Søgning på: tysk notater. Resultater: 12901 til 12920 af 18469
-
ß - hvordan?
Forumindlæghej, er der nogen der kan fortælle mig, hvordan man laver et scharfes s (ss)? før har jeg altid brugt (Alt+225) men det virker ikke med tastaturet på en bærbar, da der jo ikke er de der tal ved siden, som man skal bruge. nogen der kan hjælpe mig? Rudim -
Hvilke uddannelser kan jeg søge ind på med disse fag?
ForumindlægHej... Hvilke uddannelser kan jeg søge ind på med fagene mat b, fysik b og biologi c? Det skal helst være indenfor sundhedssektoren. -
Hjælp til Vergangenheitsbewältigung og Weg zur Arbeit
ForumindlægHvad er Vergangenheit overordnet? Og er der nogle som har en analyse af "Weg zur Arbeit" som er en sang/et digt? HJÆLP skal nemlig skrive om sangen, men har ikke forstået den helt -
hjælp til grammatik og fejl til en lille tekst.
ForumindlægIch lese mit Interesse ihren Brief über Sie leben als Teenager in den 60ern. Ich scheine, es gibt einen grossen Unterschied zwischen dein Leben als Teenager in den 60ern und mein Teenager-Leben in das neue Jahrhundert. Der Unterschied ist eigentlich ziemlich gross. Aber bevor, ich über mein Leben... -
Efter Hitlers magtovertagelse i 1933
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med at besvare de her spørgsmål? Lige efter magtovertagelsen i 1933 forsøgte nazisterne at bekæmpe jøderne ved en aktion. >hvad gik aktionen ud på? >hvorfor blev aktionen afblæst? >hvilke andre midler tog nazisterne herefter i brug for at fordrive jøderne... -
Rote Armee Fraktion - artikler?!
ForumindlægHJÆLP... vi er en gruppe som er ved at lave en AT opgave om terror, og vi har om RAF og medierne.. MEN det er UMULIGT at finde artikler skrevet om RAF fra dengang.. omkr. 1970'erne ... VI ER PÅ RØVEN... -
Franske skrifttegn?
ForumindlægSalut! Den oversigt over franske skrifttegn, som kan findes her i Lektiewiki, passer på en prik til den liste, jeg selv har. Desværre er der ikke et eneste af dem, der virker på min computer. Hvem kan hjælpe? -
Oversættelse og vendinger
ForumindlægHey jeg har skrevet om min hverdag i en tyskstil (del opgave) og jeg har brugt nogle vendinger og ord, som jeg aldrig har brugt før, derfor vil jeg meget gerne have den rettet. 4) Einen typischen Tag in Meinem Leben: Am morgen ich vom bett gestanden, ich gehe in Bad und nachher esse Frühstuck. Om... -
rette min tekst.
Forumindlæghej. jeg er ved at skrive en fortsættelse til en tekst, men jeg er ikke sikker på det er helt rigtig det jeg har skrevet ang' stavefejl og så'n. er det nogen der vil rette den og fortælle hvad jeg evt, mere kunne skrive. næste dag gik jeg til skole, jeg havde ingen cigratter med mig og je... -
2. verdenskrig hurtig!!!
ForumindlægHEjsa Jeg skal svare på dette spørgsmål i min historieaflvering: "HVorfor mon flere tusind danskere medlte sig til at gøre krigstjeneste?" Er der nogen der evt har et bud eller måske endda svaret? På forhånd tak for hjælpen -
Spørgsmål til den gamle reform - Gym
ForumindlægHej alle, I 2003 startede jeg på en matematisk gymnasial uddannelse - Jeg droppede ud i midten af 2.g. Siden da har jeg taget en HF, og er godt i gang med HD på CBS - Foruden har jeg selvfølgelig en del erhvervserfaring. Jeg har ved et tilfælde fundet et studie som jeg enormt gerne vil ind på ... -
Gratis Nudansk og engelsk-engelsk.
ForumindlægHvis du kender en god gratid nudanskordbog, som kan downloades lovligt, må du gerne smide et link her. Ligeledes må du, gerne smide et link til en engelsk-engelsk gratis ordbog, som kan downloades ned på computeren. På forhånd tak. (jeg har søgt på emnet, men jeg har ikke kunnet finde noget bru... -
HJÆLP
ForumindlægHej. Jeg har en opgave jeg ikke forstår og kan ikke finde ud af det. I Vesttyskland køber Nielsen en lille radio for 425 D-mark. Kursen på D-mark er 348 Hvor meget koster Radioen i danske kroner? I Danmark koster den samme radio 2365 kr. Hvor mange procent har Jørgensen sparet i forhold t... -
Eksamener uden for studieretning
ForumindlægJeg skriver om, hvordan det kan være at især humanistisk linje kan risikere at ramme kun naturvidenskabelige fag til mundtlig eksamen op gennem alle tre år i gymnasiet. Jeg vil meget gerne høre om der er nogen, som føler sig presset pga. dette, eller bare jeres generelle holdning til, at man ikke... -
Nazister 1930
ForumindlægHvilken økonomisk teori, tror i kunne have forhindret Nazistpartiet i at komme til magten i 1930'erne? Skal bruge det til en større skriftlig opgave jeg har :) Researcher bare lidt... Håber i kan hjælpe. -
Hvordan konverteres en gammel studentereksamen ?????
ForumindlægJeg har en samfundssproglig studentereksamen fra før det fleste af jer blev født, nemlig 1979. Nu vil jeg gerne læse nogle suppleringsfag på HF... Men jeg kan ikke finde ud af hvilketn niveau de forskellige fag, som jeg havde dengang i 1979, har i dag (A, B eller C). For sådan en graduering fandt... -
Oversættelse - Wir sind wir
ForumindlægDer hvor dér står "Wir sind Wir, Wir stehen hier" behøves ikke at blive oversat da jeg ved hvad det betyder.. Tag um Tag, Jahr um Jahr, Wenn ich durch diese Strassen geh', Seh ich wie die Ruinen dieser Stadt Wieder zu Häusern auferstehen. Doch bleiben viele Fenster leer, Für viele g... -
Reparieren i førnutid
ForumindlægHej. Er der nogen der ved hvordan jeg får reparieren sat i førnutid, for jeg synes selv at det hele lyder forkert? På forhånd tak. -
Før nutid/før datid
ForumindlægHej jeg er i tvivl om hvor vidt disse sætninger er oversat rigtigt, og om jeg har omformuleret sætning 3 rigtig til førnutid og sætning 4 til før datid? Nogen som lige vil fortælle, hvis der er nogen sætninger jeg skal kigge efter, og om jeg har omformuleret sætning 3 og 4 rigtigt? :-) 1. O... -
hanz rein im gebüsch
Forumindlæghej jeg har trukken denne tekst, og skal bruge et refarat og analyse af teksten. nogen som kan hjælpe?
