Søgning på: engelsk brev. Resultater: 12801 til 12820 af 25907
-
PANIK-SSO
Forumindlægså nu er det lige før man går i panik!! jeg siger med min sidste del af opgave formuleringen, og uanset hvor jeg får hjælp og uanset hvor meget jeg læser, er det stadig meget svært at få skrevet noget!! den sidste del af min opgaveformulering ser således ud: til sidst vurderer du værket med henb... -
kilder til manhattanprojektet
ForumindlægMin problemformulering lyder således: Historie A, fyisk B a) Hvordan fungerer en atombombe, og i hvilket omfang havde den amerikanske regering forudset den ødelæggende virkning i Hiroshima og Nagasaki? b) Hvilke politiske og militære motiver lå bag den amerikanske regerings brug af atombombe... -
Oversættelse
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med at oversætte følgende sætninger til tysk: 1. Kender du historien om jøderne? Ja, den kender jeg. 2. Var bedstemors forældre unge i 1939? Ja, det var de. 3. Skriver faren et brev? Nej, han skriver det ikke. 4. Hvornår mærker moren krigens følger? Hun mærker de... -
Sætningsoversættelse
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med at oversætte følgende sætninger til tysk: 1. Kender du historien om jøderne? Ja, den kender jeg. 2. Var bedstemors forældre unge i 1939? Ja, det var de. 3. Skriver faren et brev? Nej, han skriver det ikke. 4. Hvornår mærker moren krigens følger? Hun mærker... -
Fravær på VUC
ForumindlægHej alle. Jeg tager i øjeblikket GSK-kurser på VUC, og er kommet op på 20,34% fravær i et fag pga. sygdom i familien. Jeg kan læse mig til at fraværsgrænsen er på 20%, men har ikke fået brev om eventuel udsmidning, eller at jeg skal op i fuldt pensum. Er der nogen der ved, om det er fordi de ikke... -
Historie Eksamen problemformulering
ForumindlægHej Alle :) Jeg skal til historie eksamen imorgen. Jeg har om emnet mellemkrigstiden - den kolde krig, hvor mine kilder består af: 1.Præsident Wilson's 14 punkter 2. Lenin om sovjetmagtens nærmeste opgaver. 3. Trumandoktrinen. 4.Ungarnsopstanden 1956, Studenternes krav: 22 oktober... -
Fra SDU til KU
ForumindlægHej!!! Som mange andre fik jeg i dag et brev angående min videregående uddannelse. Jeg er blevet optaget på farmaci på SDU, men problemet er at jeg bor i kbh. og magter ikke at tage til odense hver dag. Derfor tænker jeg, at begynde på SDU til at starte med, og derefter skifte til KU. Kan man... -
Manglende svar på udd
ForumindlægHar hverken fået brev fra udd hverken idag eller igår, har kontaktet min første prioritets udd sted hvor jeg muligvis har fået en standby plads og min 3. prioritet da jeg kunne se jeg ikke kom ind på nr 2.. Tlf var optaget begge steder så har nu skrevet en mail og stadig ikke fået svar.. bliver... -
Cand.Polit
ForumindlægHej Jeg har idag fået brev om optagelse på Cand.Polit uddannelsen på Københavs Universitet, som var min 2. prioritet. 1. prioriteten var jura, som krævede et snit på 8,8 og mit snit afvigede med 0,1, da jeg havde et snit på 8,7, og jeg havde ikke søgt om nogen standbyplads. Jeg er stadig ... -
Tonen i debatten kan ikke accepteres.
