Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12821 til 12840 af 109300
-
stamfunktion
Forumindlæghej :) En funktion F er givet ved F(x)=x^6*e^x+3 gør rede for hvilken af nedestående funktioner F er satmfunktion til f(x)=6x^5*e^x f(x)=6x^5*e^x+x^6*e^x f(x)=6x^5*e^x+x^6 -
Skriftlige karakterer...
ForumindlægDe skriftlige karakterer er blevet offentliggjort nu... For mit vedkommende er det blevet til: 6 i dansk 9 i engelsk 9 i matematik og 11 i tysk Så...trods dansk-karakteren er jeg ganske tilfreds...og overvældet over min tysk-karakter! Hvordan er det gået med i andre? -
OSO, hjælp ang. STX
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder og er i gang med at skrive OSO om dyrlægeuddannelsen. Jeg er så ved at forsøge at beskrive vejen til denne gennem STX, men jeg er meget i tvivl om selve opbygningen af STX. Altså jeg har lidt svært i at finde rundt i alt det med fag på A,B og C-niveau osv.i forhold til... -
Studér i UK
ForumindlægHej Allesammen, Til sommer 2012 er jeg færdig med min HTX-uddannelse, og herefter har jeg tænkt mig at studere medicin i cambridge university. Men efter at have besøgt deres hjemmeside er jeg dog blevet lidt forvirret, eftersom de har et helt andet uddannelsessystem end det danske. http://... -
Halvt rim?
ForumindlægHvad hedder et rim der ikke rimer pga stavemåden: Hand-land (engelsk) Men på udtalen: men-again (engelsk) -
Nye studenter har flere muligheder end de gamle
ForumindlægNå så er det min tur til at komme med min mening. De nye studenter har muligheder for at gange op for b-niveau på tilvalg med 1,5 og tværfaglig opgave med vægten 2 Man kan have op til 5 tilvalgsfag. De gamle studenter har ingen bonus muligheder for at gange op, og slet ikke hvis deres studenter... -
hjælp! brug for studievejledning!
Forumindlæghej med jer. jeg går på stx. Håber i kan hjælpe mig med noget som jeg er meget i tvivl om. Jeg har spekuleret over noget. Jeg fik afsluttet naturgeografi på C niveau her i 2.g på et 7-tal årskarakter, men hvis jeg nu fortsætter med naturgeografi næste år på B niveau og får 10, kommer både min års... -
HJÆLP !!!
ForumindlægHeej.. Jeg er lige blevet optaget på et gymnasium. Jeg skal have Engelsk A, Samfundsfag B og Mediefag B .. Er der nogen som kan skrive om den studieretning som jeg har taget? Altså, hvordan er det? Hvad laver man til mediefag? Er det svært? Hvad skal man lægge vægt på? osv... Jeg håber at I ka... -
En der kan hjælpe med rettelser?
ForumindlægJeg søger en venlig sjæl, der måske har lyst til at rette mit engelske essay igennem. En der er interesseret? :-) -
læge krav
Forumindlæghej jeg er en pige der skal starte på gymnasiet men jeg er lidt forvirret pga. jeg ikke ved hvilken studie-retning jeg skal starte i. Hvilke fag skal man have for at være læge? :) -
Suppleringsfag
ForumindlægHej alle : ) Jeg vil gerne uddanne mig som tandlæge. Men har læst på Ug.dk at man skal have MATEMATIK A, og er ikke sikker på om de mener enten fysik eller kemi på B Niveau. I hvertfald jeg har Fysik på B, og matematik på B. Så jeg opfylder Fysik på B , men ikke matematik A. Jeg tænkte på at supp... -
Spørgsmål om universitet
ForumindlægHej. Jeg går i 9. klasse og har lige fået de standpunktskarakterer, som man skal søge ind på gymnasiet med. Derfor har jeg selvfølgelig tanker om, hvad jeg skal vælge. Grunden til at titlen på mit spørgsmål er "Spørgsmål om universitet" og ikke "Spørgsmål om gymnasiet" er fo... -
2 Fremmedsprog på gymnasiet?
ForumindlægJeg skal starte på gymnasiet(STX) her efter sommerferien, og jeg er virkeligt løbet træt i Tysk og har slet ikke fulgt med det sidste år så jeg er langt bagud. Skal man have 2 fremmedsprog på gymnasiet? -
Hvad skal I op i? :-)
ForumindlægHej folkens, Nu har man i dag fået offentliggjort eksamensplanerne for de skriftlige eksaminer. Ville lige høre hvad I skal op i :-)? Jeg skal op i dansk, engelsk, samfundsfag og matematik. Hav en god forlænget weekend ;-) -
Bestået eller ikke bestået
ForumindlægHejsa...Vi har diskuteret en del efterhånden, om hvorvidt det er muligt at bestå en studentereksamen med eksamenssnit på under 6.Lad os antage at vi har de to søjler, x og y.x er årskaraktererne, mens y er eksamen.Jeg er så klar over, at man tager gennemsnittet af de to.Men er det dermed muligt a... -
Kredsløbet i hvile og arbejde
Forumindlæghar fået følgende opgavesæt for og kan simpelhen ikke gennemskue hvad der bliver fisket efter i opgave 3 (indenfor kredsløbet i hvile og arbejde). http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Studieretninger-og-fag/Studentereksamen-(stx)/Fag-paa-stx/~/media/UVM/Filer/Udd... -
H.C Andersen - Hjælp
ForumindlægHej folkens! Jeg ville spørger om der er nogle digte, noveller eller eventyre fra 1980- 2011 af H.C Andersen? Tak på forhånd Håber i gider og svare : ) -
Studieretningsfag på tredje år
ForumindlægKan det passe, at man skal have sine studieretningsfag på det tredje år? Det vil sige, at man med en studieretning A/B/C skal have A-faget alle år, B-faget 2. og 3. år og C-faget sidste år. -
hjælp
ForumindlægHej.Er der nogle som kan hjælpe mig. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, nu er det sådan at jeg ikke er skide god til engelsk, men har alligevel valgt det på a-niveau. Jeg ved ikke om jeg hurtigt skal vælge det om, men alternativet er godt nok et fag, som jeg har fået en god karakt... -
"Potensudvikling"
ForumindlægIfølge min lærerbog er navnet for en funktion af typen: f(x)=b*a^x, x tilhørende R+ en potensudvikling. En funktion givet ved f(x)=a^x kaldes en potensfunktion. Når jeg søger på nettet efter potensudvikling finder jeg dog kun gymnasierelaterede sider. Er der nogen der kan kaste lidt lys over...
