Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13001 til 13020 af 109300
-
Dilemma i 2.g :-(
ForumindlægJeg står i det dilemma, at jeg ikke er særlig glad for mit gymnasium. Jeg er blevet kastet rundt mellem skolerne i min kommune, hvorefter jeg er endt i en klasse som jeg ikke hører til i. Jeg har ikke kunnet tage mig mod til at stå frem overfor mine forældre, at jeg er malplaceret. Jeg havde va... -
HF!
ForumindlægHej alle Jeg vil gerne vide og HF som er på to år er det samme som STX ? Altså når man skal op til eksammerne er det så kun nogle der bliver trukket af ministeriet som man skal op i eller skal man op i alle eksamerne ? Eller hvordan er det lige præcis ? Tusind tak på forhånd ! -
Eksamensæt Hjælp 2005/2007
ForumindlægHejsa Søger folk som har lavet eksamensæt fra HTX 2005 og 2007. Da jeg skal bevis jeg har fået lavet dem imorgen til min matematik lærer. Grund til jeg ikke har fået lavet med, er pga for mange afleveringer og nogle personlige ting... 2005 Link: http://gupl.dk/55843/ 2007 Link: http://gupl.dk/55... -
Aflevering af blankt dokument til SRP
ForumindlægKan man aflevere et blankt dokument til SRP? Vil man derved ikke bare modtage en karakter på -3? Jeg spørger da jeg ingen motivation har til at skrive den og mit gennemsnit ser fint nok ud til at kunne klare et -3. Venlig hilsen og god jul :-) -
Samf/mat - Medicinstudiet?
ForumindlægHey Jeg står og skal til at vælge studieretning på gymnasiet, og hælder ummidelbart mest til studieretningen samf/mat. Da jeg ikke er sikker på hvad jeg vil endnu, men synes at jobbet som læge lyder rigtigt spændende og interressant, finder jeg den samfundsmatemstiske linje meget god for mig... ... -
hvilken studieretning!! Hvad ville i gøre??
Forumindlæghej. jeg står og skal vælge studieretning og er virkelig i tvivl. begge de linjer, som jeg ville have, blev ikke oprettet, og jeg var derfor nødt til at vælge: 1. idrætslinjen, hvor jeg er nu og hvor jeg hader klassen, hvor jeg ikke kan få psykologi (hvilket jeg meget gerne vil have) og hvor ... -
Eksamen 1.g
ForumindlægHej alllesammen, Nu er det så lige blevet offentliggjort at jeg skal op i Kemi B (mundtlig)...Men jeg går kun i 1.g? Hvordan hænger det lige sammen? Skal jeg regne med at der kommer flere eksamner (altså fx. i mine c-niveau fag, som jeg meget gerne vil op i :)). Også kunne det være dejligt, h... -
Sindsygt svært
ForumindlægJeg har en opgave som jeg bare ikke fatter, den lyder: Træhøjde: 6-7-8-9-10 ovs. Tæthed: 4500-3350-2500-2000-1600 ovs. Der oplyses at tætheden som funktion af træhøjden med god tilnærmelse kan beskrives ved: f(x)=b*xâ hvor f(X) er den anbefalede tæthed målt i rødgraner pr. hektar og x er højden ... -
Fri adgang
ForumindlægHej drenge og piger herinde, Er der nogen som ved noget om dette "fri adgang"? Altså vil gerne se hvilke uddannelser man kan tage ved blot at have bestået gymnasiet? For det er det eneste jeg har! -
Højere snit?
ForumindlægHej. Jeg kunne så godt tænke mig at komme ind på psykologi i Århus, men snittet skal dog være ret højt for at være sikret en plads. Mit spørgsmål er, om man kan tage enkeltfag på f.eks. VUC for at gøre gennemsnittet fra HHX højere? -
Hjælp til valg af studieretning
ForumindlægHej Jeg står i en mere problematik sitiaution. Jeg går i 1.g og skal snart vælge endelig studieretning. Jeg vil gerne have MatA og enten Kemi/FysB eller BiotekA, men hvad skal jeg vælge? Fordi ved jo ikke hvad biotek er, da det ikke er et fag man som sådan har haft. Men som jeg har forstået det ... -
SRP om fedme i USA
ForumindlægHej, jeg skal skrive SRP inden for biologi A og engelsk B, hvor jeg overvejer at skrive om fedme i USA. Hvad kunne man evt. komme ind på, udover hvorfor fedme er sådan en stor ting derover? Mange tak på forhånd:-) -
Forskrift & bestem f
ForumindlægHej studieportalen. Jeg har svært ved denne opgave. I tabellen er der angivet antallet af svært overvægtige voksne danskere over 16 år for perioden 1987-2005. Antal år efter 1987 0 7 13 18 Antal svært over... -
Engelskeksamen
ForumindlægSkal til engelskeksamen den 20. og jeg er rigtig nervøs. Hvor godt skal eksamen gå for at bestå? Og kan man godt dumpe, hvis ens udtale ikke er så god, hvad angår engelsk? -
optagelseskrav
ForumindlægHey.. hvis man ikke har afsluttet kemi B niveau (som ellers kræves på det studie jeg vil søge ind på) bliver man så ikke optaget..? -
studieretningsprojekt 3.G emnevalg... hjælp!
Forumindlæghey Jeg skal skrive studieretningsprojekt i fagene Engelsk/dansk hvor engelsk er hovedfag. nogen der har nogle ideer til emner? -
hej nogen som kan hjælpe mig
ForumindlægEU landene aftalte for nogle år siden et loft over priser på telefon,sms og data. Maksimalprisen for mobilopkald i EU fremgår af nedstående tabel [[År (juli),2011,2012,2013,2014][Minutpris (kr.),3.26,2.70,2.24,1.77]] De aftalte maksimalpriser frem til juli 2014 kan beskrives ved en lineærmodel ... -
analyser
ForumindlægHej,., hvordan analysere man en engelsk tekst´hvis d er en Fiction.... ?? -
Smidt ud i slutningen af 2g
ForumindlægHej, jeg har lige fået et brev om, at jeg er blevet smidt ud af mit gymnasie p.g.a en lave karakter i 2g, men så tænkte jeg på om, jeg ikke bare kan tage det andet år på HF, og stadig blive student næste år bare som en fra HF? For har jo afsluttet alle mine C fag, så er det muligt? Mange tak på f... -
adgangskrav
ForumindlægHej, jeg har engelsk på b-niveau, og den uddannelse jeg vil søge kræver engelsk på c-niveau. Jeg vil høre hvilke muligheder jeg har, hvis jeg dumper engelsk b? jeg går på hf, hvor jeg har engelsk fra 0 til b-niveau.
