Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 12901 til 12920 af 60468
-
eksamen om varrians og varitaionsmål
ForumindlægHeej er der nogen der kan forklare mig med ord om varians og andre variationsmål? skal nemlig bruge det til eksamen i matematik ? taak -
MAT B eksamen på tirs
ForumindlægHey, tænkte på , hvordan man bærer sig ad med at faa et seks tal til den mundtlige eksamen, hva skal man sige mm. -
Fysik eksamen 2012
ForumindlægHej er der nogen der har løst opgaverne i fysik eksamen 2012 HTX? Jeg får 3b til at være 482.30 K vil lige hører om det lyder realistisk? -
Forskellige gloser til mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg øver mig på gloser til eksamen pt, og er i tvivl om hvordan miljø karakteristik, sproglige og stilistiske virkemidler oversættes. Andre gode gloser vil også være en hjælp! -
Græsset er altid grønnere på den anden side - på engelsk??
ForumindlægHvordan siger man på engelsk, at græsset altid er grønnere på den anden side? -
Engelsk analyse! Rettelse - grammatiske og sproglige fejl
ForumindlægEr der nogle der vil være så dejlige at rette min engelsk analyse igennem :) -
Hjælp til Samfundsfag A eksamen
ForumindlægHej. Jeg har lige trukket til samf A eksamen, og har nu 24 timer til at udarbejde en synopsis. Vi sidder i forberedelsesgruppen, men er kommet i tvivl om hvad der skal indgå i fremlæggelsen - dvs. der skal selvfølgelig være en synopsis, men skal man perspektivere til tidligere emner, og hvis ja,... -
Socialrådgiveruddannelsen 2 og 3 semester eksamen
ForumindlægEr der en venlig sjæl som har socialrådgiveruddannelse 2 og 3 semester eksamen opgaver ? Betaler gerne for hjælpen er helt på bar bund. -
Afsætning A Eksamen!
ForumindlægHej allesammen, jeg skal som mange andre op til afsætning A eksamen på HHX og det skal jeg på mandag.. Men jeg er dog lidt i tvilv om hvad man skal helt præcis.. Jeg har skrevet en eksamen opgave som jeg skal fremlægge en del af derinde eller skal jeg lave noget nyt?? Er lidt forvirret.. Håber vi... -
fransk eksamen - oversættelse
Forumindlæghej, jeg sidder til fransk eksamen, hvor jeg har 24 timer til at redegør for en 3 siders lang tekst på fransk. jeg skal lige have den oversat først, og det tager meget lang tid for mig! og jeg vil gerne komme i gang med selve oplægget til eksamen, så jeg vil blive ekstrem glad hvis der er en... -
Eksamens spørgsmål - B
ForumindlægHvert år opgøres de danske bankers samlede nettogebyrindtægt for 1. halvår, her kaldet DHN. Tabellen viser DHN for hvert af årene i perioden 2002-2006. Årstal: 2002 2003 2004 2005 2006 DHN (mia. kr.) 6,697 ... -
Engelsk grammtik - ret fejl i sætninger
ForumindlægGodaften! Jeg sidder her med 20 engelske sætninger, hvor jeg skal rette en fejl i hver og forklare, hvad og hvorfor jeg ændret det. Jeg har 7 tilbage, som jeg ikke kan finde ud af, så hvis nogle af jer gad hjælpe mig med at rette og skrive hvorfor i har rettet det, så ville jeg blive super glad!... -
C Niveau EKSAMEN
ForumindlægHeey SP. Jeg skal snart op til samfundsfag c eksamen, og er meget nervøs! Jeg vil høre om der er nogle af jer derude, som kunne give mig nogle gode råd og fif om hvordan man bedst muligt kan klare sig til denne eksame? Jeg har læst mine noter igennem og læst min samfundsbog, men hvad kan ma... -
Online ordbøger til eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal efter nytår til eksamen, og har ikke pt. pengene til at gå ud og købe diverse ordbøger. Jeg har så fået det tip af en kammerat, at jeg via. mit lånekort på biblioteket, har adgang til alle ordbøger på gyldendals hjemmeside. Mit spørgsmål er så, om man til eksamen har adgang til ... -
Skr. eksamen 2005
ForumindlægHej jeg skal til skr. termins prøve imorgen i Samfundsfag(A-Niveau), men vi har allerede fået at vide at vi får arket fra sidste års eksamens ark. så ville lige høre om der var nogle der var til skr. eksamen 2005 i samfundsfag og havde opgaverne??Tak på forhånd -
Mundtlig eksamen - Hjælp til noter
ForumindlægHej! Har brug for hjælp til at finde nogle sublime noter til mundtlig dansk eksamen. Har netop hentet en fin gennemgang af de litterære perioder samt en liste over de vigtigste forfattere. Kunne dog godt tænke mig lidt flere notet ud over dem jeg selvfølgelig selv har samlet sammen i løbet af åre... -
Hvor kan jeg finde tutor/Eksamens hjælp?
ForumindlægJeg søger en tutor eller anden der har erfaring med at forberede elever til Mat B. Er der nogen der ved hvor jeg har bedst chance for at finde hjælp? Pt. deltager jeg i et GSK turbokursus men har grundet sygdom misset ca. halvdelen og er lidt på dybt vand. Der er eksamen allerede d. 12 august. Je... -
Eksamen imorgen! Hjæææælp
ForumindlægHej allesammen, jeg skal op i eksamen imorgen klokken 10:40 og mangler at svare på nogen af de mulige spørgsmål jeg kan risikere at trække. Det ville være fantastisk hvis nogen ville have lyst til at hjælpe hvis de ser det her :) 2. Procent og rentesregning Du skal gøre rede for en gældsannuit... -
Eksamens spm. (Geografi c)
ForumindlægDer er lige et spørgmål, jeg muligvis kan komme op i til eksamen, jeg ikke helt forstår. Selve eksamensspørgsmål hedder “Den urbane varmesø”, og lyder således: Du skal: - Forklar hvilke faktorer der påvirker temperaturen i en megaby - Gør rede for megabyers betydning for det lokale klima -... -
Udeblivelse af eksamen i 9. klasse?
ForumindlægHej brugere på studieportalen. Vi står som familie i en rigtig dårlig situation. Mine forældre fylder begge 50 i april og som en overraskelse har mine bedsteforældre bestilt en rejse til hele vores familie. Vi står nu i den dårlige situation, at min bror som går i 9. klasse, skal til eksamen 2 da...
