Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 12681 til 12700 af 176852
-
Problemstillinger til AT - Samfundsfag A og Dansk A
ForumindlægHej derude. Jeg står og skal formulere nogle problemstillinger, hvilket jeg har lidt problemer med. Min problemformulering lyder således: Hvordan benytter de politiske partier i Danmark kommunikation til at nå ud til deres vælgere? Jeg ved jeg vil analysere DF's valgvideo fra 2011 Jeg ve... -
SRP om økonomi? - Mat A, His A
ForumindlægHej, Jeg skal lige straks skrive SRP i Mat A og His A, og synes ikke de traditionelle emner er alt for spændende. Jeg interesserer mig rigtig meget for makro/mikro økonomi. Egentlig alle afspekter af økonomi og finanser - specielt aktier. Men kan ikke rigtig finde på et emne, hvor begge f... -
Italiensk!! - Hjælp til "A bocca a chiusa"
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg håber at der er en eller flere med ekspertise indenfor italienskfaget, som kan hjælpe mig. (er i tidsnød) Jeg skal skrive ca. 200 ord (på italiensk) om sangen "A bocca a chiusa", men har hverken tid eller evner til at oversætte og forstå teksten på et sådant niv... -
a og b i en lineær model
ForumindlægHej deruode Jeg er sådan lidt i tvivl om formuleringen i en opgave (vedhæftet); Vi er godt klar over, at når de vil have, at man skal estimere en models parametre, a og b, så skal man bare nedskrive a og b fra forsriften? Jeg skulle lave et xy-plot af data, og så fik jeg en lineær forskrift. J... -
Martin A Hansen
ForumindlægHej alle studerende Er der noget som ved hvor man kan få oplysninger om Martin a. Hansen? Hilsen Mig :D -
Matematik A - Htx - et spørgsmål
ForumindlægHej.....jeg er en pige som gerne vil starte på htx efter sommer.....ville bare lige høre om nogen kunne fortælle lidt om hvad man laver og hvad man lærer på htx hvis man har matematik på A-niveau.... tak -
A dash for freedom - betydning?
ForumindlægHar læst en short story der hedder A dash for freedom. Hvad betyder titlen? Hvis i nu bare skulle oversætte den, og hvordan vil i fortolke titlen? -
Samfundsfag A studentereksamen 2016
ForumindlægEr der nogen der har samfundsfag A studentereksamen d. 30 august 2016 delopgave C liggende?? -
Andengradsligning uden a, finde diskriminant.
ForumindlægJeg sidder her med en opgave der skal afleveres til i morn og håber at der er nogen der kan hjælpe mig hurtigt. Funktionerne f og g er givet ved f(x) = -x2 + 6x + 1 og g(x) = x2 – 2x + 7. a) Bestem toppunktet til grafen for f. Til at finde toppunkt skal jeg jo bruge diskriminanten hvor ... -
A-niveau i USA
ForumindlægHej.. Er der nogle der ved hvad man skal have på a-niveau, hvis man vil gå på Harvard university, og studere molekylær biologi, tandlæge eller apoteker? <3 Harvardgirl -
Andengradspolynomier - bestem a.
ForumindlægHvordan bestemmer man tallet a, når man har en andengradsligning og kender én rod? -
Matematk A vEkTor
Forumindlæg→ En vektor a er givet : → a =(-4,3) • • ---> --> • Bestem e__a .• ... -
Tysk A eksamensopgave fra 2009
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, hvad eksamensættet fra 2009 tysk A hedder? :) -
Beregn a i følgende udtryk
ForumindlægHej, gider i lige hjælpe mig med denne opgave. Beregn a i følgende udtryk : x^2-4x+y^2-8y+a = 0 sådan at grafen bliver tangeret af linien På forhånd tak -
Bog i Matematik A
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig, at høre, hvilken bog man bruger i gymnasiet i matematik A? Jeg skal til at supplere i matematik A, og vil derfor gerne forberede mig selv lidt på hvad der venter mig... -
Vejledende løsning - Mat A
ForumindlægHej alle. Er der nogle der tilfældigvis skulle have vejledende løsninger til Matematik A, må i meget gerne skrive her. Det drejer sig om Matematik A, 4. udgave, 1. oplag. Med venlig hilsen Jonathan -
Færdighedsregning - Eksame - Facitliste 2015
ForumindlægHey.! Som i nok ved, skulle alle 9'klasser, op til eksamen i dag (Færdighedsregning, Matematik) Nogen som har facitlisten? Vil rigtig gerne se den, vil bare gerne se hvad jeg kommer til at få som karakter, da jeg ikke kan vente. -
Integral regning - bestem a
ForumindlægHejsa. Jeg har følgende funktion: f(x) = x + 10 og jeg ved at højre grænse er 40 dvs. b = 40 Men jeg skal bestemme a Hvordan gør jeg helt præcist det - ved godt man skal isolere a, men kan ikke finde ud af det i den her situation? På forhånd tak. -
a-hat c-pil
Forumindlæghvorfor er | a-hat c-pil | = |a-pil| |c-pil| i beviset for Sætning 2 -
Bestem tallene a og b
ForumindlægHey.. Har siddet og bøvlet med den her opgave.. Men kan ikk få den lavet..!f(x)=(x-2)^2-3Funktionen g(x)=ax+b er en lineær funktion og ligningen f(x)=g(x) har netop en løsning x=5... Bestem tallene a og b i regneforskriften for g.. ?? Ved ikk helt hvordan jeg finder a og b.. :SPå forhånd tak !
