Søgning på: engelsk brev. Resultater: 12961 til 12980 af 25907
-
Kan jeg klage?
ForumindlægI fredags fik jeg min årskarakter i billekunskt. Jeg fik 6. Ved sidste standpunktskarakter fik jeg 8. Kort før sommerferien havde vi et projekt. Vi fik 12 timer til at lave projektet. Projektet bestod af en skriftlig del og en praktisk del. Jeg bruger de først 5-6 timer på at lave den skriftlige ... -
Fået tilsendt en pakke af body?!?!?! :O
ForumindlægOkay, sikkert en fra min klasse der har klikket på en annonce her på Studieportalen (nærmere en annoncør, som hedder body), der har vedkommende skrevet mit navn og nu har jeg fået tilsendt et par tanga trusser som jeg har fået en faktura med til, det ser ud til at jeg også er medlem og får andre ... -
sps test - orblinde
ForumindlægHejsa alle sammen jeg har for lidt siden fået en ordblinde test der vidste at jeg var ordblinde, prøblemet er bare at den åbenbart bare ikke giver mulighed for at jeg kan søge om hjælpe midler og støttetimer. for at jeg kan søge om de her støttetimer og hjælpe midler skal jeg først have en sp... -
Så kom de forløbige ansøgertal for KU
Forumindlæghttp://www.ku.dk/nyheder/?content=%2Fnyheder%2Fpresseservice.asp%3F Her er de forløbige snøgertal for kvote 2 på KU... http://www.ku.dk/sa/optag/statistik/ Spændingen stiger. Jeg har søgt ind på psykologi med et snit på 10,6 (justeret), så jeg håber virkelig jeg kommer ind! -
Super utroskab!?
ForumindlægJeg kender ikke helt til reglerne, men jeg går ud fra, man må stille folk spørgsmål, hvilket ikke vedrører skolen- Men begår man utroskab hvis man kom til at kysse en fyr til en fest, da man havde en kæreste der blot var ude på toilettet, på det tidspunkt!?... Hvad er utroskab?.. Hvornår er de... -
Louis Pio og hans taler
ForumindlægJeg skal have fundet en af Louis Pios taler på tekst helst inden lørden. men jeg har haft meget svære ved at finde en end jeg havde forventet så jeg spørger nu alle jer derude om i ikke kan henvise mig til en hjemmeside eller sende mig et dokument med en af hans taler. jeg har allerede "Maal... -
Har ikke fået SU endnu.. :(
ForumindlægHej Så vidt jeg er orinteret skulle jeg få min su udbetalt i dag, men har ikke fået den endnu..? Når jeg er inde på su.dk --> Su-oversigt, så står bare at jeg er forældreafhængig? Under skat har jeg ikke angivet noget..? aner ikke hvad et hoved kort er osv.. -
Hvor har i søgt ind? Spændt!
ForumindlægHejsa! Hvilken uddannelse har i søgt, og er i ligeså spændte som jeg selv!? :O -
Søge ind i 2. runde - efter at have accepteret standby-plads
ForumindlægJa, som overskriften lyder på. Er det så muligt først at have accepteret en standby-plads, men derefter fortryde det, og i stedet søge ind på en af de ledige pladser? -
Rustur ?
ForumindlægHvad er det helt præcist at rustur går ud på ? er det obligatorisk, og vil i mene at man går glip af noget vigtigt i forhold til studiet hvis man ikke tager med? Der er intro på mit studie d. 20 august og rustur er d. 21. Men aner jo intet om den og det lader ikke tl at der er information om hv... -
En ny televirksomhed i Danmark...
ForumindlægHejsa, Jeg skal i forbindelse med min afslutningsprojekt i virksomhed lave et forretningsplan. Jeg har derfor tænkt mig at investere i en televirksomhed. Jeg har brug for jeres assistance, derfor bedes i skrive jeres forventinger til en ny televirksomhed i Danmark. Hvis der skulle komme en ny tel... -
D-dag, kilder og formulering
ForumindlægHey Jeg sidder og skal til at skrive min DHO, og udarbejde min problemformulering. Jeg er rimelig fastlåst på emnet D-dag, men tænkte om nogle af jer havde erfaring med større opgaver om D-dag - og derfor måske kunne anbefale nogle kilder? Jeg sidder med bogen D-Dag, af Anthony Beevor Tænk... -
HJÆÆLP: Nogen der har noget med Herman Bang "Pernille" ??
ForumindlægNOGEN DER HAR NOGET MATERIALE TIL HERMAN BANGS NOVELLE "PERNILLE" På forhånd tak :) -
Tyrkerne - Europas syge mand før 1914
ForumindlægHejsa :) Jeg har lige et spørgsmål angående tyrkerne før 1.verdenskrig. Hvorfor blev de kaldt Europas syge mand? MVH Pokemonorm ;) -
Kort tysk rettelse
ForumindlægHej allesammen, jeg har for første gang skrevet en stil, så vil gerne høre om der er nogle, der vil hjælpe mig med at rette det, det vil jeg være meget taknemlig overfor. ?Brieffreund ? Hallo! ? Ich heisseXX. Ich bin 14 Jahr alt. Ich habe geburtstag am 3. November 1992. Ich habe ein Famili... -
Christian 8
ForumindlægHej, Christian 8 volder problemer. håber på hjælp. :) Han syn på Gud, Staten og hans egen position? På forhånd tak. Er helt lost. -
Nogen der har tid til at kigge min ansøgning ?
Forumindlæghey jeg søger efter et nyt job, og har skrevet denne ansøgning.. men er der nogen der vil se på den, og evt, komme med nogle gode tips? Eller skal den laves helt? Det er første gang jeg skriver sådan så..:P Ansøgning 29. Februar 2008 Stilling som medarbejder Mit navn er Anders... -
Kommunikationsmodellen (hurtigst muligt)
ForumindlægJeg skal analysere en artikel, som jeg bl.a skal sætte i kommunikationsmodellen, men de papirer jeg har om selve kommunikationsmodellen kan slet ikke hjælpe mig. Er der nogen der kan forklare mig ngoet om den? Jeg vil gerne hvis nogen kan hjælpe mig, hurtigst muligt. -
Fiktion elller?
ForumindlægEr en selvbiografi egentlig fiction eller non-fiction? Selvbiografien tager udgangspunkt i forfatterens væsentligste oplevelser gennem livet. Alt det historiske er korrekt. -
Herman Bang - Pernille
Forumindlægnogle der har læst den? nogle der kan hjælpe mig med hvad jeg kan skrive om tid, sted og miljø til den? nogle der har idér til hvordan jeg kan sætte den op til herman bang's Irene holm?
