Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 12961 til 12980 af 20009
-
Retorik/ analyse
ForumindlægHej. Jeg sidder med min AT synopsis og er kommet i tvivl om hvordan man skal lave en analyse af et interview fra TV'et. Derfor er mit spørgsmål, om man bare skal lave en retorisk analyse, hvor man lægger vægt på sproget, deres argumentation, appelformer, diskursanalyse og ellers opbygge sin f... -
ALT HJÆLP KAN BRUGES
ForumindlægHej. Jeg har en fremlæggelse i morgen hvor jeg har fået følgende spørgsmål jeg skal svare på: Beviser: argumenter for a og b's betydning for de tre væksttyper (a vha differentialkvotienterne) Jeg forstår det simpelthen ikke og håber virkelig der er nogle der kan hjælpe. -
hjælp til Macbeth..
Forumindlæghej..jeg skal fremlægge noget om Macbeth på torsdag.. jeg tænkte på om der ikke var nogen der kunne hjælpe mig lidt.. for jeg forstår ikk ret meget af det.. jeg skal fremlægee tre akter.. men den sidste er ret svær.. er der nogen der kan hjælpe mig lidt.. ? altså med hensyn til referat og fortolk... -
Franske kirker!! ?
ForumindlægHeej.. Håber på der er nogen der har haft om det her før.. Jeg skal fremlægge om en kendt fransk Kirke.. Notre Dame og Sacre coere er taget.. Er det andre Kirker der er gode at skrive om?? For syns ikk rigtig der står særlig meget på nettet, eller måske er det bare mig XP På forhånd tak. -
hjælp - frekvensregning
ForumindlægHej det står sådan til at jeg skal fremlægge 10 minutter ca i musik her på torsdag :) og jeg vil gerne fortælle hvordan man regner fra C's frekvens ( 262Hz) til det næste D's frekvens som er på 294Hz og fra D til E . osv. men jeg kan ikke huske hvordan det er man gør . Kan du formlen / m... -
Dansk mundlig eksamen - Forældre relationer
ForumindlægHej. Jeg er igang med min disposition til min dansk mundlig eksamen, og har trukket temaet Forældre relationer, og har derfor rimelig mange valgmuligheder, som f.eks. kortfilm, noveller osv. Er der nogen der kunne have nogen god råd, til hvad jeg kan vælge at fremlægge? Jeg har kigget lidt på ... -
Projekopgave
ForumindlægHejsa:) Vi har fået projektopgave for i klassen, overemnet er: At være dansk - Hvad er det? Mig og en veninde har så fået "underemnet" : Fritid. Jeg vil så hører, er der nogen der har gode ideer til en god opgave/fremlæggelse i lige det emne(altså fritid), og hvordan kan vi undgå at det... -
Projekt om velfærd
ForumindlægVi har 9. klasses projekt om her om 2 uger, og kunne godt burge nogle ideer. Der overordnede emne er VELFÆRD Det er i meget bred forstand, men må dog ikke handle om dyrevelfærd og det skal helst hanlde om Danmark, men det er dog tilladt at sammenligne. Kom endelig med jeres ideer til delemne,... -
Obama
ForumindlægHej.. Jeg skal finde ud af hvem Obama er og analysere og fortolke hans tale og vurder om hans taler virkeligt bliver forstået af folk. Om de lytter til hans propaganda ?? Kan I hjælpe ig med at finde bøger og links hvor jeg kan finde noget om det her.. skal skrive delkonklusioner og fremlægge om... -
Projektuge
ForumindlægVi er lige gået i gange med vores første projektuge, og så vidt jeg ved tæller det meget med i den næste karakter! Vores overemne er tro (gud). Nogen der har nogle gode underemner på hjerte?? Det skal være noget man kan skrive meget om og være tæt på emnet tro/gud.. Også helst noget hvor man kan... -
AT-krea - Nogle der ved noget om ild??? Fysik
ForumindlægHej. Jeg er igang med AT5-krea forløb. Fagene er billedkunst og fysik og mit materiale er et billede af et bål. Farverne er orange og gul. Jeg tænkte om der var nogle der havde idéer til denne fremlæggelse eller bare nogle facts som ville være nyttige eller kunne hjælpe? Måske er der også no... -
Oso opgave 10 klasse
ForumindlægHej jeg har valgt at skrive om at være brandmand, fordi det har jeg gået og tænkt på i lang tid. Jeg er næsten færdig med min rapport og har valgt at vise fremlæggelsen med powerpoint, så jeg ikke bliver for kedelig at høre på, skal man have et produkt for at få gode karaktere? og hvad kunne det ... -
Spanske borgerkrig
ForumindlægHej, jeg skal fremlægge om den spanske borgerkrig og har fået et underemne der hedder "stormagternes indflydelse". Jeg skal beskæftige mig med Frankrig og England. Så jeg håbede på at der var nogle der kunne hjælpe mig med hvad deres rolle i krigen var og hvorfor de deltog. I må meget g... -
Spansk borgerkrig
ForumindlægHej, jeg skal fremlægge om den spanske borgerkrig og har fået et underemne der hedder "stormagternes indflydelse". Jeg skal beskæftige mig med Frankrig og England. Så jeg håbede på at der var nogle der kunne hjælpe mig med hvad deres rolle i krigen var og hvorfor de deltog. I må meget g... -
Vigigt´!!! Matematik bevis differentialkvotienten
Forumindlæghej, jeg skal fremlægge et bevis imorgen og kunne virkelig godt bruge noget hjælp, beviset lyder sådan: Fuvktionen med forskrift f(x) = K, hvor k er konstant, er differentiabel i ethvert x0. Differentialtkvotienten er f``(x0) = 0 Bevis: Som bevis kan vi bruge hele R. Differenskvotie... -
Bevis sinus
ForumindlægHejsa...Jeg har siddet og prøvet at bevise at den inverse funktion af sinus, har differentialkvotienten f'(x)=1/sqrt(1-x^2)jeg skal fremlægge i morgen, men har opgivet, håber at nogen kan henvise til hjemme side eller på anden måde hjælpe mig. -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHar fået følgende eksamensspørgsmål som jeg skal fremlægge for klassen. Hvad ville I gå igennem i denne, og har I evt. nogle links med videoer eller teori som jeg kan læse? Spørgsmålet lyder som følge: Geometriske figurer i plan og rum Fremstilling af linjer, cirkler, kugler og planer i plan o... -
Livets Lænker - Projektopgave
ForumindlægHej derude. (: Min klasse begynder snart projektopgave og vores overemne er "Livets Lænker". Min gruppe og jeg er ret meget i tvivl omkring, hvilke underemne vi vil fremlægge om. Er der nogle af jer der har et forslag? Vi har haft talt om emnet "Tortur" og ville høre om der va... -
Hormonel prævention
ForumindlægJeg skal lave en biologi fremlæggelse om hormonel prævention (og herunder p-piller) jeg forstår bare ikke hvordan gestagen kan påvirke livmoderens slimhinde så den bliver uegnet til at modtage et æg. Fordi gestagen og progesteron minder da om hinanden og progesteron hjælper jo med at opbygge den?... -
hjælp til årstal på fransk
ForumindlægHej er der nogen, der ved hvad f.eks. 1534, 1629 og 1632(årstal) hedder på fransk. Skal bruge det til en fremlæggelse, men kan ikke lige huske hvordan man siger tallene, så håber nogen kan hjælpe ved at skrive det med bogstaver. det er også fint, hvis I bare skriver et af tallene, så finder jeg n...