ForumindlægJeg har modtaget følgende brev fra en bruger herinde, der kalder sig whymee, derfor ønsker jeg ikke længere at være medlem. Venlig hilsen Erik Morsing. :HAHA!!! FUUUCK du har så meget ondt i røven.. gaaal sikke en misundelse du viser frem ;) Det fandme bar tydeligt at du har ondt i røven ove... -
Hjælp til spansk oversættelse
ForumindlægEn som kan hjælpe mig med at oversætte dette: Amerigo Vespucci var en berømt købmand og opdagelsesrejsende fra det 15. århundrede. Han ville gerne med på en ekspedition af den nye rute til Asien, som Columbus troede, han havde fundet. Hans ekspeditioner overbeviste ham om, at de ikke var kommet t... -
Kommer jeg stadig ind?
ForumindlægKære nuværende studerende. Jeg har ansøgt om at komme ind på et gymnasie, og da jeg ikke er blevet opstillet til optagelsesprøve, kom jeg ind. Jeg har fået et brev om mødetid, men jeg skal returnere en bekræftelsesblanket med pasfoto, dåbsattest og folkeskole afgangsbevis. Da jeg indmeldte mig ... -
Ansøgninger
ForumindlægHey alle! Og til de nybagte studenter mange gange tillykke! Jeg har lige et spøgsmål ang det at udsende ansøgninger til videregående uddannelser - nogle af dem er nok lidt.. tja.. basale.. :) 1. Jeg har hørt et rygte om at det er ens skole, der skal sende ansøgningerne ud? Er det rigtigt? 2.... -
Studiekort
ForumindlægHej Dengang jeg fik brev om optagelse stod der at mit studiekort ville blive sendt hjem til mig sidst i august, men i min rusbog står der at studiekortet skal hentes på universitetet i den første uge jeg starter der dvs. i september. Hvad er rigtigt? I rusbogen står der også at før min 2. dag p... -
type kilde?
ForumindlægHej Alle :)Jeg har 2 bøger som er skrevet af Gerda BonderupBegge 2 omhandler koleraen i 1853 sådan - groft sagt. Bøgerne hedder "Det Medicinske Politi" og "Cholera-Morbro'er og Danmark".Hvad hedder denne type 'kilder'.F.eks man har jo breve, avisartikler m.m.... Hv... -
Forskudsopgørelse
ForumindlægJeg er født i den 6. juli og derfor kan jeg først få SU fra den 1. okt 2007. Men jeg har lige modtaget et brev fra skat om at jeg skal aflevere mit frikort, og at det er først når jeg har modtaget min nye forskudsopgørelse at jeg kan få min SU. Jeg sidder her med min nye Forskudsopgørelse som j... -
Gennem Rosenborg Have!
ForumindlægHeeei. Jeg har fået til opgave at skrive en stil, som hedder Gennem Rosenborg Have(måske har nogen af jer skrevet den før :D). Men opgaven lyder sådan: Forestil dig, at du enten er en unge dame. Skriv et brev til en nær ven eller veninde om, hvad der er sket, siden du ikke længere følges ad med... -
Hvor mange kilder/fodnoter?
ForumindlægHej Er ved at skrive en historieopgave (har pt 20 sider inkl. indholdsfortegnelse, forside mv.), og mangler efterhånden kun at læse den igennem og rette den til. Problemet er, at de eksempler på opgaver, jeg har læst, har haft 40-50 fodnoter med kildeangivelser, hvor jeg kun har 25. Jeg er derf... -
Opgave om aftale
ForumindlægHej Jeg er kommet i tvil om denne opgave. Jeg mener at de har en aftale men er i tvil da Ea ikke har kunne komme i kontakt med Torben. Er der nogle som kan sige om det er helt ved siden? Torben Beck Poulsen har forhandlet hårdt og længe om salæret for salg af et interessant emne - en 120 m2 s... -
Hjælp til tysk grammatik
ForumindlægEr der nogen frivillige som kan kigge på 5 sætninger? Det haster, da det skal afleveres imorgen. 10) jeg skrev et brev til min bror og bad ham give mine forældre besked 11) passer det, at han er forelsket i din søster? 12) hvad forstår I ved begrebet "demokrati"? 13) for en uge siden ...
