Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 12661 til 12680 af 19198
-
Hjælp til rettelse
ForumindlægNogen, der vil være søde at hjælpe mig med at rette 300 ord på tysk? Jeg ved på forhånd at der ikke er så mange fejl. På forhånd tak. -
Ord
ForumindlægGoddag, nogle der vide hvordan man siger Mange mennesker er næringe, fordi de tænker kun på pengene? På Tysk Denke. -
Forkortelser.
ForumindlægHvad betyder, de her forkortelser på tysk. z.B. usw. d.h. d.i. u.A.w.g. z.T. z.Z. z.Hd. u.a. -
Fsa 2009
ForumindlægHejsa allesammen .. er der nogen der har downloaded før FSA 2009 både til Dansk , eller matemaik , tysk , eller engelsk .. -
1.sætning
ForumindlægTysk ----> Dansk Von ihrem Versteck in einem Amsterdamer Hinterhaus aus beobachtet... -
Hvordan siger man?
ForumindlægHvordan siger man: Koncerten, som sendes i fjernsynet i mange lande? Er lidt i tvivl om den passive form på tysk. Og hva med: I disse år opførtes .. -
hurtig brug for hjælp
Forumindlæghvad hedder det på tysk ''siden den dag boede hun alene'' -
Hjælp
ForumindlægHej. Hvordan siger man " Jeg vil fortælle om filmen **** " på tysk?? Er det "Ich will gern von dem Film **** erzählen" ??? -
Tyskaflevering hjælp søges!
ForumindlægHejsa! Jeg skal aflevere tysk her i morgen. jeg har skrevet´det, men vil høre, om der er en, der har tid til at rette det over msn her til aften? det er ikke mere end en enkelt sie :) -
Grammatiske fejl
ForumindlægHej venner Jeg skal fremlægge en kort fremlæggelse i tysk i morgen, og det ville være lækkert hvis nogen kunne fortælle, om der er en kæmpe bommert iblandt - Tak på forhånd! -
hjælp please
Forumindlæghejj er der ikke nogen der kan rette min tyske oversættelse?? bare skriv så sender jeg det.. takkk -
Flertal - die?
ForumindlægSkal der sættes flertal hvis f.eks jeg skal oversætte turisterne fra dansk til tysk? Hedder det så 'die Tourist'? -
Virksomhedsanalyse
ForumindlægHej derude Jeg skal i min 3.årsopgave lave en virksomhedsanalyse af en tysk virksomhed, og dens udgifter til velfærd Hvordan finder jeg et årsresultat, for en tyskvirksomhed -
Hjælp, tak.
ForumindlægJeg tænkte på, om jeg må sende en sides tysk til en eller anden person, som lige vil kigge det igennem og rette fejl? Så ville jeg virkelig være taknemmelig. :) -
siemens nixdorf
Forumindlæghej en der kan skrive 4-5 linier på tysk om siemens nixdorf i berlin og munchen behøves ikke være super super godt men selvf uden stavefejl osv -
universiteter i Esbjerg
ForumindlægEr det muligt at studere tysk i Esbjerg altså som sprog og ikke et specifict område inden for sproget? -
hjæælp haster rigtig meget
Forumindlægsiemens nixdorf en der kan skrive 4-5 linier om siemens nixdorf i munchen og berlin på tysk -
Problem med sætning
ForumindlægHej Alle. Vil i lige hjælpe mig med denne oversættelse af denne sætning: på tysk :) Det passede overhovedet ikke; de havde ikke engang spurgt os. tak på forhånd ;) -
( HURTIGT ) Fortæl om evt. jeres eller forældres bryllup
Forumindlægdet er meget vigtigt og ville blive glad hvis det blev gjort hurtigt. Skal være på ca. ½ - 1 side. Skal helst være på tysk, men da det er lidt besværligt så er dansk ok. På forhånd tak. -
Rette kort oversættelse
ForumindlægHej! Er der nogen venlige sjæle der vil kigge på min dansk til tysk oversættelse, og rette den, og evt. sige hvad jeg skal øve mig mere på :) Den er ultra kort!!
