Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 12581 til 12600 af 22746
  • Viden om træ

    Forumindlæg
    hey jeg skal lave en rapport om træ Alså hva er det godt for hva kan de bruges til + og - ved træ Vis i kunne hjælpe mig med at finde nogle hjemme sider hvor jeg kan læse lidt om det ville det være super eller vis i har en selv som jeg kan se på og få lidt information fra ville det også være supe...
  • Geo

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for lidt hjælp til geodgrafi.Angiv årsager til den beskrevne transition i Danmark,(gerne så mange eks. som muligt)Så hvis der er nogen som ved hvordan en goe. rapport skal bygges op ville jeg blive meget glad.På forhånd tak, med venlig hilsen Ann-Sofia
  • DNase

    Forumindlæg
    hej!jeg er ved at skrive biologi-rapport om DNA-isolering. Her skal jeg bla. beskrive hvad DNase og Protease er: jeg er klar over at der er tale om emzymer, men deres funktion er jeg ikke helt klar på. Er der nogle der kan hjælpe mig med det?på forhånd tak!
  • spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej!Jeg har lavet en øvelse om elastisk og uelastisk stød, og sidder så og skal lave rapport over det, så løber jeg ind i et spørgsmål som je ikke kan hitte ud af, der lyder:Hvad bliver der af den tabte kinetiske energi i et uelastisk stød?Håber i kan hjælpe mig.Hilsen Charlotte
  • HJÆLP! (:

    Forumindlæg
    Okay, jeg er ved at lave en biologi rapport, og jeg mangler det sidste spørgsmål. 'Hvilken organmæssig udvikling sker der fra fisk til padder til krybdyr til pattedyr/ og fugle?' Jeg kan ikke finde noget på nettet om det, så det ville være fantastisk, hvis i kunne hjælpe mig! ;)
  • Kjeldahl analyse

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en række beregningsspørgsmål i forbindelse med en rapport over Kjeldahl analysen. Her lyder et spg. som følgende: Antal mol NH3 opfanget i saltsyren Hvordan pokker udregner jeg det? Er der en sammenhæng, jeg har overset?
  • Varmebehandlet gær

    Forumindlæg
    Hej, min gruppe og jeg skal skrive en rapport om dejhævning, og vi har fået dette spørgsmål: hvad sker der med gæren, når den varmebehandles? Vi har skrevet meget kort, at cærcellerne dør, men jeg er sikker på vores lærer vil have vi skriver mere til det? Hvad kunne det f.eks. være?
  • Indikator ??

    Forumindlæg
    Heej Jeg har lavet et forsøg om ethanol indhold i vin ved en redoxtitrering.. Spørgsmålet er, hvorfor det ikke er nødvendigt at anvende en indikator ved titreringen ? Håber der er nogle, som vil hjælpe med at svare på spørgsmålet, da det skal indgå i rapporten.
  • Brintrapport

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en rapport om brint, men jeg kan ikke rigtig finde noget på nettet, selv om jeg har brugt adskillige timer på det, så jeg tænkte på, om I havde noget materiale, som jeg kan låne?1000 tak
  • Lyset fart

    Forumindlæg
    jeg sidder her og laver rapport, men har ingen databog.Lystes fart i luft er 3,00 *10^8 m/s^2Men hvad er lysets fart i Vakum?Håber der er nogle der kan hjælpe mig. Skal aflevere i morgen! på forhånd tak.
  • Sociologi

    Forumindlæg
    Goddag..Jeg er igang med at skrive en større samfundsfags rapport, hvori overskriften hedder "Solidaritet". Jeg vil høre om der er nogle som eventuelt har skrevet opgaven, som kunne hjælpe mig med det, da jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal skrive opgaven!På forhånd tak.Mvh Marie
  • Samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej.Jeg er igang med at skrive en større samfundsfags rapport, og i min diskussion skal jeg inddrage, "hvilke sammenhænge der er mellem samfundsforandringer og individets identitet".Håber, at der er nogle som kan hjælpe.På forhånd tak.
  • Kognitiv psykologi- lav en feltundersøgelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal lave en feltundersøgelse i emnet kognitiv psykologi. Min første tanke er, at genskabe Frederic Barletts forsøg "åndernes krig", men ideen er ikke så orginal, og skal aflevere rapporten d 27.2 Nogle forslag?
  • Find elektronegativitet forskellen på stof med sammensat ion?

    Forumindlæg
    hej, jeg sidder og skal skrive en rapport, og kan nu ikke huske hvordan man finder elektronegativitet forskellen, når et stof har en sammensat ion. Stoffet er AgNO3. Så hvordan finder man forskellen på stoffet AgNO3? kan ikke finde ud af hvordan man bærer sig ad med det, da der indgår en sa...
  • oxidation spg

    Forumindlæg
    hej sidder med en rapport og mangler en sidste sp'rgesmål fik min alkohold til at være sekundær med keton Hvorfor er det vigtigt, at man ved oxidationen af alkoholen destillerer oxidationsproduktet fra reaktionsblandingen hurtigt efter at det er dannet?
  • Masseprocent af ethansyre

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg skal i en rapport finde masseprocenten af ethansyre. Men jeg får problemer når jeg skal til at beregne selve masseprocenten, da jeg får at massen af ethansyre er større en massen af husholdningseddike. Har vedhæftet mine beregninger
  • Ligninger

    Forumindlæg
    HI allVi er ved at have en del om ligninger og skal til at aflevere en Rapport,, Og mine notater er ikke til at finde rundt i, Så jeg ville høre om der er en engel derude som der har eller ved hvor jeg kan hente nogle knald gode notater.. Ville hjælpe megetTHX :D
  • Hvad kunne man tænke sig at det isolerede DNA kunne benyttes til?

    Forumindlæg
    Hej jeg har en biologi rapport for og mangler hjælpe til et spørgsmål i diskussionen. Det går ud på at isolere et DNA fra løget. Og så har jeg fået det her spørgsmål og kunne godt bruge lidt hjælpe. Hvad kunne man tænke sig at det isolerede DNA kunne benyttes til? Tusind tak på forhånd:-)
  • vippespirometer

    Forumindlæg
    hej! jeg sidder her og er midt i min biologi rapport der handler om lungerumfang, men der er en ting som jeg ikke helt kan finde ud af. jeg ved ikke hvordan jeg skal finde ud af hvad en cm svare til på kurverne. jeg håber der er nogen der gider at hjælpe mig med det, for jeg skal have fremgangsmå...
  • vands polære egenskab?

    Forumindlæg
    1. Gør rede for vands polære egenskab, og forklar hvilken betydning det har for vand som oplæsningsmiddel og vands blandbarhed med andre væsker. spørgsmål til rapport jeg skal aflevere imorgen. håber at der er nogen som vil hjælpe :) <3