Søgning på: engelsk brev. Resultater: 12821 til 12840 af 25907
-
forsikring
Forumindlæghelp me..... Opgaven: Der er opstået uenighed mellem Safe2Live A/S og en privatkunde Jes Lund: Den 28. juni 2005 bestiller Jes Lund på selskabets hjemmeside en indboforsikring. Den 3. juli fremsender selskabet med almindelig post policen medfølgende oplysninger om fortrydelsesret til Jes Lu... -
STASI.
ForumindlægHej alle, Jeg har lige læst "Es ist 15 Uhr" af Christa Moog. Og teksten handler om en pige ved navn Marx (fra DDR), som bliver indkaldt til "møde" hos en STASI-officer, hvor hun bliver udspurgt om diverse ting, især om hendes såkaldte ven (Wieland) fra Vesttyskland. STASI-offi... -
Tysk aflevering
ForumindlægHej. Jeg har en aflevering for, hvori jeg skal skrive et brev på tysk. Dette har jeg gjort, men frygter dog lidt at jeg har for mange stavefejl, idet at jeg startede sendt på min gym., og havde ikke tysk i over et år. (blev tvunget til at have tysk) Derfor har jeg lidt problemer i Tysk faget.. ... -
Kan man dumpe?
ForumindlægHej! Jeg skal snart op til eksamner, jeg har valgt en HF og har fået brev på at jeg meget gerne skulle være optaget hvis jeg består min afgangseksamen. Hvad sker der hvis jeg nu dumper til fysik? Eller mundtlig matematik? Kommer jeg så ikke ind? Jeg har nemlig hørt at man godt kan komme ind på S... -
1.G's danskopgave ..
ForumindlægHejj alle på Studi'.. Så skal jeg også snart til at skrive den store danske 1.g's opgave.. Vi har fået tilbudt følgende romaner: IB Michael: "Vanillepigen" IB Michael: "Brev til månen" Mikael Niemi: "Populærmusik fra Vittula" Klaus Rifbjerg: "Den kronis... -
kolonne
Forumindlægjeg er itvirvl med min oversættelse....... kære fru susanne,som rådgiver og psykolog,vil jeg bringe dette brev i dagskolonnen.mit svar er måske ikke endegyldigt og fyldestgørende,idet mennesker nu engang ser forskelligt på dette svar og dilemma... OVERSAT! Liebe Frau susanne Als Ratgeber u... -
Chokoladefabrikant
ForumindlægHej alle sammen Jeg er lidt i tvivl om hvordan man regner denne opgave ud på en matematisk måde. Dvs. så det også kan lade sig gøre med sværere tal En chokoladefabrikant skriver følgende brev til et konsulentfirma: "Jeg ønsker at fremstille æsker uden låg til chokolade af karton der måler 20... -
Hjælp nem oversættelse.
ForumindlægSpejlet er smukt. det er også gammelt. Far har købt det til mig hos en antikvitetshandler. - lisa har en bror på 8 år, men hun leger aldrig med ham.- har du åbnet brevet? nej, men jeg åbner det nu.- Drengen var blevet syg; han hostede meget og forældrene var bekymrede for ham.- kender du dem? ja,... -
oversættelse
Forumindlæghej Er der nogen her som er god til tysk som kan hjælpe mig med at oversætte nogle danske sætninger til tyske?? Alle var mod direktørens forslag om, at man skulle sælge filialen i københavn. Til vores store lettelse modtog vi i morges et brev fra vores sagsfører om, at køberne accepterede prise... -
Anvendt metode i Humanvidenskab(dansk)
ForumindlægJeg er i gang med at skrive min synopsis om Forskernes rolle i forhold til atombomben og jeg er nu nået til de anvendte metoder. Jeg har læst en masse historiske breve, artikler og teorier. Jeg har skulle skrive i fysik og dansk, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal skrive i anve... -
SU for lidt?
