Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 12641 til 12660 af 22746
  • Spørgsmål til opg. om 2-genudspaltning inde under Biologi

    Forumindlæg
    På side 4 i denne biologi rapport står der noget under "Forholdet i vores resultater" (lige efter skema III), som jeg ikke helt forstår. F.eks. 57/6 - hvor kommer det 6-tal fra? Øhh? Håber at nogle kan forklare mig det hurtigt.. På forhånd tak.
  • Bestemmelse af et stofs molare masse og molekylformel

    Forumindlæg
    Hej!Jeg skal til at skrive rapport "Bestemmelse af et stofs molare masse og molekylformel" (øvelse 18 Mygind/Øvelser2/3) ..Ved ik helt hva jeg kan skrive i teori-delen, håber nogen kan hjælpe mig med det??
  • John F. Kennedy

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at skrive om John F. Kennedy. Skrive om hele hans liv til hans død.(da han blev skudt)...Jeg vil lige spørge om en af jer tilfældigvis ikke har skrevet en rapport om ham som kunne give mig go' inspiration.På forhånd tak.
  • Hjælp omkring kulhydrater og blodsukker.

    Forumindlæg
    Hej, jeg er ved at skrive biologi rapport men der er nogle ting jeg ikke forstår. Håber at nogen vil hjælpe... 1. Hvordan kan jeg forklarer de forskellige membrantransporter: - Tarmlumen til slimhindeceller - Intercellulærvæsken til muskelceller ? 2. Hvor og hvordan kulhydrat lagres i kroppen?
  • Er helt lost

    Forumindlæg
    Jeg er efterhånden helt lost mht. teoriafsnittet i min kemirapport. Rapporten omhandler oxidation af primærer og sekundærer alkoholer, men kan simpelthen ikke se, hvad jeg burde skrive i teoriafsnittet. En der har et par forslag til hvad jeg kunen skrive i teoriafsnittet?
  • tsunamien i asien

    Forumindlæg
    jeg står og skal skrive en engelsk rapport om ovenstående emne, men jeg mangler noget stof til at kunne æave det rigtige gennembrud i min opgave...Håber at nogle kan hjælpe mig :)
  • Ohms udvidede lov

    Forumindlæg
    Hej, kan se at min lære har skrevet formlen Up = Uo-I*Ri. Op i min rapport, hvoraf kommer den formel kan kun finde formlen : Up = Uo-Ri*I i min bog..
  • big bang

    Forumindlæg
    ekspert søges!! jeg er i øjeblikket igang med at skrive en rapport omkring big bang, i faget teknologi.. jeg har skrevet om de forskellige teorier og om CERN, og sidder nu fast.. har DU et forslag om hvad jeg mere kan skrive om?! på forhånd tak!!mvh jetha
  • Plast

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg er ved at lave rapport om plast.Vi har bestemt forskellige plasttyper ud fra vandprøve, varmeprøve, brandbarhed og ved at se, kradse og skære i plasten.Kunne godt tænke mig lidt inspiration til opgaven - hvad ville i tage med i den?!På forhånd tak!
  • Opløselighed

    Forumindlæg
    Hejsa...jeg skal afleverer en rapport på mandag, har lige brug lidt hjælp.jeg har udregnet Ko(PbI2), så står der at:Beregn opløseligheden af PbI2 i rent vand.Hvad skal man så? Er det ikke lig med Ko(PbI2)?Ko(PbI2)=1,81*10^-8 M^3
  • Biologi eksperter skal bruges :D

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en biologi rapport, men er gået lidt i stå!- beskriv en svamps livscyklus og hvilke forhold skal der være opfyldt før svampen trives optimalt?- hvad vil I gøre for at opfylde svampens behov?Er der nogen som vil hjælpe?
  • hjælp med en biologi-opgave.

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en biologi rapport, men er gået lidt i stå! - beskriv en svamps livscyklus og hvilke forhold skal der være opfyldt før svampen trives optimalt? - hvad vil I gøre for at opfylde svampens behov? Er der nogen som vil hjælpe?
  • HASTER tryk i Ligevægt

    Forumindlæg
    Skriver en rapport om det interstellare medium men jeg sidder og kan ikke huske hvad det hedder når noget er i ligevægt mht. trykket, altså det som på engelsk hedder pressure equilibrium. Er det hydrostatisk ligevægt eller mekanisk ligevægt , eller noget helt tredje ???? Det haster
  • Absorption - Tabelværdi af vands halveringstykkelse ved gammastråling.

    Forumindlæg
    Er næsten færdig med min rapport om absorption, men jeg mangler at beregne procentafvigelser, og jeg kan ikke finde ud af at slå tabelværdien for vands halveringtykkelse ved gammastråling op i min databog. jeg håber, at der er nogen, som kan hjælpe ;)
  • Biologi spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en biologi rapport, men er gået lidt i stå! Jeg skriver ikke om de svampe ude i skoven, men om gærsvampe, altså de svampe som, bruges til at lave brød og øl.- hvad vil I gøre for at opfylde svampens behov? Håber I vil hjælpe..Mvh. Tonni!
  • Ballistiske pendul

    Forumindlæg
    hejsa jeg skal lave en rapport om det ballistiske pendul, men på mærkelig vis er det svært for mig at komme igang...så derfor spørger jeg jer derude om i kender noget til det ballistiske pendul, i så fald må I gerne skrive lidt om det...takker
  • hjælp til samfundsfagsrapport

    Forumindlæg
    Jeg har altid problemer med at skrive samfundsfagsrapporter, hvilket irriterer mig voldsomt. Derfor ville det være dejligt hvis jeg kunne få en person der gad respon på en til 2 fremtidige rapporter, mit niveau ligger på 8
  • Beckmanns blanding

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i gang med at skrive en rapport om oxidation af ethanol i kemi. Og under teori vil jeg gerne nævne noget om Beckmanns blanding, er der nogen der har en ide om hvad jeg kunne skrive? Crew
  • Methanol fremstilling

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal skrive om stoffet, methanol i en rapport.. men der står desværre ikke specielt meget om fremstilling, :( Jeg tænkte dermed at i muligvis kunne beskrive fremstillingen for mig, og hvordan stoffet oxyderes i leveren? ;) På forhånd tak.. x'D
  • Protolyse-proces (HASTER)

    Forumindlæg
    Jeg er igang med en rapport hvor ethansyre titreres med natriumhydroxid - jeg har tegnet en titrerkurve, og her viser det sig at ækvivalenspunktet ligger på 8,2 og ikke 7 som ville have været logisk...HVORFOR?Hurtigt svar udbedes... skal aflevere i morgen tidlig.