Søgning på: matematik fp10 3 december 2021. Resultater: 12781 til 12800 af 135324
-
Mat A + ?
ForumindlægHeej Alle Sammen !! Jeg er en 339;ere som snart skal vælge fag til srp. Min sudieretning er mat a, fysik og kemi b, så jeg bliver nødt til at skrive i mat, hvilket jeg ikke ville :( Men ja mit spørgsmål er, om i havde nogle forslag til hvad man kunne skrive om hvis jeg vælger dansk eller histo... -
Afstand
ForumindlægJeg ved ikke, hvordan jeg skal regne opgave 5.3 ud, nogle som kan hjælpe? Jeg har vedfæftet et billede -
Hvordan siger man? Det med fødselsdag...
ForumindlægHey Guys :b ehm ja jeg skal skrive at denne her pige er blevet født en hvis dato...men jeg så usikker på hvordan man nu skulle sige det -.- min lærer suck big time...!! men sætningen lyder som følgende: "Hun blev født den tredje december 1965", og jeg sidder lidt og tænker følgen... -
Nogen der kan komme med et bud!!
ForumindlægHejsa....har tænkt og tænkt, men nogen søde og venlig mennesker der gider at komme med et bud. Sådan lyder sprg. Nævn mindst 3 forskellige områder, hvor matematik anvendes, og giv for hvert områderne et eksempel på en sådan anvendelse." I behøver ikke at give 3 eksempler" :) hvilk... -
Pythagoras
ForumindlægHejsa.Skal skrive 3.-årsopgave i december, så jeg vil høre om der er nogen herinde, der har en opgave om Pythagoras39;s sætning etc. Vil gerne se, hvordan det skal skrives osv...Ville være meget taknemmeligI kan sende til mig i en e-mailPå forhånd takPhilip -
God hjælper søges
ForumindlægHej, er du god til matematik kan jeg måske bruge dig. Jeg har matematik på A niveau, som et suppleringsfag tl min studentereksamen og skal til skriftlig eksamen den 12. december. Jeg har brug for hjælp næsten hverdag omkring 1-2 timer med alle former for skriftlige opgaver, som man kan risikere... -
VUC - suppleringskursus
ForumindlægHej allesammen Kan jeg søge om optagelse på VUC-suppleringskursus i december? -
Terminsprøver
ForumindlægTil januar måned har jeg Terminsprøver, og jeg vil gerne vide om det er FSA maj eller FSA december man får? jeg skal op i dansk, matematik og engelsk. kan nogen evt. komme med råd til at forberede sig? på forhånd tak -
MA Stx 2008
ForumindlægHej. Er der nogle der har lavet besvarelserne til de to Matematik STX sæt fra august 08 (STX082) eller december 08 (STX083)? Mvh Hvis i vil, så send den til følgende mail: [email protected] eller skriv blot linket her i forrumet -
Løsning af eksamensopgaver :(
ForumindlægHejsa! Er der nogen der har eller ved hvor jeg kan finde løsningerne til eksamensopgaverne i matematik A htx? Leder efter disse: 30. august 2011 16. december 2011 Mvh Anette -
HJÆLP MIG
ForumindlægHej folken ER der nogen som har lavet matematik sættet fra 2011 december i 10.klasse. I opgaven findes der følgene opgaver. •Skibsfart i Danmark •Containerskib •Containerkode •Aarhus Havn •GPS -
hvilken bevisbog skal jeg vælge
ForumindlægHej.. Som GSK-elev på et a-niveau kursus, skal jeg op i mat til december... Jeg har med stor glæde brugt lars Pedersens 112 matematik, men skal nu ud og finde en bog, hvor alle beivser er samlet, og som er overskuelig... er der nogen der der har nogle erfaringer med sådanne "bevisbøger"? -
Find FBestem f `(4) ved hjælp af figuren.
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/documents/HFE073-MAB.pdf link her er figuren Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde f'4 ved hjælp af figuren. Eksamenssættet er fra 2007 december 18 Matematik b niveau HF -
Isolering af "n" i et udtryk
ForumindlægHej derude Jeg har svært ved at knække koden til dette spørgsmål fra eksamenssæt december 2014 i matematik B. Nogle der kan hjælpe? Isoler n i udtrykket L = 2 * z * ( σ / √n ) ^ 2 -
Radioaktivitet - SRP?
ForumindlægHej Jeg skal som så mange andre også skrive SRP til december. Jeg har overvejet emnet: Radioaaktivitet i Fysik A og Matematik A. Er der nogen, der har erfaring med emnet, samt eventueller guldkorn, til gode ting at komme ind på? :) -
terminsprøve
ForumindlægHåber nogen kan hjælpe, tak på forhånd ;) jeg skal snart op til terminsprøve, og til matematik skal vi op i prøverne fra december 2013! så jeg vil spørge om hvordan problemregningen er? hvad handler den om? har nemlig hørt, den er rigtig svær! -
Rumgeometri
ForumindlægHej. jeg skal skrive en SSO her i december, og har valgt matematik. Jeg har spurgt min lærer om hun kunne komme med nogle foreslag. hun nævnte om rumgeometri, men nok om det. Jeg ville hører ad om i kunne nævne flere emner. -
Rettelse af SRP
ForumindlægSøger universitetsstuderende/videregående med speciale i matematik og/eller historie til RETTELSE af min SRP i midten af december. Der bliver selvfølgelig givet en fortjeneste efter aftale :) Emnet er sygdomsspredning med fagene HisA og MatA Skriv jeres nr./e-mail nedenfor hvis det har interesse. -
Eksempler på eksamensspørsmål i geografi
ForumindlægHej allesammen!Jeg skal op i geografi på onsdag. Men jer er i den uheldige situation, at min lærer har været indlagt på hospitalet de sidste 14 dage... derfor har jeg ikke haft mulighed for at få eksempler på eksamensspørgsmål! Nogen som ligger inde med nogen? Det ville være en stor hjælp:)KH Eva -
Antal eksamner i gymnasiet
ForumindlægHej Alle. Går i 3.g og har lige fået at vide at jeg skal op i mundtlig biologi og engelsk plus selvfølgelig AT. Derudover skal jeg op i 4 skriftlige prøver. Mit spørgsmål er hvor mange eksamener man skal op i gennem gymnsiertiden, for kan virkelig ikke finde ud af om AT tæller med eller om det b...