Forumindlægjeg fik i dag brev vedr. SU støtte og må indrømme at det slog benene væk under mig sølle 1500 kr?? Når jeg er udeboende og bor mere end 20 km væk fra mit gym.! Skal lige siges at jeg intet job har, er 18 år, udeboende og mine forældre er førtidspensionister! Kan det passe? Er bare lidt skuffe... -
Kold Krig - Eksamen
ForumindlægJeg trak i dag emnet kold krig og fik følgende bilag; 1. Churchills tale i Fulton, USA, 1946 2. Hvem fik MArschall pengene, og hvor meget? 3. Kennans x-artikel (uddrag) 4. Ted Sorensen om krisebeslutningen i det hvide hus 5. russernes forspring i rummet 6. Khrustjovs andet brev til kennedy 7. Hv... -
Optagelse - hjælp.
ForumindlægJeg har sikkert som mange af jer andre glædet sig til dagen i dag. Jeg har søgt ind på Niels brocks Markedsføringsøkonom som 1. prioritet med X ved stand by. Mit 3. prio var samme uddanelse bare i lyngby. Jeg modtog idag et brev fra uddanselsen i lyngby om at jeg var blevet optaget... Men hvord... -
Litteratur til differential regning
ForumindlægJeg har lige været igennem et undervisningsforløb om differential regning... som jeg stortset ikke har forstået noget som helst af. Jeg vil derfor gerne høre efter om der er nogen der har en hjemmeside eller kender en bog hvor differentialregning er ekstremt simpelt/let forklaret så selv en idiot... -
Sagprosa
ForumindlægHej Jeg har lige været oppe og trække mit fordybelses område i dansk, jeg trak sagprosa. på mit papir står der at jeg skal kun b.l.a perspektivere til "Kongens opråb til folket" og "Brev til Thomas Dinesen" Jeg vil gerne finde et læserbrev der handler om dansker/tysker un... -
Hjlæp mig det haster...
Forumindlæghej jeg har fransk men har rimmelig svært ved det så vil lige se om der er nogen der kan hjælpe.. jeg skal oversætte det her stykke: Marie-Claire går nede ved havnen. Hun er ked af det og bange for hvad hendes forældre vil sige om brevet fra skolen. Bare hun ikke skal gå en klasse om. Marie-Clair... -
Påskeæg af Jacqueline de Romilly - er der nogen der har arbejdet med denne novellesamling???
ForumindlægHar brug for lidt hjælp til at analysere og fortolke denne novellesamling - skriv endelig hvis du har skrevet opgave eller andet om en eller flere af disse noveller: - Påfuglene i Bagatelle Parken - Gaven - Lige lidt længere - Træthed - Espadrillen - Set i bakspejlet - Mistro - Manden med det gr... -
Gratis gavekort
ForumindlægFå et gratis gavekort til matas ved at gøre følgende: 1. Inviterer alle dine venner til denne gruppe!!! 2. Tilmeld dig på www.freemakeup.dk/Register.asp?r=486 3. Få alle dine venner til at tilmelde sig. For hver ven du inviterer får du 5 point. For 400 point kan du bytte det med et gavekort på 1... -
Tandpejer - kvote 2 . Samtale imorgen
ForumindlægHej Jeg har søgt ind på kvote 2 på KU. Jeg har fået et brev fra skole at jeg skal til en samtale. Ville høre om nogen derude har været til sådan en samtale. Det ville være kanon, en studerende fra Tandplejer studiet fortalte om sin samtale med vejlederene. :-) Hvis nu de spørger mig hvorfor vil d... -
Empiri
ForumindlægHej :) Jeg skal til AT eksamen på torsdag og har ikke rigtig forstået hvad en empiri er. Har nemlig altid fået af vide at det er den del af samfundet man vil undersøge. Men da jeg skriver om Suezkanalen i Egypten, er der ikke en gruppe jeg undersøger. Jeg har fagene Samfundsfag og Historie. Jeg ...
