik. Er der nogle der ved, hvor man kan tage et kursus eller lignende? - helst tæt på Holbæk eller Slagelse :) -
Tysk eksamen - FSA
ForumindlægDavs ... Ved ikke helt hvordan jeg skal gøre ved tysk mdt. Skal jeg oversætte teksten eller skal jeg bare referer den på tysk, og hvad skal jeg bruge mest tid på ??Og hvad med lytteteksten hvad skal jeg gøre med den ?? :)Tak på forhånd
