Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 12761 til 12780 af 60468
-
HJÆP SKIHOP EKSAMEN
ForumindlægJeg har lige trukket en eksamen opgave omkring Skihop. Spørgsmålet lyder sådan : Planlæg og udfør eksperimenter, der belyser nogle af de faktorer, der har indflydelse på skihoppets længde. Nogen der har nogle gode ideer ? :D -
Hg- synopsis eksamens opgave
ForumindlægFindes der mon nogen der allerede har været til synopsis-eksamen på HG2 i år? Jeg har speciale i offentlig administration og kunne rigtig godt tænke mig at få lov at se en besvarelse af opgaven, som kunne give mig lidt inspiration. Håber der er en som er sød at hjælpe :) -
Problemregning 9. kl. eksamen
ForumindlægAngående den kommende eksamen i matematik, problemregning, ville jeg lige høre, om der er en bestemt måde, man skal opstille problemregningen på? Jeg skriver inde i docs - er der et bestemt "loyout" til selve opskrivningen???? Eller er det noget, man selv kan vælge? -
EKSAMEN STREES HJÆÆÆLP!!!
ForumindlægHej jeg har trukket teksten MIT MESSER UND GABEL til tysk eksamen, og jeg har fået 24 timers forberedelses tid til den. Der er snart gået lidt over 10 timer, og jeg kan ikke forstå en dyt af teksten! Nogen der kan hjælpe? :( -
Hjælp til at finde faste vendinger fra engelsk til dansk!!!
ForumindlægHej! Jeg har fået en opgave, hvor jeg skal oversætte nogle engelske vendinger til dansk. Har fået at vide at disse engelse vedninger, findes præcis på samme måde på dansk. Fx det typiske vending nord, syd vest hjemme bedst, så jeg skal på samme måde oversætte det engelske til noget som også har e... -
Rettelser til engelsk stykke
ForumindlægHej, jeg håber du kan hjælpe mig med grammatikken! På forhånd tak. DANSK: Sprogene var nært beslægtede, og de to folk var kulturelt på nogenlunde samme niveau; mange af låneordene er derfor dagligdags ord (fx æg, vindue, løs, give, de og dem) Efter normannernes erobring af England i 1066 var en e... -
Disneyficering, dansk A og engelsk A
ForumindlægHej er der nogen, som har nogen ideer til problemstillinger i AT 8 i fagene dansk A og engelsk A ? Jeg har valgt disneyficering som emne, og jeg kan ikke lave det om mere... jeg er virkelig på bar bund! -
Hf-enkeltfag eksamen december 2014
ForumindlægHej. Ville høre om nogen vil lægge deres besvarelse ud fra skriftlig eksamen matematik B fra den 5. december 2014, så jeg kan sammenligne? -
idræt på c-niveua - årsprøver eller eksamen?
ForumindlægKan man risikere at komme til årsprøve eller eksamen i idræt på obligatorisk (c) niveau? ved nemlig, at man kan på b-niveua... -
Matematik eksamen 2g, spørgsmål
ForumindlægJeg skal til eksamen i matematik i næste uge, og er lidt i tvivl om hvordan det ville være bedst at arbejde med de udleverede spørgsmål. Samtidig har jeg nogle generelle forståelsesspørgsmål til dem. Hvordan vil I mene det er bedst at arbejde med spørgsmålene? Læse stoffet til hvert af dem, og d... -
funktioner hjælp eksamen imorgen tidlig
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen imorgen tidlig Er der nogen forslag til nogle gode funktioner jeg kan bruge som eksempel? (lineære, eksponentielle og potens) Og er dette korrekt? En mus fandt en ost –der var 200 små bidder i osten. Den kunne tage 2 bidder i minuttet. Lidt efter kom en stor mus. ... -
HAR BRUG FOR HURTIG HJÆLP EKSAMEN IMORGEN!
ForumindlægHej, Jeg har virkelig brug for noget hjælp mht. noget matematik C-niveau, da jeg skal op til eksamen imorgen, og virkelig er helt lost med de her matematik spørgsmål - matematik er ikke mit stærke fag. Men jeg ville virkelig sætte pris på hvis der var nogle som kunne hjælpe mig med at svarer hu... -
Historie punkter til eksam.
ForumindlægHej allesammen:D Jeg er virkelig dårlig til histore. kunne godt bruge lidt hjælp med med disse punkter i historie. Er der nogle der vil hjælpe mig med at fortælle lidt om de forskellige punkter, bare de vigtige ting. Rigtig mange tak på forhånd. det kunne hjælpe mig så meget til histore eksamen. ... -
Emner til engelsk 5 min. oplæg ??
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal fremlægge her snart på engelsk i 5 min. Vi har noget kaldt speakers corner hvor vi ikke må ha ret meget at kigge på, men det skal dog varer 5 min. Jeg er selvfølgelig helt blank på hvad jeg skal skrive om, og ville være glad for en smule hjælp. På forhånd tak. :-) -
Hjælpemidler til fysik/kemi eksamen??
ForumindlægHeej alle derude .. jeg skal snart til fysik eksamen, og jeg undrer mig over, hvilke hjælpemidler man må have med?? jeg ved at egne noter er tilladt - men kan man fx også printe sider ud fra nettet, lægge det i en mappe, og tage dem med?? er det tilladt ! -
ang. årskarakter og eksamenskarakter
ForumindlægHej. Tæller både årskarakter og eksamenskarakter med i ens gennemsnit ? altså hvis jeg nu får 7 i Samf C i årskarakter og jeg har får 7 til eksamen, tæller så begge mine karakter med i mit gennemsnit ? Mia -
Mundtlig Mat C Eksamen
ForumindlægHvordan er det mundtlig eksamen foregår på Matematik C? Jeg trækker et spørgsmål, forbereder mig og vil inde til selve eksamen få en opgave som jeg skal løse? Håber der er nogen der kan hjælpe mig, jeg er ret usikker på hvordan det foregår. -
Mundtlig eksamen - noter
ForumindlægHej! Er der en venlig sjæl som tidligere har været oppe eller en som skal op i mundtlig matematik? Jeg søger med lys og lygte efter nogle brugbare noter - gerne med forklaringer. Nogen der kan hjælpe? Kh. -
Fysik / Kemi eksamen
ForumindlægJeg skal op i morgen, er der eventuelt nogen der har dispositioner til alle emnerne? :) -
Spg. til eksamen (c-niveau)
ForumindlægHej Jeg har tre c-niveaus fag. mit spg. om jeg kan risikere at komme op i alle tre eller slet ikke nogen, hvilket jeg ikke tror...
